Ameliyat tahmin ettiğimden daha yorucuydu. Zaten yorgun olan bana tuz, biber ekmişti.
Ameliyat sonrası eve nasıl gideceğimi düşünürken girişteki danışman masasında Naruto'yu gördüm. Heyecanlı bir şekilde danışmana bir şeyler anlatıyordu.
Meraklanıp yanına giderken tanıdığım doktorlara selam verdim.
"Selam! Naruto. Napıyorsun burada?"
Beni görünce gözleri daha da parlayıp danışmana teşekkür ettikten sonra beni çıkışa doğru çekiştirdi.
Düşmemek için adımlarımı kontrol etmeye çalışırken söyleniyordum tabii.
"Dursana Naruto!! Noluyor yaa!"
"Duracağım Sakura-chan ama sakin bir yerde konuşmalıyız."
Hastanenin yanındaki derenin kenarındaki banka beni oturttu.
Günün yorgunluğu ile bedenim banka çökerken soran gözlerle Naruto'ya baktım.
Naruto bir ileri bir geri yürüyerek heyecanını bastırmaya çalışıyordu. Bir şeyler olmuştu.
"Ne ol-"
"Sasuke, Sasuke köye geliyor."
O an benim için dünya durdu. İçimde uzun zamandır çalışarak bastırmaya çalıştığım duyguların ortaya çıktığını hissettim.
Her gece yastığa başımı koyarken onun için endişelerimi, ağlamalarımı, kötü düşüncelere kapılmalarımı, 'sürekli olarak o da beni düşünüyor mu?' diye sorgulamalarımı düşündüm.
Onun bana değer vermesini sağlamak hiç kolay olmamıştı. Araya giren bu kadar uzun zaman beni unutmasına yetmişmiydi acaba?
Gözlerim yavaşça dolarken kafamı yukarı kaldırdım.
Naruto yanıma gelip elini dizime koydu.
"Sakin ol Sakura-chan. Onun gelmesini senin kadar bende şaşkınım ve heyecalıyım."
Heyecanlanmıştım, evet ama geldiğinde bana karşı vereceği tepkiyi düşündükçe geriliyordum.
Başımı indirip Naruto'ya baktığımda batmakta olan güneşe gülümseyerek bakıyordu.
"Hinatayla bu zamanlara gelmemiz ikimiz için de kolay olmadı ama bir şekilde başardık. Siz de başaracaksınız Sakura-chan, sadece aranızdaki mesafeyi nasıl azaltacağınızı bulmanız gerekiyor."
Tuttuğum nefesimi dışarı vererek gözlerimi ufka diktim.
O an tek istediğim Naruto'nun haklı olmasıydı.
*****
Dün Naruto ile konuştuktan sonra, hastaneye dönüp Shizume senpai'ye kısaca olanları anlatıp yarın kliniğe bakmasını rica ettim. Ardından, eve nasıl geldiğimi ve nasıl yattığımı yorgunluktan dolayı hiç hatırlamıyordum.
Sabah kalktığımda hızlıca rutin işlerimi halledip kahvaltıya oturdum. Birkaç şey atıştırdıktan sonra ayakkabılarımı giyinip kapıyı kapadım.
Dün Naruto ile Konoha Hastanesi'nin önünde buluşma kararı almıştık.
Sasuke-kun, Naruto'nun dediğine göre saat 9 dan önce gelemezdi. Biz de bu yüzden saat 9:00 da buluşacaktık.
Meydandan geçerken orada bulunan büyük saate bakıp buluşmaya 10 dk olduğunu gördüm.
En yakın binaya bakarak hızlandım , zıplayarak küçük bir binanın tepesine çıkarak koşmaya başladım.
Attığım her adımda aldığım nefeslerle zihnimin açıldığını hissederken, günün getireceği şeyleri düşündükçe içimde bir şeyler kıpırdanıyordu. Özellikle, Sasuke-kun'u göreceğim için .
Hastanenin önüne geldiğimde Naruto'yu beni beklerken gördüm.
"Günaydın"
"Günaydın, Sakura-chan."
Ardından, sakince Kakashi sensei'nin yanına yani Hokage'nin ofisinin bulunduğu binaya doğru yürümeye başladık.
"Eee Naruto? Hinata ile nasıl gidiyor? Alışabildınız mı birbirinize?"
Naruto, sorum karşısında afallarken, yüzünün yavaşça kızarmaya başladığını fark ettim.
Hinata bu çocuğa ne yapmıştı böyle?
"İ-iyi iyi gidiyor. A-alıştık birbirimize."
Tepkilerine gülmemek için dudağımı ısırırken, Naruto gülümsedi.
Konuşa konuşa binadan içeri girdik. Gördüğümüz, bazı shinobilere selam verdikten sonra Hokagenin ofisinin önüne geldik.
Kakashi sensei'yi Hokage olduktan sonra birkaç kez ziyaret etmiştim. O ziyaretlerde hastane ve kliniğin raporlarını vermek içindi.
Şimdi ise uzun zamandan sonra hocam olarak onu görecektim. Sonrasında takım 7 kaç ay sonra bir araya gelecekti.
Ama önce o gelecekti.
Sasuke-kuunn!!!
Düşündüğüm şeyler yanaklarım kızarırtırken, anlıma dokundum. Onun eserine...
Ofisin bulunduğu koridora girdiğimizde farkında olmadan Naruto'nun koluna dokundum.
Direkt bana dönerken, bakışlarımı yere indirdim."Noldu? Sakura-chan iyi misin?"
Sesinden hafif telaş geliyordu. Sasuke-kun 'u göreceğimin heyecanı ile ellerim titredi. Ağzımı açtım ama konuşamadım. 19 yaşıma gelmiştim ama hala 12 yaşındaki Sakura gibiydim.
"Sen iyi olduğuna emin misin? Kıpkırmızı oldun"
"İyi-iyiyim. Sadece heyecanlandım."
Naruto, pis pis gülümserken beni nazikçe kapıya doğru yönlendirdi.
"Ben senin neye heyecanlandığını biliyorum yaa. Hadi neyse!!"
Sasusaku ile kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]
Fanfiction4. ninja savaşından sonra her şeyin bittiği düşünülüyordu. Fakat, bazı şeyler en beklenmedik anda ortaya çıkar öyle değil mi?