19

1.2K 68 31
                                    

"Se-sen bunu nasıl yapabilirsin?"

Öfke ile Tsunade'nin üzerine yürüdüm. Naruto hemen ayağa kalkıp elini omzuma koyarak beni durdurdu.

"Sakin ol Sasuke. Tsunade obaa-chan'ın mutlaka bir açıklaması vardır. Öyle değil mi?"

Naruto'da en az benim kadar ciddiyetle Tsunade'ye baktı.

"Bununla ilgili Sakura'ya kendi notlarımı çıkardığım defteri verdim. Oradan okumuş olmasını umuyorum."

"Umuyorum mu? Sen onun hocasısın. Nasıl bu kadar önemli bir şeyi geçiştirmek adına sadece ona okuyacağı bir defteri verebilirsin ki?"

Tsunade sinirden iyice kızarmıştı fakat umrumda değildi. Şu anda benim için önemli olan tek kişi Sakuraydı.

"O zamanlar Hokageydim biliyorsun. Başımızda senin Orochimaru ile açtığın dertler ile Akatsuki vardı. Onlardan vakit buldukça Sakura'nın eğitimine katkı sağlıyordum."

Ardından gözyaşları büyük ihtimalle ondan bağımsız olarak yere düştü.

"Yaptığım hatanın farkındayım. Tamam mı? Onunla zamanında bu konu hakkında konuşmam gerekirdi. Anladım."

Ona bakmayı sürdürdüm. En sonunda sinirimin geçmeyeceğini anlayınca dışarı çıkmaya karar verdim. Bu sırada Naruto'nun arkamdan geldiğini fark etsemde sesimi çıkarmadım. Kakashi ve Yamato büyük ihtimalle Tsunade ile konuşmaya çalışıyordu.

Dışarı çıktığımda gün doğmak üzereydi. Gece boyunca uyumamıştım fakat kendimi dinç hissediyordum. Bir şeyler yapamadığım için oldukça rahatsızdım.

Konuşmadan evin verandasında ne kadar durduğumuzu bilmiyordum. Ayrıca şu anda Naruto'nun konuşmaması da benim sakinleşmek için işime gelmişti.

Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım.

Sakura'ya eğer bir şey olursa kontrolümü kaybedeceğimi biliyordum.

Naruto, ağzını açıp bir şey söyleyeceği sırada ağaçların arasında gelen sesleri duyduk. Yaklaşık 200 metre ileride birilerinin ayak seslerini ve çakralarının varlığını hissetim.Tam hamle yapacaktım ki Naruto kolumu tuttu.

"Onlar Sai ve Shikamaru."

Başımı olumlu anlamda sallayıp duruşumu düzelttim. Sai ve Shikamaru evin bulunduğu açıklık alana indiler. Naruto hemen yanlarına koştu. Tabii bende.

"Bir şey bulabildiniz mi?"

Sai gülümsedi.

"Nagisa-sama denen herifin kaldığı yeri tespit ettik."

*********

Sakura acıdan bayılmak üzereydi. Sırtını hissedemiyordu. Canı yanarken artık kimsenin onu duyamayacağının farkında olduğu için susmayı tercih ediyordu.

Kollarından çekilen çakra uyanık kalmasını zorlaştırıyordu. Artık her şeyi oluruna bırakmıştı. Ölmeyi şu anda herkesden daha çok istiyordu çünkü ölünce bu acınında onunla birlikte geçeceğini biliyordu.

Öte yandan Kabuto durumdan oldukça memnundu. Sadece birkaç saate daha ihtiyacı vardı. Sonrasında makineyi ayarlayıp burayı terk edebilirdi. Sakura'nın alnında bulunan Byakugo işareti çakra kaybettiğinden dolayı gittikçe soluklaşıyordu. Bu da zamanın kısaldığının bir habercisiydi.

Kabuto elinde Tsunade'nin defterini tutarak bir ileri bir geri yürümeye devam etti. Bu defteri Konoha'da para karşılığı anlaşma yaptığı bir shinobiden çalmasını istemişti. Sakura gerçekten salaktı. Defteri bulması için shinobinin sadece Tsunade'nin ofisine ve Sakura'nın evine bakması yetmişti. Defter saklanılmaya cürret bile edilmelip sehpanın üstünde bulunmuştu.

Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin