Final...

1K 60 29
                                    

Çemberin içinde oluşan güçlü ışık göğe doğru yavaşça yükselmeye başladı.

Kakashi ve Tsunade dahil herkes böyle bir şeyin olmasını beklemiyordu. Işığın yükselirken artan enerjisi,diğerlerinin kızları görmelerini engelliyordu.

Kızların hepsi fazla çakra tükettikleri için oldukça bitkinlerdi. Biri hariç...

Güçlü ışık aslında Sakura'nın topladığı çakraların bir yansımasıydı. Temari ve İno sayesinde çakra Konoha dahil tüm köylere yayıldı ve kubbe biçimini aldı.

Tüm köyleri yaklaşık çevrelerindeki 10 km'lik alan ile birlikte çevreleyen kubbeler şiddetli bir güç patlaması ile yok oldu.

Sonrasında, Sasuke, Naruto, Shikamaru, Kakashi ve Tsunade'nin zihinlerinde İno'nun mekanik sesi yankılandı.

"Merhaba efendim. Emirlerinizi bekliyorum."

Işık yavaşça dağıldı.

Naruto Sasuke ve Shikamaru, Kyuubi'nin içinde şaşkınlıkla birbirlerine bakarken, çocuklarda aşağıda ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.

Kakashi ve Tsunade, kafalarının içindeki sesle başardıklarını anlasalar da kızların iyiliği onlar için öncelikliydi.

Işık dağıldığında, Naruto ve Sasuke girdikleri formdan çıkarak çocuklarla birlikte aşağı indiler. Tsunade ve Kakashi kızların durumuna bakıyordu. Herkes iyi gibiydi, biri dışında...

"Sakura!"

Sakura'nın çemberde durduğu yerde 4-5 yaşlarında pembe saçlı, zeytin gözlü bir kız çocuğu anlamazca onlara baktı.

Tsunade'nin boğazında kelimeler dizili kalırken hayretle ona baktı.

Sasuke ve diğerleri de yanına geldiklerinde onlarda önce Sakura'ya ardından Tsunade'ye baktılar.

Küçük Sakura, bu kadar fazla kişinin ona hayretle bakmasına alışkın olmadığı için korkudan geriye doğru büzüldü. Kesin bir yaramazlık yapmıştı ve onlarda bu yüzden ona kızacaktı.

Gözleri dolmaya başlarken korkarak etrafına bakınıp kaçacak bir boşluk aramaya çalıştı.

En sonunda konuşabilen tek kişi Sasuke oldu.

"B-bu ne demek oluyor?"

***********

Küçük Sakura'nın bir anda ortaya çıkmasının şaşkınlığını atlatmak kimse için kolay olmamıştı. Özellikle Sarada ve Sasuke için...

Tsunade şaşkınlığını herkesden daha çabuk atmıştı.Sakura'nın küçüklüğüne dönmesinin nedenini biliyordu. Anbulara ve Kakashi'ye seslendi. Diğerleri, büyülü gibi Sakura'ya bakmaktan onu duymamışlardı bile.

Hiç kimse böyle bir sonuç alacaklarını tahmin etmemişti, riskler vardı ama...

Shikamaru, bitkin düşen Temari'yi yavaşça kucağına aldı. Olanlara hala inanamıyordu. Yanındaki Shikadai donup kalmıştı. Shikamaru, hızlıca başını salladı.

Önce kollarında uyuyan Temari'ye ardından Shikadai'ye baktı.

"Millet! Kendinize gelin! Önemli olan hepimizin iyi olması, unutmayın. Tsunade-sama en kısa sürede Sakura'yı eski haline getirecektir."

Onun bağırması ile herkes transtan çıkmış gibi kendine geldi.

Üzerindeki baskıya dayanamayan küçük Sakura ağlamaya başladı.

Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin