Herkese selaammmmm!!!!
İlk yazdığım kitabın bu kadar okunması beni ne kadar mutlu etti anlatamam!
Geçenlerde kitabımı bu kitabı birkaç kere baştan okumak için fırsatım oldu, Allah affetsin bazı yerleri biraz cringe yazmışım.
Bölümü bitirdikten sonra gidip yastığa kafamı gömdüm desem yeridir.
Neyse ilk kitabın günahı olmaz, zaten zamanla yazım stilimi geliştirmek için elimden geleni yapacağım.
Kitabın bu kadar fazla okunması sonucunda ben de şöyle birkaç özel bölüm yazayım dedim.
Umarım beğenirsiniz!
Bölümler ana hikayeden bağımsız ama birbiriyle bağlantılı olacaklar.
Hepinizi çok çok öpüyorum :)
**************
Odama geldiğimde bıkkınlıkla nefesimi verip sandalyeme yığıldım.
Gerçekten bugün oldukça yorucuydu, sandalyede başımı geriye attığımda gözlerimi kapatıp yutkundum.
Sasuke-kun ile evleneli 1 ay ya olmuş ya da olmamıştı, bu süreç içinde başbaşa kalmayı bırak, görüşememiştik bile...
Naruto'nun Hokage olması söz konusuydu ve Sasuke ona yardımcı oluyordu,şimdi ise uzun süredir Konoha ve diğer köylerin bir takım sıkıntılar yaşadığı kilit köyüne uzlaşmak için gitmişlerdi.
Bu süreçte benim de hastanedeki iş yüküm tahmin ettiğimden de çok artmıştı.
Konoha ve diğer köylerin savaş sonrası imzaladığı antlaşmanın izlerinin yeni yeni görüldüğü bir dönemden geçiyorduk ve bu süreç oldukça sancılıydı.
Shinobiler savaşta birlik olmuş olsalar da halk birbirine yabancıydı ve onları birbirlerine alıştırmak ve uygun bir ortam hazırlamak zaman gerektiriyordu.
Bu süreçte Tsunade-sama ve ben de Konoha'nın en prestijli hastaneye sahip olmasından dolayı farklı köyden gelen hastalarla ilgilenmekle meşguldük.
Kabul etmeliyim ki yorucuydu ama sevidiğim işi yapıyordum.
Önemli olan buydu...
Bir süre daha gözlerimi kapatıp dinlendikten sonra yavaşça ayağa kalkıp yorucu geçen bir günün ardından hasta dosyalarını toparladım ve önlüğümü askıya astım.
Çıkmadan önce son bir kez gözlerimi odamda gezdirdim ve kapıyı kapattım.
Yolda nasıl yürüdüğümü ve eve nasıl geldiğimi bile hatırlamıyordum, sadece İno'nun dükkanının önünden geçerken verdiğim selam aklımdaydı.
Eve geldiğimde ilk iş üstümü çıkarıp elimi yüzümü yıkadım, hava yavaştan kararıyordu ve yemek yemem gerekiyordu fakat yapacak gücüm kalmamıştı.
Üstüme giydiğim askılı tişörtüm ve şortumla kanepede uyuyakaldım.
***********
Naruto ve Sasuke batı kapısına ulaştıklarında durup soluklandılar.
"Bu işi halletmemiz gerçekten çok iyi oldu."
Sasuke başını salladı.
Naruto haklıydı fakat köyden ayrılırken aklının bir köşesinde 'acaba kabul etmezlerse ne olur?' diye geçirmeden edememişti.
Naruto gülümseyip ellerini başının arkasında birleştirdi.
"Ayrıca dinlenmek için kilit köyünde de kalmamız iyi oldu,özellikle son gün iyi ki seni kaplıcalara gitmeye zorlamışım Sasuke...Böylece Hinatayla şimdi güzel zaman geçirebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]
Fanfiction4. ninja savaşından sonra her şeyin bittiği düşünülüyordu. Fakat, bazı şeyler en beklenmedik anda ortaya çıkar öyle değil mi?