39

1K 66 36
                                    

1 ay sonra...

Sakura, yastık niyetine kullandığı Sasuke'ye daha çok sarıldı. Sakura, 1 haftadır birçok işin peşinden koşmuştu ve neredeyse sıfır uykuyla haftayı tamamlamıştı.

İşleri ancak bittiğinden tüm gün yataktan kalkmak istemeyerek gece yastığa başını koymuştu.

Sasuke'de ondan farklı bir durumda değildi. Hokage'nin sağ kolu olmak kolay değildi. Shikamaru ile birlikte oldukça yoruluyorlardı.

İkisi de ölü gibi yatarken evlerinin kapısı yavaşça açıldı ve Yumi nine eve yavaşça adımını attı.

Sasuke ve Sakura'nın uyuduğunu tahmin etmişti. Çocukları gerçekten çok yoruluyordu. Üzülerek iç geçirdi ve mutfağa girdi.

Yumi nine, Sakura ve İno'yu büyüten kişiydi. İkisini de kızları gibi severdi. Kendi çocuklarını 4. Ninja savaşında kaybedince Sakura ve İno ona oldukça destek olmuşlardı.

Yumi nine hem aileleriyle hem de kızlarla oldukça yakın arkadaş ayrıca sırdaştı. Kızlar bir şey olduğunda hep ona gelir akıl danışırlardı. Kızlar küçükken,aileleri köy dışına gitmeleri gerektiğinde Yumi nineye gözü kapalı güvenirlerdi.

Savaştan sonra Yumi nine kızları ile çok görüşememişti.İno'nun işleri yoğundu ve Sakura'nın bakması gereken bir kliniği vardı.

Onları anlıyordu fakat onunkisi de anne yüreğiydi. Öz kızları olmasa bile onları canından çok seviyordu.

Sakura'nın başına gelenleri duyunca gerçekten çok üzülmüştü. Yanına gitmeyi düşünmüştü fakat yaşlı bedeni yolculuğu kaldıracak kadar sağlam değildi. Gözü yaşlı Sakura'yı beklemişti.

İno'nun hamilelik haberi onu mutlu etse de Sakura'nın çektiği acıları düşündükçe mutluluğu sönüyor, duruluyordu.

Yumi nine yavaş hareketlerle ve ses çıkarmamaya özen göstererek kahvaltı hazırlamayı sürdürdü.

1 ay içerisinde çok fazla şey yaşanmıştı.

Sakura ve Sasuke yakın arkadaşlarını çağırdıkları bir kutlama yemeğinde evlenmişlerdi. İkisi de düğün istememişti, aslında böyle bir şeyi bile gerekli görmüyorlardı fakat Hinata ve İno, Sakura'ya çok ısrar etmişlerdi.

Sasuke, kalabalıklardan pek hoşlanmasa da yemekte kendini gayet rahat hissettiğine kendi bile şaşırmıştı. Çoğu zamanını Naruto, Kakashi,Yamato, Sai ve Shikamaru ile konuşarak geçirmişti.

Sakura bu olaya pek sıcak bakmasa da uzun zamandır kızlarla bu kadar keyifli sohbet ettiğini hatırlamıyordu. Gerçekten buna ihtiyacı vardı.

Ayrıca kızlar uzun zamandır göremedikleri Yumi nine ile hasret gidermişlerdi ve diğerleriyle tanıştırmışlardı. Yumi nine, Sasuke'den oldukça memnun kalmıştı. Asla Sakura'nın tercihlerine karışmazdı fakat kendi onayını vermek de isterdi.

Kısacası, hiç kimsenin unutmak istemediği kadar güzel bir gün geçirmişlerdi.

Yemekten sonra Sakura ve Sasuke herkesin önünde birbirlerine evlilik yemini ederek evlenmişlerdi.

Naruto herkesi şaşırtarak salya sümük ağlamıştı. Oldukça komik bir görüntüydü.

Ama komikliğin yanında Naruto, uzun zamandır birbiri ile o kadar açık konuşmayan arkadaşlarının birbirlerine olan yargılarını kırmıştı. Bu, herkesin yapabileceği bir şey değildi.

Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin