5

1.5K 98 54
                                    

Ertesi gün, kliniğe dün yaşadıklarımdan dolayı mutlu bir şekilde gittim.

Öğlene kadar rutin bir şekilde ilerlerken, mola saati geldiğinde sandalyede gerindim.

Yanımda dünden kalan onigiri vardı. Onu yerken kapı çaldı. Mola saatindeydim ama...

"Girin!"

Kapı açıldığında içeriye Hinata girdi. Şaşırmış bir şekilde ayağa kalkarken o bana gülümsüyordu.

"Hinata, hoşgeldin."

"Merhaba, Sakura. Müsaitsin değil mi?"

"Tabi tabi. Otur lütfen."

Hinata, otururken bende dağınık masamı elimle gelişi güzel düzelttim.

"Nasılsın?"

Masamın üzerine koyduğum ellerimi tuttu.

"Senin sayende ikimizde iyiyiz Sakura."

Gözlerinin içi gülüyordu. O an onun mutluluğuna o kadar çok imrendim ki.

"İyi olmanıza çok sevindim. Bir şeye ihtiyacın olursa lütfen çekinmeden gel."

"Tabii ki geleceğim. Bana öncelikle yardımcı olan Naruto-kun ve sen varsın."

Kafamı olumlu olarak salladıktan sonra ona Naruto'yu sordum.

"Sorma, sürekli olarak bana yorgun olup olmadığımı soruyor. Taşımayı teklif ediyor. Naruto-kun'un bu halleri çok hoşuma gitsede kendine fazla yükleniyor. Ona üzülüyorum."

Derin bir iç çektim. Benim galiba asla böyle anılarım olmayacaktı.

"Onu biraz alttan almaya çalış. Sonuçta bu duyguları o da seninle beraber yaşıyor."

Hinata, başını olumlu anlamda sallarken kapı çaldı.

Ne çok sevenim var!

Hinataya kısa bir bakış atıp, bağırdım.

"Girin!"

Kapıda Shizume senpai belirince hemen ayağa kalktım. Bir şey mi olmuştu?

"Hoşgeldin, Shizume senpai."

Eliyle geçiştirdi.

"Sakura, Kakashi-san ve Tsunade-sama seni hokage ofisinde bekliyor. Oldukça önemliymiş. Acele etsen iyi olur."

"Tamam ama klinik ne-"

"Ben hallederim."

Olumlu anlamda başımı sallayınca Shizume senpai kapıyı kapattı. Ardından, Hinata'dan özür dileyerek mutlaka müsait olduğumuz zaman buluşma ayarlamanın gerekli olduğunu söyledim.

Ardından doktor önlüğümü çıkarıp, klinikten çıktım.

Bu kadar önemli olan neydi?

******

Ofisin kapısına geldiğimde birkaç saniye soluklandıktan sonra, kapıyı çaldım.

"Girin!"

Kapıyı yavaşça açtığımda Kakashi sensei ve Tsunade- sama ayakta bir şeyler tartışırken onları izleyen bir adet Sasuke-kun vardı.

Sasuke-kun'un burada olmasına mı şaşırsaydım, yoksa sakin bir kişiliği olan Kakashi sensei'nin ciddi bir tartışmaya girmesine mi?

Kapıyı kapattığımda, Tsunade-sama bana kısa bir bakış atıp elini kaldırdı.

"Bu kadar yeter Kakashi. Bırakalım da kararı onlar versin."

Sasuke-kun'a ne olduğunu sorduğumda bilmediğini söyledi.

Cidden bir şeyler dönüyordu.

Kakashi sensei derin bir nefes alıp ikimize baktı.

"Sasuke'nin bahsettiği şu kendilerine 'Madara'nın elçileri' diyen örgütü araştırmak için anbuları görevlendirmiştim. Fakat haklarında çok az şeyler biliyoruz."

Sıkıntı ile başını sallayıp sandalyeye oturdu.

"İşin aslı örgütü çökertmek için içine sızmalıyız. Bu normal bir sızma olmayacak çünkü, örgüt çok iyi korunuyor.Fakat, anbu da o kadar iyi sızma yeteneği olan biri var mı emin değilim."

" O yüzden sen de beni düşündün değil mi?"

Sasuke'nin dedikleri ile kendime gelirken, kendimi bu işin neresinde bulacağımı düşünüyordum.

Kakashi sensei başını salladı.

"Aynen öyle"

Sasuke-kun düşünceli bir şekilde yere baktı.

Peki, ben neden buradaydım?

"Peki, beni neden çağırdınız?"

Tsunade-sama bana kaygılı bir şekilde baktıktan sonra vücudunu dikleştirdi.

"Bu sızma görevinde, Sasuke'nin ne kadar dikkat etse de  kendini bir savaşın içinde bulma olasılığı çok yüksek. Bu yüzden, Kakashi  yanında bir medikal ninja olmasının daha doğru olduğunu düşünüyor."

Ben ve Sasuke-kun mu?!

Yanaklarım yanmaya başlarken kendimi toparlamaya çalıştım.

"Be-beni neden seçtiniz peki?"

Tsunade-sama sinirle Kakashi sensei'ye döndüğünde, aslında ilk tercihin ben olmadığımı anladım.

"Senin medikal yeteneklerin şu anda ninja dünyasında Tsunade-sama'dan sonra geliyor. Bu tarikat da çok fazla ninja var ve Sasuke'nin hepsi ile başa çıkması bir Uchiha bile olsa zor gözüküyor."

Sasuke-kun itiraz etmek için ağzını açacakken Kakashi sensei sandalyeden kalktı.

"Sasuke'nin ciddi bir yaralanmasına veya ihtiyaç duyduğu desteğe ancak senin gibi bir ninjanın karşılayabileceğini düşündüm."

Şaşkınlıkla onlara bakarken Sasuke-kun'un bana baktığını fark ettim.

"Bana göre kararı Sakura ve Sasuke'ye bırakmalıyız. Sonuçta, Sasuke görevden yeni geldi ve Sakura'nın klinikte bakması gereken hastaları var."

Kakashi sensei olumsuz anlamda başını sallarken Sasuke-kun düz bir ifade ile onlara bakıyordu.

"Öncelikle, benim için Konoha'ya hizmet etmek oldukça önemli ayrıca yeterince dinlendim. Benim için yanıma kimi verirseniz fark etmez bana ayak uydurmayı bilsin yeterli."

Sözleri, beni oldukça kırarken onun her zaman böyle biri olduğunu hatırlatmaya çalıştım kendime.

O, benim için birçok şey ifade ederken, onun beni bu kadar basit görmesi cidden beni incitiyordu.

Gülümsemeye çalıştım.

"Siz nasıl uygun görürseniz."




Sasusaku ile kalın....

Sasusaku ile kalın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin