4

1.5K 100 77
                                    

Hanabi çok kötü durumdaydı. Elleri titriyordu ve gözleri kızarıktı. Ayakta zor duruyordu.

"Hanabi! Ne oldu?"

Aniden kollarıma yığılırken, gözleri dolu dolu bana baktı. Bu hali beni endişelendirirken Naruto ve Sasuke-kun sesleri duyup yanımıza gelmişti.

Naruto, hemen Hanabiyi kaldırdı. O kadar endişeliydi ki elleri titriyordu.

"Ne oldu Hanabi? Senin bugün Hinataya örgü örerken yardım etmen gerekmiyor muydu?"

Hanabi önce Naruto'ya ardından benim endişeli yüzüme baktı.

"Hi-hinata onee-chan ör-örgü örerken, bayıldı. Be-ben ne yapacağımı bilemedim. Hinata onee-chan' hastaneye götürdüm.Sakura onee-chan lütfen ablama yardım et."

Hinata!!

Son kelimeleri söylerken gözyaşları düşmeye başlamıştı bile. Naruto, yumruklarını sıkarken ayakkabılarını giyinmeye başladı. O kadar paniklemişti ki ayakkabısını alamadan düşürdü.

Sasuke-kun geride durup beklerken, bana döndü ve kolumdan tuttu.

"Sakura, sen tıbbi ninjasın sana şu an ihtiyacımız var."

Derin bir nefes alıp toparlanmaya çalıştım. Haklıydı.

"Hanabi, bizimle hastaneye gelebilecek misin?"

Bana korkarak baktı ve kafasını salladı.

Naruto ayakkabılarını giyiniyordu. Ama endişeden hala elleri titriyordu.

Ona dönüp attığım en sert tokadı attım.

"Naruto! Kendine gel! O senin eşin ve şu anda en çok sana ihtiyacı var. Böyle davranarak eline bir şey geçmez. Sadece kendini stresden bezdirirsin."

Yanağında elimin izi çıkarken Naruto şokla bana baktı.

Onun tavırlarını çekemezdim.

Ayakkabılarımı giyinip, Hanabi'nin koluna girdim.

O sırada Sasuke-kun ile göz göze gelirken, utanmanın sırası olmadığını kendime hatırlattım.

"Hadi! Gidiyoruz."

***********

Hastaneye geldiğimizde iyi olmayan Hanabiyi girişte bırakıp danışmaya gittik.

Ben konuşamadan Naruto direkt araya daldı.

"Hinata. Hinata Uzumaki. Nerede?!"

Sasuke-kun Naruto'yu geri çekti.

"Sakin ol."

Naruto Sasuke-kun'a öyle bir baktı ki kelimeler o bakışla yetersiz kalırdı.

"Nasıl sakin olayım Sasuke?! O beni ben olduğum için kabul eden, bana her zaman yardımcı olan tek kişi!!"

Sasuke-kun sessiz kalırken, onların konuşmalarını dinlemeden yanlarından ayrıldım.

Danışmandan aldığım bilgi ile üst kata çıkarken yanıma asistan doktorlardan biri gelip Hinata'nın durumu hakkında bilgi vermeye başladı.

"Hasta, yorucu bir aktivite yapmadan bayılmış. Görünüşte herhangi bir sağlık sorunu yok."

Elimi yeterli anlamda kaldırdım.

"Bana onu kontrol eden doktoru çağır! Hemen!"

Kafasını sallayıp yanımdan ayrılırken, Hinata'nın bulunduğu odaya adım attım.

Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin