Sasuke-kun ile ofisten çıkmadan önce Tsunade-sama bana ciddi bir şekilde baktı.
"Bu görev senin için iyi olabilir. Fakat, senden istediğim bir şey var."
Kaşlarım çatılırken, Tsunade-sama'nın uzun süredir bana bir uyarı yapmadığı aklıma geldi.
"İçimde kötü bir his var Sakura. Dikkatli ol."
************
Konoha'nın sokaklarına geri döndüğümüzde Tsunade-sama'nın neden bana bu uyarıyı yapma gereği duyduğunu düşünüyordum."Sakura, yarın sabah gün doğarken yola çıkalım."
Cidden Byakugo'yu kullanmam gereken ciddi bir mesele olacak mıydı acaba? Yoksa Tsunade-sama bana bu kadar ciddi bir uyarıda bulunmazdı.
"Sakura!"
Düşüncelerimden sıyrılırken Sasuke-kun'a baktım.
"Üzgünüm, tekrarlayabilir misin Sasuke-kun?"
Bana bakmadan, tekrar etti.
"Yarın, gün doğmadan batı kapısı"
Onu onaylarken, yollarımızı ayırdık.
Eve doğru ilerlerken yolda hızla ilerleyen İno'yu gördüm
"İno!"
Beni görünce adımlarını yavaşlatıp, gülümsedi.
"Sakura! Seni anlı açık! Nasılsın?"
Tabirine ne kadar hala gıcık olsamda onu uzun zamandır görmemiştim.
Pis pis sırıttım.
"İyiyim, pis domuz"
Gülümseyen yüzü asılırken,kendini toparlamaya çalıştı.
"Bana hala laf ettiğine göre iyi günümüzdeyiz haa!"
Ben, gayet iyiydim evet...
"Yarın göreve gidiyorum. Sana rastlamak iyi oldu aslında"
İno, koluma girerken beni kendine doğru çekti.
"Ne görevi yaa? Savaştan sonra biraz görev yükü kalkar diye düşünüyordum. Kakashi sensei hiçbir şeyi göz ardı etmiyor cidden"
Onu onaylarken, görev için hazırlanmam gerektiğini söyledim.
"Tek başına mı gidiyorsun?"
"Hayır, Sasuke-kun dün sabah köye geldi. Sonrasında onunla birlikte göreve çıkacağız şimdi."
İno'nun ağzı şaşkınlıktan O şeklini alırken, koluma dostça vurdu.
"Senin adına çok sevindim. Aslında bu senin için bir fırsat Sakura. Bunu iyi değerlendir."
Fırsat mıydı? Değil miydi? Bilmiyorum ama içimden bir ses bazı şeylerin kötü gideceğini söylüyordu.
Kafamı belli belirsiz salladım.
"Kusura bakma, Sakura. Seni de çok tutmayım hazırlık falan yapman gerekiyordur. Kendine dikkat et."
Gülümsedim ve onu onayladım. Ardından eve doğru ilerledim.
*********
Eve geldiğimde hızlıca üstündekiler den kurtulup kısa bir duş aldım. Sonrasında, yola götüreceğim küçük sırt çantasını ve kunailerimi taşıyabileceğim bel çantamı hazırladım.
Tüm hazırlıklarım bittiğinde büyük ihtimalle yolda durmayacağımız için Sasuke-kun ve kendime sandviç hazırladım.
Sonrasında sabah erken çıkacağımız için saati 4'e kurup, yatağıma uzandım.
Gözlerim yavaşça kapanırken aklımda Sasuke-kun ve Tsunade-sama'nın uyarısı vardı.
Sasusaku ile kalın.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]
Fanfiction4. ninja savaşından sonra her şeyin bittiği düşünülüyordu. Fakat, bazı şeyler en beklenmedik anda ortaya çıkar öyle değil mi?