Sasuke ve Naruto şokla birbirlerine baktılar.
"Emin misin?"
Kurama, yerinde rahatsızca kıpırdandı.
"Oldukça."
Naruto, hala şoku atlatamamıştı. Sasuke, abisinin Kabuto'nun işini bitirdiğini söylemişti zamanında.
Sasuke ise Kabuto'nun İzanami'den nasıl kurtulduğunu düşünüyordu. İtachi'nin dediğine göre teknikten herhangi bir kurtuluş yolu yoktu. Sonrasında aklında 12 yaşındayken Kakashi'nin ona Chidori'yi çalıştırdığı zaman geldi.'Her tekniğin zayıf bir noktası vardır' demişti.
Demek onu tekrar öldürmesi gerekiyordu.
Mağarada ilerlemeye devam ettiklerinde kırbaç sesleri duydular. Başta, temkinli bir şekilde yürüselerde bu seslerden bir şeyler olduğu anlaşılıyordu.
Naruto, titrek bir nefes alırken Sasuke içinden 'lütfen Sakura olmasın' diye tekrar ediyordu.
İçeri girdiklerinde Sasuke, gördüğü manzara karşısında dondu.
Sakura kanlar içindeydi. Elleri iki yandan zincirlere vurulmuştu. Zincirlerde bulunan iğneler derisinde ciddi yaralar açmıştı. Başı öne eğik durumdaydı.
Sasuke'nin o an aklına annesi ve babası gelmişti. Onları kanlar içinde gördüğü zaman da çocuk bedeni ile çıldırmanın eşiğine gelmişti.
Bir kez kaybetmişti. Eğer, Sakura onu bırakırsa tamamen yıkılacağını biliyordu. Şu anda mahfolmaktan delicesine korkuyordu.
Asla ona net bir şekilde duygularını söyleyememişti, kendi korkularından ona sarılamamıştı bile. Keşke geçmişi geri alma şansı olsaydı.
Sasuke, öfke ile titredi.
Arkasındaki maskeli kişi elindeki kırbacı daha sert kavradı.
Kabuto, ise lanet okuyarak onlara baktı. İkisi ile baş edemeyeceğini biliyordu. Büyük ihtimalle yolun sonuna gelmişti. Belki bir süre onları oyalayabilirse makinenin dolumu tamamlanırdı. Sonra o ölse bile dünyayı yine de mahfederdi.
Naruto ve Sasuke, Kabuto'ya hiçbir şey söylemeden saldırıya geçtiler. Kabuto, başta şaşırsa da karşısında iki ölüm makinesi olduğunun farkındaydı. Saldırıları güçlükle savurdu.
Naruto, başta geri çekilse de Sasuke onu beklemeden direkt saldırıya geçiyordu. Naruto, Sasuke'nin öfkesini anlıyordu fakat makineyi de düşünmeleri gerekiyordu.
"Chidori!"
Kabuto, gücünü hala geri kazanamamıştı. Bu sebepten ötürü Sasuke'nin tekniği onu geri çekilmeye itmişti.
Sasuke, güçlükle Sai ve Shikamaru'dan gelecek işareti bekliyordu. Kabuto, hala zafer kazanmışçasına pis bir şekilde sırıtıyordu. Buna tahammül etmek gerçekten çok zordu.
Sasuke tam harekete geçeceği sırada dışarıdan oldukça büyük bir patlama yükseldi. Naruto derin bir nefes aldı ardından başıyla onun önünde olan Sasuke'ye işaret verdi. Bu iş burada bitecekti.
Kabuto bu sırada ne olduğunu anlamayarak makineye baktı. Aktif olarak yanıp sönen ışıkları bir bir kapanıyordu. Kabuto, öfke ile soludu.
"Na-nasıl?"
Sasuke'nin etrafında mor bir ışık hüzmesi oluştu. Hüzme çoğalarak bir araya geldi ve Susanoo'nun iskeletine büründü. Bu sırada Naruto'da Kurama'dan aldığı güçle Bijuu Modu'na geçmişti.
Kabuto inanmak istemezcesine onlara ve yardımcısına baktı. Yardımcısı kaçabilmek için Sakura'nın arkasından hareketlenmişti. Kabuto, onu umursamadı zaten ölecekti.
Şu anda bildiği tek şey vardı. Kaçmalıydı. Sadece kaçmalıydı. Korku tüm bedenini ele geçirmişti. Uzun zamandır böyle hissetmediğini biliyordu.
Naruto ve Sasuke farklı yönlere dağılarak saldırıya geçtiler. Sasuke kaçmaya çalışan köle ve Sakura'yı alırken, Naruto Kabuto'yu almıştı.
Aslında, Sasuke'de Kabuto'yu öldürmeyi istiyordu fakat onun önceliği Sakuraydı.
Kaçmaya çalışan köleyi Susanoo'nun tek eli ile yakaladı. Ardından nefretinin tüm gücü ile sıktı. Kölenin gövdesinden kanlar fışkırırken Sasuke onu bir kenara attı.
***************
"Sakura!"
Birisi bana bağırıyordu.Sese doğru dönmek istedim fakat bedenim izin vermiyordu.
Derin bir nefes almaya çalıştım.Çok ama çok canım yanıyordu.
"Sa-sadece öl-ölmek is-istiyorum."
Dudaklarımdan sadece bu kelimeler dökülebilmişti. O kadar çaresizdim işte.
O sırada kollarımı tutan zincirler aniden gevşedi. Bedenimi tutacak gücüm kalmadığı için öne doğru yalpaladım. Sert bir şekilde düşmeyi beklerken kafam yumuşak bir omuza çarptı.
Tüm gücümü kullanarak gözlerimi açmaya çalıştım. Odaklanabildiğim ilk şey etrafımda bulunan mor alevlerdi.
Beni tutan kişi bacaklarımı uzatıp beni yüz üstü çevirdi. Sonrasında onun bana bakan yüzünü görebildim.
"Sa-Sasuke"
Bana bakan yüzü gittikçe endişeli bir hal aldı.
"Konuşma ve biraz dayanmaya çalış."
Kendinden ne kadar ödün vermese de beni düşündüğünü biliyordum. Gözyaşlarım yanaklarımı daha çok ıslatırken beni düşünmesi içimde tarifsiz bir duygu seli yaratmıştı.
Aniden gelen öksürük krizi ile bedenim kasıldı. Sasuke, bana endişe ile bakmaya devam ediyordu. Susanno'nun varlığının güçlendiğini hissettim.
Ağızımdan tonla kan dışarıya fışkırırken süremin dolacağını içten içe biliyordum.
"Sa-Sasuke?"
Beni izlemekte olan Sasuke'nin kaşları çatıldı.
"Lütfen daha fazla konuşma"
"A-ama bi-bir şey söylemeliyim."
Sasuke, kısık sesime cevap olarak yüzünü bana doğru yaklaştırdı. Başını sağa doğru yatırıp kulağını gösterdi.
O anda kalan azıcık gücümle doğrulup Sasuke'nin başını kendime doğru çevirdim. O bana şaşkınlıkla bakarken son dakikalarımı yaşayacağımı biliyordum.
İşte o an yıllardır yapmak istediğim şeyi yaptım.
Dudaklarım dudakları ile buluşurken tanrıya bana bu kadarını yapabilecek gücü bana tanıdığı için teşekkür ettim.
medyayı dinlerseniz çok sevinirim. Benim en sevdiğim soundtracklerden birisidir. Sizi rahatlatacağını düşünüyorum.
Ayrıca bu soundtrack i sasusaku shipine çok yakıştırıyorum.Sonraki bölümde bir ship görücez. Sizce kimler olabilir?
A-Hinata+Naruto
B-Shikamaru+Temari
C-İno+Sai
D-Choji+KaruiSasusaku ile kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]
Fanfiction4. ninja savaşından sonra her şeyin bittiği düşünülüyordu. Fakat, bazı şeyler en beklenmedik anda ortaya çıkar öyle değil mi?