Sakura meraklı gözlerle Kakashi'nin ağzından çıkacak kelimelere baktı.
Kakashi, sözlerine başladığı zaman gerilmişti fakat arkadaşlarının ellerinden gelenin en iyisini ortaya koyacaklarını biliyordu. Kendisi de bunu yapabilirdi.
Ayrıca, yıllardır Naruto ve Sasuke'nin arkasından onları izlemişti. Artık zamanı gelmişti. Elinden geleni yapıp bu işte Kagelere yardım edecekti.
Bakışları kararlılıkla Kakashi'ye odaklandı.
Sasuke, Sakuradaki değişimin farkındaydı. Duruşu dikleşmiş, bakışları değişmişti, içinden gülümsedi.
Kakashi,Tsunade'ye kaçamak bir bakış atıp konuşmaya başladı.
"Son olarak Sakura, sana buradaki en önemli iş düşüyor. Senin ne kadar zor zamanlardan geçtiğini buradaki herkes farkında. Bu yüzden bunu reddedersen anlayışla karşılarım."
Sakura başını olumsuz anlamda salladı.
"Elimden geldiğince yardım etmek istiyorum."
"Pekala."
Tsunade, konuşmasını cesaretlendirmek için Kakashi'nin yanına geldi.
"Senin buradaki görevin Byakugo çakranı kullanarak çakranı toprağa aktarmak. Bunun için sana Kagelerin bağlı bulunduğu tüm köylerdeki shinobiler yardım edecek."
"Hepsi çakralarını toprağa aktaracaklar ve senin çakranın onlarla buluşmasını sağlayacaklar. Ardından, sen bu çakraları alıp Temari'ye aktaracaksın."
Sakura'nın kafası karışmıştı.
Akademide öğretilen şeylerden biri çakranın toprağa aktarılarak takım arkadaşının yerini bulmaktı. Bunu yapabilirdi fakat fazla miktarda çakrayı vücudunda toplayacağından bu zor olabilirdi.
Ayrıca, Temari'ye bunu nasıl aktaracaktı ki?
Aklındaki soruyu dile getirdiğinde Kakashi bunun cevabını vermeye kendini hazırlamıştı.
"İşte işlerin zorlaşacağı nokta burası. İno yasaklı kinjutsuyu bir nesne üstünde değil. Temari'nin oluşturduğu rüzgara karşı yapacak."
"Nasıl yani?"
"Rüzgarda bir nesne olmasa bile uğultusunu, tenimize çarpmasını hissederiz. Tıpkı nesnelere dokunduğumuzda elde ettiğimiz veriler gibi. Bu yüzden bu kinjutsu rüzgar gibi unsurlara karşı da kullanılabilir."
"Sen rüzgarın içine girdiğinde Hinata'da Byakugan'ını aktifleştirecek. Bu sırada etrafı rüzgarlarla çevrili olacağı için rüzgara da bakmış olacak. Bu sırada sende Hinata'nın görüşünün ulaşabildiği kadarıyla rüzgarı yönlendireceksin."
İno kaşlarını çattı.
"Tamam bunu anladım. Temari'nin yarattığı rüzgara karşı kinjutsuyu yapacağım ama rüzgara çakra ağı kuramam."
"İşte burada da Temari sana yardımcı olacak. Temari'nin ellerine getirdiği çakra yardımıyla rüzgarı kontrol edecek bu sırada sen de Temari'nin rüzgarı kontrol ettii çakrasını kullanacaksın. Yani, çakra ağı kurmana gerek kalmayacak."
İno, başını salladı, fakat yapabilir miydi?
Tsunade, son olarak odadaki herkese bakıp odadaki tüm erkeklerin merak ettiği soruyu sordu.
"O zaman bunu yapmak istiyor musunuz?"
**********
Naruto, kızların cevabını duymadan itiraz etmek için ayağa kalkacağı sırada diğer yanımda oturan Shikamaru'nun kalkıp Naruto'yu durdurduğunu fark ettim.
Naruto'ya doğru eğilip sessizce konuştu.
"Biraz benimle dışarı gelir misin?"
"Ama-"
Shikamaru ısrarla kolunu çekti.
Naruto'nun sinirlendiğini hissettim. Sonrasında yerinden kalkıp kapıyı açmakta olan Shikamaru'yu takip etti.
"İzninizle."
Kakashi sensei başıyla onayladı.
Shikamaru ve Naruto odadan çıkınca derin sessizlik tekrardan odaya hükmetti.
"Pekala. Kararınızı hemen vermek zorunda değilsiniz."
Ayağa kalktım. Ben kararımı çoktan vermiştim.
"Ben ne kadar zor olsa da kabul ediyorum. Ayrıca, iyileşme sürecim neredeyse bitti."
Tsunade-sama beni onayladı.
Sasuke-kun'a baktığımda düz ifadesinden ödün vermeden bana baktı.
Ne düşündüğünü bilmiyordum fakat umarım beni desteklerdi.
Tsunade-sama İno, Temari ve Hinata'ya kısa bakışlar attı.
"Eğer görevi kabul ederseniz zaten şu anda Sakura hariç hepiniz hamile olduğunuz için bir anda çalışmalara başlayamazsınız. Bu süre içerisinde de isterseniz çekilebilirsiniz."
Tsunade-sama sözünü bitirir bitirmez Hinata hemen atıldı.
"Ben bunu yapabilirim."
Kakashi gülümsedi.
Zaten, bunu sadece onlar başarabilirdi.
"Teşekkürler Hinata."
Kakashi cevap vermemiş olan 2 kıza baktı.
Temari gergince elini kaldırdı.
Gaara ve Kankuro'ya baktı. Gaara güven vermek istercesine ablasının elini sıktı.
Bu halleri çok güzeldi.
"Elimden geleni yaparım."
İno'ya doğru baktım kafasını eğmişti. Sai elini tutup ona destek olmaya çalışıyordu.
Onu anlıyodum. İno, babası ile küçüklükten beri arkadaş gibiydi. Babası ondan bu zamana kadar hiçbir şey saklamamıştı.
Ayrıca, sakladığı şey kolaylıkla kabul edilebilir bir şey değildi. Bir kinjutsuydu.
"Biraz dışarı çıkmak ister misin?"
İno sorum ile kafasını kaldırdı. Gözleri kızarmıştı.
Önce bana ardından Sai'ye baktı.
"Bence gitmelisin. Sana iyi gelir."
Sasuke-kun'a kısa bir bakış atıp, ayağa kalktım.
İno onu onaylayıp ayağa kalktığımda elimi sırtına koyup destek verdim.
"Biraz dışarı çıkacağız."
Tsunade-sama anlayışla gülümsedi.
"Tabii."
Kapıyı açıp İno'yu geçireceğim zaman Tsunade-sama bana tekrardan seslendi.
"Sonrasında ofisime uğrayabilir misin Sakura?"
Kısa bir bölüm oldu biliyorum 😣 fakat bu bölüm özellikle gerekliydi.
Sasusaku çok az gördük. Artık işe biraz daha heyecan katma zamanı!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]
Fanfiction4. ninja savaşından sonra her şeyin bittiği düşünülüyordu. Fakat, bazı şeyler en beklenmedik anda ortaya çıkar öyle değil mi?