NASA'NIN AMACI NE?

361 35 8
                                    


Fergus ve Casey her yerde Fergus'u burada çalıştıran kişiyi bulmaya çalışıyorlardı. Belki de aradıkları adam çoktan zombi olmuştu? Fergus tekrar bir ümitle adamın numarasını girip telefonundan aramaya başladı. Bir yandan da Esta'ya kızıp durmadan homurdanıyordu. Ne vardı burada sanki? Ölmek mi istiyorlardı? Tam vazgeçecekti ki telefondan cevap geldi.

"Alo?"

" Merhaba efendim, ben Fergus."

" Aa sen şu yeni ayrılan mısın? Ne oldu? Pişman olup geri mi gireceksin işe? "

" Hayır! Yani yanlış anladınız efendim. Ben bu zombi virüsü için aşı ne zamana kadar yapılır diye soracaktım. Panzehri bulundu mu? Çalışmalar nasıl gidiyor?"

" Nasıl gidecek? Tabii ki berbat gidiyor. Hiçbir gelişme dahi yok."

"A-ama haberde çok az kaldığını söylemiştiniz? Y-yalan mıydı?" diye kekeledi inanamayarak.

" İnsanları paniğe sokmasın diye haberlerde böyle diyorlar."

"Y-yine de yalan haber çıkarmak hiç hoş değil bence efendim." dedi sinirini içinde tutarak ve saygısını koruyarak.

" Niye? Sen yalanın kralını bilmez misin Ferguscum?" dedi pis pis sırıtarak.

Fergus da yapmacık şekilde adamla birlikte tehditkar bir şekilde güldü.

Casey durumu yumuşatmak ve Fergus'u sakinleştirmek istedi. Çünkü Fergus aşırı kızgındı ve kızdığında her şeye meydan okuyabilirdi.

Ama öfkeli olan Fergus aynı zamanda kurnazdı ve kafası zehir gibi çalışıyordu.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





" Efendim, konusu açılmışken halktan sakladığınız bir şey daha var mı? Bu konuştuklarımız aramızda biliyorsunuz."

" Seninle iş yapmıştık ve sadakatinden dolayı sana güveniyorum Ferguscum. Açıkçası herkes deli gibi çalışsa da bu yeni patron hiçbir şeyi beğenmiyor. Bir keresinde bir doktor aşıyı bulmaya çok yakınken patron yüzünden işinden olmuştu. Sonra gizli bir şekilde kendi çapında bir şeyler yapmaya çalışmıştı. O doktora ne oldu bilmiyorum. Geçenlerde patron bana garip bir soru sormuştu. Eğer virüs mutasyona uğrasaydı ne kadar zararı olurdu diye. Sanki geleceği önceden görmüş gibiydi. Zaten sonra da virüs gerçekten mutasyona uğramıştı. Şu sıralarda çok endişeli ve garip davranışları var."

" Sizce zombi virüsünü patron çıkarmış olabilir mi?"

Adamın kafası ilk karıştı ama sonra kendinden emin bir şekilde " Hayır. Patron çıkarmadı ama benim şüphelendiğim birileri var." diye cevap verdi.

ESTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin