Esta sakince " Evet, dediğimi duydun. Şimdi bana bu düellodan bahseder misin? Ne düellosu bu? " diye sordu.
Fergus da yine o sinsi gülüşünü yaparak " Tabii ki kaykay düellosu yapacağız. Bilirsin burası tam da kaykay düellosu için uygun bir mekan. " dedi.
" Peki kurallar neler? "
Bu sırada da hem Esta'nın hem de Fergus'un arkadaş grubu gergin gergin Esta ile Fergus'un ne konuştuklarını dinleyip hareketlerini izliyorlardı. Olaya karışamazlardı ve izlemekten başka bir şey yapamazlardı.
Fergus yine kurnazca bir kahkaha attı ve " Kural mı? Ne kuralı? Kural falan yok ! "
Fergus kesin hile yapacaktı. Bunu anlamak için dahi olmaya gerek yoktu.
Esta Fergus'tan hazırlanması için izin istedi ve arkadaşlarının yanına gitti.
Katie Esta'ya bir cihaz verdi. Bu cihaz 10 saniye de olsa Esta'yı bir hologram gibi gösterecekti. Yani tam bir kamuflaj gibi ve görünmez olabilecekti. Bu araçlardan sadece özel gelişmiş askerlerde vardı ve Katie'nin babası asker olduğu için o da böyle aletleri kullanmayı biliyordu ve Esta'ya güvendiği için gönül rahatlığıyla cihazı verdi.
Kenway ise Esta'ya hızlı gitmesi için kendi kaykayını verdi. Kaykayının zor durumlar için hızlandırabiliyordu. Kaykayın arkasında kaykayı hızlandıracak aletler vardı.
Sophia da Esta'ya herkesi illüzyona uğratacak çipe benzeyen bir araç verdi. Sophia böyle şeyleri meraklı olduğundan bu araçları sürekli araştırıp bir yerlerden almaya çalışıyordu.
Yusuf da " Bana hiç öyle bakmayın. Öyle özel aletlerim yok ama sana maddi destek yerine manevi destek verebilirim. Gel bakalım buraya. " diye Esta'yı çağırdı.
Esta gülerek Yusuf' a yaklaştı.
" Çok iyi düşünmen lazım ve kesinlikle dikkatli olmasın. Senin için endişeleniyoruz kanka. Fergus gerçekten tehlikeli biri. Ve kendine güven sakın korkma sakin ol. Biz senin başaracağından şüphe bile etmiyoruz. "
Esta arkadaşlarının ona güvendiğini hissedince rahatladı fakat birkaç saniye sonra gerildi çünkü kendini sorumlu hissetti. Başaramazsa arkadaşlarının güvenini boşa çıkaracaktı. Üstünde çok büyük bir sorumluluk vardı. Karnı kasılmış gibi hissediyordu. Çok gerilmişti. Ama böyle korkmamalıydı. Fergus'un önünde asla olmaz. Eşyaların nasıl çalıştığını öğrendi. Sonra kafasını topladı ve içinden derin bir nefes aldı. Kararlı bakışlarla Fergus'a doğru yürüdü.
Cesur bir şekilde " Evet Fergus işte karşındayım ve hazırım. " dedi." Oo bir an gelmeyeceğinden korktum. "
" Korkma. O dediğin şey asla olmaz merak etme. "
Konuşmaları duyan Dustin ise " Bu kadar konuşma yeter! Hadi düello başlasın. " diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESTA
Science Fiction1 yaşındaki bir kızın NASA'nın Mars'a yollayacağı kapsüle yanlışlıkla binmesi ve Mars'a doğru yol almasıyla birlikte oluşan bir macera... Tekrar Dünya'ya geldiğinde sizce bu kızı neler bekliyor? Dünya'da oluşmuş bir hata yüzünden insanlar nasıl etk...