Kenway Esta'yı o kalabalıkta bulduğu anda yanına gitmeye başladı. Hızlı adımlarla Esta'nın yanına vardığında Esta'nın tedirgin bakan gözleriyle karşılaştı.
Esta Kenway'i gördü ve telaşla " Dean Amca nerede?" " Doktor nerede?" diye soruları sorup durdu. Kenway sakin olmasını söyledi. Zaten oradaki herkes korkmuş ve onlara yapılan yalanlara direniş gösteriyorlardı. Esta etrafına baktı ve kendinin bencil olduğunu fark etti. Herkes yakınlarını kaybediyordu. Birkaç küçücük çocuk bile bir şekilde hayatta kalmayı başarmış direnişe katılmıştı. Sonra o çocuklardan biri bağırmaya başladı ve " Kim bizi buraya çağırdı? Ona teşekkürlerimi iletiyorum ancak bir şey söylemem gerek!" dedi.
Herkes birbirine bakarken Esta tüm sorumluluğu alarak çocuğa " Ben... Ben çağırdım! " diye seslendi. NASA'ya bağıran halk bir anda sessizliğe büründü ve tüm gözler Esta'ya çevrildi.
Biri " Aa ben bu kızı tanıyorum. Sen festivaldeki düelloyu kazanan kızsın. Efsaneydin." dedi ve Esta'ya göz kırptı. Esta da ona gülümsedi. Sonra kendini topladı ve yüzüne ciddi ifadesini takındı.
Fergus sırıttı ve Esta'nın arkasına geçip ve onun kulağına yaklaşarak " Ah seni böyle tanımaları ne kötü." diye fısıldadı. Ama sonra " Neyse ki artık aynı takımdayız." dedi göz kırparak.
Esta'nın yanına Esta'yı soran çocuk geldi ve gözleri dolarak " Annemler... annem ve kardeşim buradan azıcık ilerde. Zombilerden dolayı gelemediler. Birkaç insan daha var orada mahsur kaldı. Bazılarını robotlar esir aldı. Lütfen bir şey yapın!" dedi.
Esta onu öyle görünce içi yandı. Demek anne sevgisi ve onu düşünmek böyle bir şeymiş diye düşündü. Kendi de bilmiyordu ki... Anne nasıl çocuğuna bakar onu nasıl sever? Çocuğu annesine hangi gözle bakar?
Esta'nın da bir müddet sonra gözleri doldu ve çocuğun kafasını okşayıp " Merak etme onları kurtaracağız." dedi.
Fergus hemen " Ne? Ne yapacağız? Bu planda yoktu!" diye Esta'ya bağırdı.
Esta herkese gülümsedi ve Fergus'u en köşe noktaya çok dikkat etmeyen bir yere götürdü ve " Tabii ki yardım edeceğiz. Ayrıca insanları kurtarmak planda vardı. Ne saçmalıyorsun?" deyip azarladı.
Fergus da gözlerini devirerek " İyi madem öyle olsun. Ama birini daha kaybedersek sorumlusu sensin ona göre." dedi.
Esta kendine çok güvenmese de dışarıya bunu çok yansıtmıyordu. Aksine herkes onu özgüvenli biri olarak görüyordu. Ancak o başkasının güvenini kırmaktan korktuğu için kendine de bir türlü güvenemiyordu.
Esta diğerlerini de topladı ve " Ben,Katie ve Sophia çatıya çıkıp kendimize görüş alanı belirleyeceğiz ve oradan ateş açacağız. Yusuf, Fergus ve Kenway onları kurtarmaya gideceksiniz. Biz de saldırmakta olan her şeyden sizi koruyacağız. Emma, Dustin ve Casey siz de insanların yanında kalacaksınız ve doktor ile Dean Amca'ya da dahil herkesin güvenliğinden sorumlusunuz. Dışarıdan saldırı olunca çıkıp savaşacaksınız. Yine iletişim halinde olalım." dedi.
Kenway arkasını döndü ve kapıya yaklaşarak "Hadi şu işi halledelim." dedi kendine güvenerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESTA
Science Fiction1 yaşındaki bir kızın NASA'nın Mars'a yollayacağı kapsüle yanlışlıkla binmesi ve Mars'a doğru yol almasıyla birlikte oluşan bir macera... Tekrar Dünya'ya geldiğinde sizce bu kızı neler bekliyor? Dünya'da oluşmuş bir hata yüzünden insanlar nasıl etk...