ESTA ÖLECEK Mİ?

373 39 67
                                    

       Sophia aceleyle ve telaşla doktorun yanına gitti. Duyguları karmakarışık olmuştu. Bir arkadaşını kaybetmişti ve birini daha kaybetmeyi göze alamazdı. Katie'nin ölümünü sindiremeden şimdi de Esta ölebilirdi. Kendini o gün Esta'yı Katie ile yalnız bıraktığından dolayı asla affedemiyordu.  Ama bir planı vardı. Dean ve doktorun konuşmalarına göre virüs gerçekten mağaradan çıkmıştı ve oraya gidip mağaradan örnek virüsleri toplayacaklardı. Şuan bu virüsleri insanlardan örneğini almak neredeyse imkansızdı. Çünkü direkt zombi oluyorlardı ve ne zaman virüsün etkisini göstereceğini bilmediklerinden dolayı kendileri oraya gidip örnek almaları daha iyi olur diye düşündüler. Ancak şimdiye kadar kimse oraya gitmeye cesaret etmiyordu. Hiç kimse virüsün asıl çıktığı noktaya gidip hayatını tehlikeye atmak istemezdi çünkü. Ama Sophia arkadaşı için tüm fedakarlıkları yapmaya hazırdı. Ve oraya giderek gerçek cesaretini gösterecekti. Doktor ile birlikte hazırlandılar.

   Sophia ve doktor tam çıkıyorlardı ki Dean hemen kendisinin de gelmesini istediğinden bahsetti. Esta ölecekse o da bir şeyler yapmalıydı.  Yusuf da onları mağaraya kadar götürecekti ve konum olarak orayı belirlediler. Etraf zombi kaynıyordu. Casey, Emma , Fergus ve Kenway orada kalıp diğerlerini koruyacaklardı. Kapsülleri hazır konuma getireceklerdi ve daha yapacakları çok şey vardı. Sophia, doktor, Dean ve Yusuf'u korumak için Kenwayler önceden çıktılar ve zombilere karşı savaştılar. Doktor NASA'daki özel araçlardan birini aldı ve yola koyuldular.

Casey ve Emma deli gibi savaşıyorlardı. Önlerine gelen tüm  zombileri affetmiyorlardı. Kenway ve Fergus kapsülleri hazırlamak için önden içeri girdiler.

 Kenway ve Fergus kapsülleri hazırlamak için önden içeri girdiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Sophia ne kadar tedirgin olsa da aklına sürekli Esta'yı getirip sakinleşmeye çalışıyordu.

   Esta sığınakta kalmaya devam etti ancak garip bir şey vardı. Evet virüsü kapmıştı ama neden hala bir belirti bile göstermiyordu vücudu? Her zamanki gibi yorgun ve halsiz olması sıradışı değildi onun için. Bir yandan onu düşünürken bir yandan da arkadaşlarının onun için nelere katlandığını düşünmeden edemiyordu. Tüm hayatı boyunca şansız biri olduğuna inanırdı ancak hayatında ilk defa ona şans gibi gelen bir konu olmuştu: Arkadaşları...





Yusuf en kısa sürede mağaraya onları götürmüştü. Konu arkadaşları olunca Yusuf'u kimse tutamazdı. Yusuf ve doktor aracın içinde beklediler ve gerekli ekipmanları hazırladılar.

Sophia ve Dean maskelerini yenilediler ve özel kıyafetler giyip  mağaraya doğru yürüdüler. Doktor kıyafetine alarm kurdu. Tüm deneyimleri ve çalışmaları sonucu bu hastalık kaç günde olur ya da ne zaman etkisini gösterir tahmin edebiliyordu. Esta için pek vakit yoktu. Her an zombiye dönüşebilirdi. Panzehri bulduğunu iddia eden doktor virüs örneği toplayıp haklı ya da haksız olduğunu öğrenecekti. Yusuf aracın başında bekledi ve eğer olumsuz bir şey olursa onları haberdar edecekti. Sophia ve Dean mağarayı inceledi ve her yerden örnek almaya çalıştılar. Doktor örnekleri topladı.  Şimdi işe yarayacağını umarak ve ekipmanlarını alıp teste geçti. Artık teknoloji ilerlediğinden böyle şeyleri hemen dışarda bile test edebiliyordu. 

ESTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin