KAÇIŞ

368 49 11
                                    

Üç hafta böylece geçip gitti. Bu beş arkadaş sıkıntıdan patlamak üzereydi ama bu karantinada daha çok birbirlerine yakınlaştılar ve arkadaşlık ilişkilerini geliştirdiler. Fakat haberlerde karantina sürecinin ertelendiğini söylemişlerdi çünkü ülkenin hatta Dünya'nın yarısından fazlası ölmüştü ve çok az sağlıklı insan kaldığından o insanların evlerine zorla girip farklı bir yere götürüp orada hapis gibi karantinaya alıyorlardı.

Esta yine o ciddi ifadesini suratına takınıp " Buradan çıkmamız gerek! Planımıza göre yarın evden çıkıyor olmamız gerekiyordu ama haberler öyle demiyor maalesef. Çok belli etmeden buradan daha güvenli ve gizli olacak yere gitmeliyiz aksi takdirde bizi de hapis gibi yere götürüp farklı testler uygulayacaklar." dedi.

Sophia da buna karşılık " Evet biz de buradan çıkmak istiyoruz ama her taraf robot kaynıyor ve dışarıda birini gördüklerinde ne yaptıklarını biliyorsun. Ayrıca bu virüsün farklı özellikler ve belirtilerinin olduğu da söylendi. İnsanlar kafayı yiyormuş gibi önceden alışık olduğu beyni ters şekilde işliyormuş. Bir annenin çocuğunu öldürmesi gibi. " dedi üzüntüyle.

Katie de " Nasıl yani? Bu haberi izlememiştim. Artık o kadar çok haber geliyor ki moralimi bozmak istemediğimden izlemek de istemiyorum. Gerçekten bu virüs insanlıktan çıkarıyor." dedi telaşla.

Esta da " Evet, endişenizi anlıyorum ama buradan çıkamazsak başımıza gelecekleri de biliyorsunuz. Savaşarak ölmeyi tercih ederim sonuçta testlerin hiçbiri başarılı olmadı ve onlar da bizi öldürecek o yüzden en erken zamanda gitmemiz gerek. Hatta bu akşam toparlanıp çıkalım." dedi kararlı bir şekilde.

Yusuf ise sadece " Ama nasıl?" diyebildi.

Esta sadece " Bir planım var. Akşama hazırlanın buradan gidiyoruz!" dedi ve kararlı bir şekilde gülümsedi.

Kenway de " Aklından ne geçiyor?" dedi şaşkın bir şekilde.

Esta hariç herkes robotik kıyafetlerini giydi. Maskelerini de taktılar ve robostra'yı da yanlarına aldılar. Hazır görünüyorlardı.

Yusuf da gülümsedi ve " Evet şu dahiyane planını öğrenebilir miyiz artık?" diye Esta'ya sordu.

Esta gülümsedi ve anlatmaya başladı:

" İlk olarak robostraya başka eklemeler daha yaptım. Robostra yerin altından tünel kazarak ilerleyecek ve bize yolu açacak. Kıyafetinizde fener görevi gören bir düğme olduğunu biliyorum bu şekilde de karanlıkta etrafı aydınlatabileceğimiz ışık ihtiyacını da gidermiş oluyoruz. Sophiaların evine doğru ulaştığımızdaysa arabayı alacağız. Kenway ile robotlardan kaçtığımızda arabayla Sophia'nın bizi kurtardığını hatırlıyorum. Arabayı aldıktan sonra orası sakin olduğundan arabayla uçarak ilerleyeceğiz. Nereye gideceğimizi bilmiyorum ama NASA'dan uzak bir yer olması bizim için avantaj. Evet sorusu olan var mı?"

Kenway " Esta planın mükemmel ama bu dediğin tüm şeyleri yakalanmadan yapabileceğimizi düşünüyor musun?" dedi ve ardından Sophia ve Katie de onayladı çünkü sadece on altı yaşındaydılar. Ne yapabilirlerdi ki diye düşünmüşlerdi.

Esta da cevap olarak " Denemeden göremeyiz." dedi ve kararlı bir şekilde kapıya yöneldi. Derin bir nefes aldı ve " Hazır mısınız?" deyip arkadaşlarına baktı.

Katie de Esta'ya gülümsedi ve " Hadi yapalım şunu!" dedi.

Eşyalarını aldılar ve evden çıktılar. Hepsinde yasaları çiğnedikleri ve şu anda evde olmaları gerektiğinden suçluluk duyuyorlardı. En kuytu köşeye çekildiler ve Esta Robostra'yı hazırladı. İşe yarıyordu. Robostra bir çukur kazdıktan sonra birlikte içeri doğru atladılar.

ESTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin