Casey Fergus'un tuttuğu kolunu hızlıca kendine doğru geri çekti ve tekrardan yüksek bir sesle
" Nereye gidiyoruz?"
diye sordu ve Fergus yine cevap vermeyince daha da sinirlendi. Ancak Fergus'u takip etmekten başka çaresi de yoktu.
Fergus burnundan soluyordu ve hızlıca patronun odasına doğru gidiyordu. Casey " Delirdin mi? Burada olduğumuzu anlasalar kim bilir ne yaparlar?" dese de umurunda değildi.
Casey sözünün dinlenmemesinden nefret ederdi. Hemen Fergus'u hızla kendine çekti ve konuşmaya başladı.
" Ne yaptığını sanıyorsun?"
Fergus yine cevap vermiyordu ama olduğu yerde durmuş Casey'e bakıyordu. Bir müddet sonra derin bir nefes aldı ve oturup konuşmaya karar verdi.
" Burada olduğumuzu öğrenseler ne olur? Zaten çaresiziz."
" Ne demek ne olur? Ne olmaz ki? Hepimizi toplayıp şu yaptıkları bitmek bilmeyen testlerden yapmaya devam ederler."
" Bunun olmaması için zaten oraya girmemiz gerekiyor."
" Nasıl yani?"
" İmzaladığı anlaşmanın fotoğrafını çekeceğiz ve halkın ayaklanmasını sağlayacağız."
" Şantaj mı?"
Casey'in sorusuna cevap vermeden gülümsedi ve yavaşça ayağa kalkıp patronun odasına doğru yönelip " Geliyor musun yoksa seni oradan kaldırayım mı?" dedi gülümseyerek ve Casey'i kucağına alarak.
Casey " Ne yapıyorsun? İndir yere beni!" diye bağırsa da Fergus gülüp patronun odasına doğru gitmeye devam etti.
Casey çırpınmaya devam etti ve en sonunda Fergus onu yere indirip " Amma da ağırsın ha!" dedi.
Casey de gözlerini devirdi ve " Şuan şakanın sırası mı? Ay cidden çıldıracağım. Bekle bari diğerlerine de haber verelim." diye bağırdı. İletişim cihazından diğerlerini de çağırdı. İkisi de orada saklanıp bekledi.
****
Esta Katie'ye "Daha iyi olabildin mi? Şimdi nasılsın?" diye sordu endişeyle. Katie de yavaşça başını evet anlamında salladı. Casey'den mesajı aldıktan sonra onların yanına gitmeye karar verdiler. Dean ile de onun doktor arkadaşı ilgilenecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESTA
Science Fiction1 yaşındaki bir kızın NASA'nın Mars'a yollayacağı kapsüle yanlışlıkla binmesi ve Mars'a doğru yol almasıyla birlikte oluşan bir macera... Tekrar Dünya'ya geldiğinde sizce bu kızı neler bekliyor? Dünya'da oluşmuş bir hata yüzünden insanlar nasıl etk...