Esta kıza yaklaştı ve " Bana neden bakmak istiyorsun? Bu Dünya'da ne başarabilirim ki? Ayrıca neden dikkatli olmam gerekiyor? " diye sordu. Kız " Öncelikle kendimi tanıtayım istersen ben Perla ve sende çok büyük şeyler görüyorum." diye yanıtladı merak uyandırıcı bir şekilde.
Esta şimdi daha tedirgin ve dikkatlice " Ne gibi şeyler mesela? " diye sordu.
Sophia da Esta'nın kolundan tuttu ve " Boş ver Esta görmüyor musun bir şeyler sallıyor yine deli işte. " dedi Esta'ya.
Esta " Ama böyle gidersek bizi rahat bırakmayacak ben gidip konuşurum siz de burada beni bekleyin on dakikaya geleceğim." dedi.
Sophia da " İyi sen bilirsin ama ona inanma ne olur ne olmaz diye söylüyorum. O kızı gözüm tutmuyor." diyebildi.
Esta yavaşça Perla'ya doğru gitti. Yusuf Esta'nın kulağına " Esta şimdi seni kendinin yaşadığı yere yani sokağın bir köşesine götürecek. Eğer hakkında kötü şeyler görürse tüm herkesi ayağa kaldırır. Robotlar bile yerini bulabilir ayrıca 15 dakikadan fazla durma sakın." diye fısıldadı ve tembih etti.
Esta ise Perla ile nereye gideceğini daha çok merak etti ve dikkatli olacağına dair Yusuf'a söz verdi. 15 dakikadan fazla durmamaya da özen gösterecekti ama 15 dakikadan fazla dursaydı ne olurdu ki acaba?
Kafasında soru işaretleriyle Perla'yı takip etti. Perla da gülümseyerek Esta'ya "Arkadaşlarının benden hoşlanmadığını biliyorum ancak benden korkmana gerek yok." dedi. Esta ağzı açık bir şekilde kaldı ve " Senden korktuğumu kim söylemiş?" dedi. Perla ise " Senin bilmediğin ve aklına gelmeyecek çok şey biliyorum daha çok hissediyorum. Önsezilerim kuvvetli ve altıncı hissim her şeyi doğruluyor." dedi.Yürümeye devam ettiler. Sonunda Perla çöplüklerin oradan bir otomatik sandalye çıkardı. Esta yüzünü buruşturdu çünkü çöp olan şeyleri kullanması sağlıksızdı ayrıca madem kahin gibiydi ve insanlardan da para alıyordu. O zaman zengin olması gerekirdi diye düşündü. Peki neden hala çöplükte yaşıyordu? Ara sokak ve çöp kutularının olduğu bir ortam ama Perla buradan memnun gibiydi. Aşırı garip bir kızdı. Kötü kokuyor diye kimse doğru düzgün gerekli olmadıkça bu sokaktan geçmiyordu bile. Sanki o sokak onun eviymiş gibi süsleyip düzenlemişti orayı.
Perla " Ne o ayakta mı duracaksın?" diye sordu. Esta saygısızlık etmemek için sandalyeye oturdu. Perla da Esta'nın yanına oturdu ve konuşmaya başladı. " Senden iyi bir enerji alıyorum Esta." dedi gülümseyerek. Esta bu işlerden hiç anlamıyordu. Sonuçta kapsülde ve sadece Mars'ta yaşayan bir kız bunları nereden bilecekti?
Perla Esta'dan avucunu açmasını söyledi. Sonra beklenmedik bir şekilde Esta'nın anlının ortasına ve avucunun ortasına aynı anda bastırdı ve Esta'dan sakin olup gözlerini de kapatmasını söyledi. İlk hafif bir şekilde bastırırken sonra daha çok bastırdı . Esta canı yandığından en sonunda bağırdı ve Perla'yı ittirdi. Derin bir nefes aldı. Neden nefes nefese kaldığını bilmiyordu. Perla ona ne yapmıştı? Neden özellikle alnının ortasına ve avcunun ortasına bastırmıştı? Kaç dakika geçmişti? Perla'nın yüzü korku ve endişeyle dolmuş bir şekilde Esta'ya bakıyordu. Esta işte o sırada Perla'nın hiç de iyi şeyler görmediğini anladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESTA
Science Fiction1 yaşındaki bir kızın NASA'nın Mars'a yollayacağı kapsüle yanlışlıkla binmesi ve Mars'a doğru yol almasıyla birlikte oluşan bir macera... Tekrar Dünya'ya geldiğinde sizce bu kızı neler bekliyor? Dünya'da oluşmuş bir hata yüzünden insanlar nasıl etk...