NASA'YA YOLCULUK

6.2K 439 334
                                    

   Esta'nın doğumundan 1 yıl geçmişti.

   Kız daha annesine alışamadan kaybetmişti.Bu süreçte Zeynep trafik kazası geçirmiş ve hayata gözlerini yummuştu. Esta sessiz sakin çok ağlamayan bir kızdı. Fakat annesi öldüğü gün babasında bile durmuyordu artık. Sürekli  ağlayıp duruyordu ve huzursuzdu. 1 yaşındaki çocuk bile annesinin ölümünü hissediyordu adeta.

   Esta o zamanlar konuşmayı yeni yeni öğreniyordu. Sürekli anne deyip duruyordu. Konuşmayı yeni yeni öğrenmesine rağmen hızlı ve çabuk kavrıyordu.

    Aradan 1 yıl geçse de Kerem de bu süreçte çok duygusaldı. Sürekli Zeynep ile ilgili anıları aklına geliyordu. Esta'nın doğumunda ne kadar sevindiğini sevinçten gözyaşı döktüğünü, morali bozulduğunda hemen kek pişirip komik hikayeler anlatıp yüzünü güldürdüğünü, birlikte yıldızları izlediklerini hatırlayıp duruyordu. Zeynep öldüğünden beri kendini eksik parçasını kaybeden bir yapboz gibi hissediyordu.

  Kerem yine bu düşüncelere dalarken telefonu çaldı. Hemen kendi düşünce aleminden dönüp telefona baktı. NASA'dan arıyorlardı. Kerem'e bir yıl izin verilmişti  çünkü işinde çok başarılı olmasına rağmen Zeynep öldüğünde dikkatini toplamakta zorlanıyordu. Zaten kapsül işi de başarısız olmuştu.

Telefonu açtı ve NASA'daki izninin bittiğini artık ona ihtiyaçları olduğunu ve kapsül işini hızlandırmaları gerektiğini öğrendi. Kendini toparlaması gerektiğini biliyordu. Hızlıca hazırlandı sonra Esta'ya baktı. Esta ne olacaktı? Zaman tükeniyordu işe geç kalacaktı ama şuan bakıcı da bulamazdı mecbur onu da götürecekti.

Hemen Esta'yı  da alıp evden çıktı. Herhalde sorun olmaz diye düşündü bir yaşındaki çocuk orada ne yapabilir ki?

Hızla arabaya doğru bindiler. Gökyüzünde bir bulut bile yoktu. Hava çok güzeldi. Yavaşça rüzgar esiyordu bu yüzden hava ne sıcak ne de soğuktu tam kıvamındaydı.

Uçak biletleri önceden hazırlanmıştı. Kerem NASA 'da çalıştığına dair bir kart gösterdi ve sorun yaşamadan kabul edildiler. Komik bıyıklı bir adam onlara oturacakları yeri gösterdi. Esta'nın ilk uçak deneyimiydi.
Sonra yanlarına 2 hostes kadın geldi, servis yapıyorlardı.Biri;sarı,uzun kıvırcık saçlı ,ela gözlü diğeriyse; siyah,kısa saçlı,yeşil gözlüydü.

Kerem bir kek ve su istedi karnı çok aç değildi.

Hostesler Esta'ya bakıyorlardı. Hemen Kerem'e sordular:

" Sizin kızınız mı?"
"Evet."
"Maşallah çok tatlı acaba biraz sevebilir miyiz?"
"Olur , zaten Esta'yı oyalamak istiyordum ilk defa uçağa biniyor ve korkmasın diye elimden geleni yapıyorum."

Sarı saçlı olan hostes hemen Esta'yı kucağına aldı ve sordu:
"Adı nedir acaba?"
"Esta."
"Esta mı ilk defa böyle bir isim duyuyorum anlamı ne acaba?
" Yıldızlara benzeyen demek."
"Aa anlamı ne kadar da güzelmiş."

Uçak inmeye başladı. Ve NASA'ya geldiler.

ESTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin