MAVİ KELEBEKLER

306 33 30
                                    


        Esta Katie'ye sarıldıktan sonra onun boynunda bir ısırık izi olduğunu gördü ve şoke oldu. Gözleri fal taşı gibi açıldı ve elleri titremeye başladı. En yakın arkadaşlardan birini kaybetmeye hazır değildi. Sanki bir an gerçeklikten uzaklaştı ve olduğu yerde kalakaldı. Gözleri dolarak diğerlerine haber verince diğerlerinin tepkisi de Esta'nınki gibi olmuştu.

Esta bir müddet sonra " K..Katie  b...boynun.." dedi cümlesine tamamlayamadan ve şaşkınlığını sürdürerek.

" B..boynumda ne var?"

Katie boynuna bakmaya çalıştı ama ısırık onun göremeyeceği bir yerdeydi.

" Zombiyle savaştığında senin üstündeyken seni ısırma ihtimali var mı?"

" N..ne!? Zombi olmamdan mı şüpheleniyorsun? E..esta ben n...normalim bak!" 

Katie tekrar öksürmeye başlamıştı. Nasıl  ve ne zaman ısırılmıştı onu bile hatırlayamıyordu.

Esta hemen doktora haber vermelerini söyledi. Ancak doktorun da çok yapacağı bir şey yoktu.

Katie'ye tekrar sıkıca sarıldı ve onu gözleri yaşlı bir şekilde bıraktı. Ne olur ne olmaz silahını hazırladı.

Katie de Esta ile birlikte korkmuştu. 

" E-Esta  kelebekler! Görüyor musun? Bak mavi ışıldayan kelebekler."



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Esta Katie'nin neden bahsettiğini anlayamadı. Dönüşüm mü geçiriyordu? Hayır böyle kolay gidemezdi. Ona söz vermişti.

Esta'nın gözlerinden yaşlar yanağına düşüveriyordu ve bir yandan da  " Katie hayır! Söz vermiştin! Birlikte kurtaracaktık! Hayır lütfen! Sen de gidemezsin."


Katie'nin gözünden son damlası da düştükten sonra hırçınlaşmaya başladı. Bir anda gözü hiç bir şey görmemeye başlamıştı. Açlık onu ele geçirmişti ve kontrolünü kaybetmişti.  Esta'ya o açlıkla baktı ve saldırıya geçti.

Esta hemen iletişim cihazını çalıştırdı ve yardıma ihtiyacı olduğunu söyledi.

Sophia'lar oraya doğru koşar adımlarla gittiler.


Esta ilk defa bir zombiyi öldürmekte zorlanmıştı. En yakın arkadaşını kaybetmenin acısını bile yaşayamadan onu öldürmesi gerekiyordu. Vedalaşamadan gitmişti.  Silah elindeydi fakat elini kımıldatamıyordu. Sadece savunmaya geçmişti. Hemen oradan kaçıp uzaklaşmak istedi. Silahı doğru dürüst tutamadığından silah pat diye elinden düşüvermişti.

ESTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin