Eymen Popomu çimdikledikten sonra put gibi kaldım . Hiç hareket etmedim ve girişe doğru giderken etraftakilerin tuhaf bakışlarına maruz kaldım .
Sonunda kendime gelebildiğimde içimden lanetler savurmaya başladım . Ne bakıyosun öyle üç başlı kadın ? Hayır ne var yani ? Hiç mi görmedin ? Neden üç başlı mı ? Kafamdan büyük göğüsleri var . Cidden hatta 5 katı falan . Elimi başıma getirip çapına baktım . Yok ya 6 katı .
- Eymen arkadaki kıza bak nasıl taş .
Dediğimde Eymen başını çevirip birkaç saniye baktı .
- Maria'i diyorsan o eskidi .
Deyip yürümeye devam etti .
- İsmini de biliyosun öyle mi ? Hı tamam . Eskidi ne demek ? Neyi kast ediyorsun ? Hı tamam o zamağğg--- Eymen indir kusabiliriğğm. Yeterince kan gitti bence çok zeki oldum trip bile atamıyorum midem bulanıyoğğ.
Deyip yalandan öğürme sesleri çıkarınca Eymen sadece omuz silkerek geçiştirdi. Götüne mi kusayım Eymen ? Onu mu istiyorsun ?
Şaka maka mada faka iyice midem bulanmaya gerçekten başladı . Cidden Eymen götüme kus diyosun bildiğin .
Ben tam kusmaya hazırlanırken Eymen beni indirdi .
- Sonunda . Beynime kan toplandı . Çok zekiyim şu an sus cahil .
Deyip İlber Ortaylı havasıyla etrafa baktım . Burası ne cahil insanlarla dolu .
- Sanıyorum aramıza yeni cahiller katılmış.
Deyip etrafa baktım . Capslar saolsun . Eymen bana Gülmemek için kendini zor tuttuğu gibi baktı .
- Cahil olmasan yakışıklı çocuksun aslında .
Dediğimde kahkaha atarak elimi tuttu .
Elimi geri çektim .
- Nah Eymen Nah . Sen o kadar baş aşağı sarkıt beni rezil et . Ben elini tutarım bekle sen bekle .
Dediğimde omuz silkip elimi tuttu . Çekmeye çalışınca daha sert sıktı . Parmaklarım birbiriyle aşk yaşarken elimi çekmeye çalıştım . Daha çok sıktı .
- Eymen kolum bak acıdı .
Deyip yalandan inledim . Eymen acıyü görebiliyor susun ...Eymen yürümeye devam etti ve beni de arkasında sürükledi.
Yürürken kimi gördüm tahmin edin ?
......
.....gıcıklık....
....
..... ..
.......
.......
......
.......
........
Kaan ...
Burada ne işi vardı ? Burası neresiydi ki ? Kaan resmi bir takım elbise giyinmişti. Saçlarını da arkaya taramıştı .
Eymen ' e baktığımda siyah dar pantolon ve üzerine siyah dar bir kazak giydiğini gördüm . Siyah spor ayakkabılar .
İkisinin arasında kısa bir bakışma geçti . Kaan'ın gözleri beni bulunca yerin dibine girmek ve yok olmak istedim . Kaşlarını çatıp bana ve ellerimize baktı . Anlamaya çalışır gibiydi .
Yüzümü Kaan 'ı görünce istemsizce buruşturmuştum. Eymen beni sürüklüyordu ve arada direniyordum .
Kaan hızlı adımlarla gelip önümüzde durdu . Eymen ' in bakışları sertleşti ve elimi 273737347484784 gücüyle sıkmaya başladı . Ve Parmaklarım 27733733848838383 kez aşk yaşadı ve birbirine girdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...