OY VERİN . MULTIMEDYA POYRAZ VE EYMEN.
Müzikle okuyun. Cuma gibi yb gelir . Sınav haftasına tüm sövmelerim gelsin.
☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆
Yarı ayılmış bir biçimde uyurken yastığıma daha sıkı sarıldım . Sanırım öncekinden daha sertti. Gözlerim kapalı bir biçimde yastığı zorla iterek ters çevirdim . Biraz fazla ağırdı hatta .
Kafamı yeniden yastığıma koyup iyice sarıldım . Sonra yastığımın kolları çıktı ve beni kendine çekti .
'Şadaaa fakaa' diyerek doğruldum . Ve ,
-Yat zıbar .
Diyen bir adet abiciğim ile karşılaştım. Zıbarayım bari .
Kafamı serbest bırakıp iyice yastığıma sarıldım . Yastığın abim olması yastık görevi görmesini değiştirmiyordu.
Uyuyamıyorum, uyuyamıyorum, uyuyamıyorum .
Uyanmama lanet ederek salya akıtarak uyuyan abimin kollarından sıyrıldım ve paytak adımlarla odama doğru gittim .
Odama girince bir adet Barkın dolabımın önüne geçmiş ve üzerinde benim böcek şekilli pijama üstüm ile dikiliyordu. O pijamalarımı asla giyinmezdim çünkü gece hep yatağımda böcek var sanıp uyuyamazdım. Neden aldım sorusu ise bilinmiyor.
Yanına gittim ve omzunu dürttüm. Beni yeni fark etmiş gibi bana döndü ve gülümsedi . Sonra dolabıma döndü . Bir şeyleri karıştırmaya devam ederken neden ben adlı bakışımı etrafa gönderiyordum.
- Git abimin dolabına git . Benim dolabında ne işin var?
Dediğimde omuz silkti. Ve ,
- Seninkiler daha güzel .
Dedi .
Alayla ,
-Etekler ilgini mi çekiyor ?
dediğimde,
-Bir tane bile etek görmedim.
dedi . Kapak olurken sadece sustum.
Yaklaşık 15 dakikadır Barkın ' ı dolabımdan uzaklaştırmak için uğraşıyor ve hiç bir yöntem başarılı olmuyordu .
Yataktan sırtına atlamıştım , Uçan tekme atmıştım ,önüne geçmiştim, yalvarmıştım, yerde ayaklarına kapanmıştım. Ama hepsinde beni ayağının ucuyla ittirerek takatimi kırmıştı.
Abime bile söylemiştim ama horlamaya devam etmişti .
Poyraz ' a söyleyecektim ama çok tatlı uyuyordu.
Yılmış bir şekilde kendimi yatağa attım . Son Umut olarak pijamadan ilhamla en saçma şeyi söyledim . Tabii sonuçlarını düşünmeden.
- Üzerinde bir sürü böcek var .
Korkuyla bana baktı sonra üzerine baktı .
Bir anda zıplamaya ve bağırmaya başladı . Al şunları diye bağırıyor eliyle ittirmeye çalışıyordu . Ben ise kahkahalarla gülüyordum. Kimin aklına gelirdi bu? En sonunda pijamayı üzerinden attı ve odadan koşar adım çıktı .
Arkasından gülerek kapıyı kilitledim ve tatil olmasının keyfini çıkararak ders çalıştım. Yılbaşı tatili olum bu . Sonra sınav haftası .
Bir hafta boyunca Barkın ile abi kardeş gibi olmuştuk . O bana üstün (!) Din Kültürü bilgilerini anlatırken ben sürekli gülüyordum . Benden büyük olduğu için ders anlatma gibi bir olanağım yoktu . Tam bir BFF olmuştu . Derin ve Doğa duymasın onlardan bile komikti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...