25.BÖLÜM:Chandelier

464 38 5
                                    

Bu bölüm yine Barkın ' dan . Neden bilmiyorum ama Barkın bana en yakın gelen karakter . .

Barkın ' dan ;

"Barkın ! Hala mı yataktasın ?! Kalk çabuk ! Kahvaltıya gel "

Diyen annemin sesini duyunca homurdanıp arkamı döndüm. Dönmemle üzerimdeki yorganın çekilmesi bir oldu . Ya su dökün ama yorganı çekmeyin ya .

Yorgan çekilince bacaklarımı ve kollarımı sallamaya başladım . Çarşafa asılıp üzerime almaya çalıştım .

Kafama sert bir cisim gelince inleyerek gözlerimi açtım . Annem kaşlarını çatmış bana bakıyordu . Gözlerimi ovalayınca annemden bir hiğiiii sesi duyuldu . İfadesizce ona bakınca yüzümü ellerinin arasına alıp iki yana salladı .

- Gözüne ne oldu ? Daha yeni atmıştım ben onu hemen morardı mı ?

Deyip korkuyla bana baktı . İlk at sonra daha yeni atmıştım ben bilmem ne .

O morluk o yüzden olmamıştı zaten . Deniz 'ın attığı sabun sağolsun. Ama bunu söylemeye gerek yoktu .

-Evet anne . Bak ne oldu senin yüzünden . Benim cildim hassas demiyor muyum sana ben ?

Deyip yalandan anneme kızdım .

- Özür dilerim oğluşum . Ben hemen krem falan getireyim .

Deyip yanaklarımı öptü ve ışık hızıyla aşşağıya indi . Ben de gülerek ona baktım. Deniz 'ın yaptığını öğrense "Iyi yapmış . Sen ne yaptıysan çocuğa." Derdi . Bazen benden çok sevdiğinden şüpheleniyorum.

Aden gelince hemen beni satar Aden ' i kolundan tutar kendi tarafına çeker hemen . Ben biliyorum . Aden beni hiç takmadan annemle oturur . Kanka oldular be . Bazen Aden ' in benim için değil de annem için bize geldiğini düşünüyorum . Deniz veya Poyraz gelince ne mi yapar ? Gider İtalyan mutfağından benim için değil onlar için vaz geçer . En güzel yemekleri yaptırır İtalyan aşçıya Türk yemekleri yaptırır zorla . Ben tanıyorum annemi . Sonra onlarla oturup beni kötüler . Onlar gidince "bak da gör nasıl iyi çocuklar " der . Ben tanıyorum annemi demiştim demi?

Banyoya girip aynaya baktım . Şu morlukla bile nasıl taşım nasıl taşım . Kız olsam kendimle çıkardım sonra kendime verirdim . Yani .

Aynadaki görüntüme seksi bir bakış gönderdim . O da bana gönderdi . Evlenmeyi düşünüyoruz. Bir ara kendiyle evlenen kadın vardı ya sanki . Ben de mi kendimle evlensem ? Sonra bir tane kızla kuma getiririm kendime . Sonra dayanamayıp intar falan ederim . İyi olur aslında . Haber olurum falan . *Kendi kendine kuma getirdiği için intar etti *

Yüzümü yıkayıp yüzümü havluyla kuruladım .

Banyodan çıkınca annem odamın kapısını açtı ve içeri ışınlandı.

Bu haline hayret edip paytak adımlarla kendimi koltuğa attım . Annem yanıma oturup yüzümü kendine çevirdi .

Pişman pişman bana bakıp gözüme art arda kremler sürmeye başladı . Bitirince Üzgün haline dayanamayıp,

- Gel bi öpeyim seni .

Deyip yanaklarını sulu sulu öptüm . Çok seviyorum ben bu kadını ya .

Sıkıca sarıldım sonra .

- Çok acıdı mı ?

Diye sordu annem .

- Yok ya . Azıcık sızladı sadece .

Deyip yanağını öpüp ayağa kalktım . Merdivenin trabzanlarından kayıp mutfağa girdim .

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin