25/2 BÖLÜM :Tapulu malın mı ?

336 35 8
                                    

Multiyi Boşverin .

Poyraz ' ın sarhoş olduğuna kanaat getirdiğim anda cebinden arabasının anahtarını aldım . Evine nasıl dönüyorsa dönsün köpek . Korkuttu beni .

Elimde anahtarı sallaya sallaya arabaya bindim . Ve bir AVM ' ye doğru sürdüm . Yarın kostüm partisi vardı ve hazırlanmam lazımdı.

Elime telefonu alıp best olan kankimi aradım . Yani Aden ' ı . Kıkırdayarak telefonu açtı .

"He "

"He ne be ? Öküz olan ben değilim . Sensin . "

"He Barkın He . Devam et saçmalamaya . Hala devam edeceksen ben yokum . İşim var "

(Ooo laf soktu diyesim var . Bizim sınıf saolsun her boka ooo diyenler . )

"Yoh ya. Kostüm partisi için aramıştım . Geleceksin değil mi ? "

"Evet Elsa olacağım . Sen ? "

"Ben daha karar vermedim . Belki hobbit olurum . "

"Mal o boyla olamazsın . "

"O da doğru . Legolas olayım mı ? "

"Sivri kulak sana gitmez . Zaten gerizekalı bir tipi var iyice mallaşırsın . "

"Saol ya . Gandalf ? "

"O mikkemmel yüzünü kapatma bence . Sen bulursun . Hazırlan lollitta"

Dedi alayla .

"Çok güzel moral veriyorsun . Ciddiyim bak . Etekleri Zil çalıyordaki Zili gerçek sanan kız kadar akıllısın. Hani annesinin küfür etmek istediği ama misafir olduğu için edemediği reklam var ya . İşte oo...."

Gelen dıt dıt . Sesiyle yüzüme kapattığını anladım.

Alışverişi neden sevmiyorsunuz? .

Seviyos biz ailecek. Gel gidelim anne .

Aradığım kostümü buldum . Evet çok merak ediyorsunuz . Biliyorum .

Şhhh..

10 .

9 .

8.

7.

6.

5.

4.

3.

2.

1.

Ve evet . Unicorn olacağım . Yani proporsyon diye bir şey var . Ben de anca olabilirim . Hiç basenim yok yani . Zayıfım . Fiziğim güzel . Aden 'den zayıfımdır ben yani .

Yaparız bişiler ya .

Kostümü alıp eve gittim . Tam kapıyı çalacağım sırada annem kapıyı açtı .

Kolumdan tutup beni içeri çekti .

"Ne oluyor bebem ?"

Diye sordum anneme .

"Babanı gözetlemeye gidiyorum . Futbol maçı var bu gün . "

"Nereden öğrendin ki ?"

" Mesajlarına bakmıştım . Maçı varmış bu gün. Belki şifreli bir şeydir . "

Dedi annem . Ben de onu süzdüm . Simsiyah giyinmişti .

"Ha diyosun ki gol kale falan şifreli şeyler . "

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin