Barkın
Deniz'le hastaneye doğru giderken ben nedense sırıtıyordum . Sanırım Poyraz ' ın dayak yemesi yüzündendi .
" Kim dövdüyse taktir ettim gerçekten . "
"Barkın kes sesini . "
Dedi bana Deniz . Her ne kadar sert gözükse de o da gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Bir an telefonuma uzandım . Yoktu . Ceplerimi yokladım torpidoyu bile açtım .
" Deniz geri çabuk geri dön . Yok telefon . Telefon yok . Deniz ! "
Bağırmaya başladığımda Deniz de bana bağırdı .
" Kamalak dur bi . Zaten araba sürmekten korkuyorum . "
O nasıl bir küfür ?
"Eğer dönmezsek sana kaza yaptırırım . Telefon önemli bir araçtır . "
"Gerizekalı . Dönüyorum tamam . "
"Neden acele ediyoruz ki . Sanki biz gelince bir anda yaraları iğleşecek. Onun için Aden ' in gelmesi lazım . "
Dediğimde pot kırdığımı anladım .
"Ne alaka ? "
Dedi kaşlarını çatarak bana bakan Deniz .
"Önüne dön kaza yapacaksın. "
"Ne alaka dedim . Cevap ver !"
Gergince ellerimi saçlarımdan geçirdim . Düşün Barkın düşün .
Bir anda aklıma gelen fikirle sırıttım . Karşıya bakıp gözlerimi büyüterek , "Araba " diye bağırdım .
Deniz aniden frene bastı . korna sesleri kulağıma ulaştı .
Deniz kafasını direksiyona koyup derin bir nefes aldı .
"Barkın ben seni öldürmeden kendini öldür . "
" Kendimi intihar mı edeyim ? "
"Gidip telefonunu alalım . Sen de kes sesini. "
"Sustum ."
Deniz arabayı sürmeye devam etti . Aslında bir telefon için bu yolu dönmezdim . Ama Poyraz ' ın fotoğraflarını çekip yıllarca onunla dalga geçme şansını hiç kaçıramazdım .
Deniz evin önünde durdu .
" Acele et . "
Diye mırıldandı ben kapıyı açarken anahtarı bana fırlattı .
Kapıyı açıp içeri girdim . Neredeydi diye düşünüp en son Aden ' in uyurken fotoğrafını çektiğim aklıma geldi . Hemen yukarı çıktım .
Kapının önüne gelince kulağıma gelen sesle tövbe diyerek açtım kapıyı .
Ve evet . Aden ve Eymen'i bastım .
Eymen Aden'i dolaba yaslamıştı. Üzerine eğilmişti . Ilk başta anlamadım . Ama sonra Aden kızarık surat ve şiş dudaklarla bana bakınca her şeyi anladım .
Ne diyeceğimi bilemeden telefonumu unuttuğuma dair geveledim .
Eymen bana bakmıyordu bile . Ama sinirkendiğini anlamıştım .
Tek suçum kapı açmak .
Cinnet geçiren çocuk tek suçu telefonunu unutmak olan çocuğu doğradı .
Yutkunup telefonumu bulup aşağı indim . Aden de bana seslenerek arkamdan geldi .
Kızarmış yüzü az önce bir şey yaşandı diye bağırıyordu adeta .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...