5. BÖLÜM YARMAGÜL

880 98 9
                                    

Buraya yazar şeysi koyayım dedim . YAZAR ŞEYSİ:

Merhaba arkadaşlar ben Zeynep . Bu hikayeye neden başladım bilmiyorum . İlham kaynağım TROLL &DİNAZOR . Bu kitaplardaki isimler anket sonucu bulundu . (Okulda sınıf sınıf gezdi)

Sonunda yazmaya başladım . Okuyucularım ♡phen .

Ihım Ihım hiç ekşınlı hayatım yok evet , ekşınlı hayatı olanlar yorum atsın. Diğer bölüm ne zaman gelir . Zaman buldukça yazacağım . Vote sınırı 5 evet çok eziğiz. Daha yeni başladığım için böyle. Yorum sınırı da 5 . Neyse görüşmek üzere çok uzatmıyacağım .

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

"...Aden senin cezan ...."

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

- Aden senin cezan yanında gördüğün iki şahıs yani Poyraz Ege ve Barkın 'ın dağılmış yüzüne pansuman yapacaksın . Ortak cezanız ise kütüphanede bir hafta gönüllü çalışacaksınız.

-Hocam yanlız zorla olunca gönüllü olunmuyor.

-Susun çocuklarım

- Hocam siz de söylediniz ben sizin kızınız değil miyim ? Çok ayıp hocam .

-Aman kızım allah korusun . Diyerek benden alıntı yaptı pis özenti .

-Hocam ben pansumandan anlamam .

-Ne güzel işte hep beraber ceza çekerseniz . Müteşekkir olurum .

Müteşekkir ne demek bilmiyorum ki ben . Tam o sırada adının Barkın olduğunu öğrendiğim davar düşüncelerimi okumuş gibi konuştu:

-Müteşekkir olursunuz hocam evet hım . Anladığımız dilden konuşmanız bizi de belki müteşekkir şeysinden edebilir.

-Çık dışarı hadi çocuğum hadi .

Dışarı çıktığımızda ilkyardım odasının yerine gittik . Poyraz koltuklarda otururken ben de gerekli malzemeleri çıkardım . Yalan söyledim ben ilkyardım konusunda uzmanımdır.

Barkın ' ın eli dikkatimi çekti . Parmak boğumları kırmızı olmuştu. Homurdanarak eline krem sürmeye başladım . Onlar yüzünden hep .

Ben eline krem sürerken Barkın sırıtarak nispet yapar gibi Poyraz'a bakıyordu . Elini sert bir şekilde sıkınca acı dolu bir ses çıktı ağzından.

Poyraz'a baktığımda sinirle bize bakıyordu . Ne be ? Psikopat.

Elini bırakıp yüzüne geçtim . Dudağı ve kaşı patlamıştı. Kaşını sert bir şekilde temizledim. Bant yapıştırdım. Arada acı dolu sesler çıkarıyordu.

Dudağına geldiğimde hiçbirşey olmamış gibi pamuğa ilaçlardan döküp bastırdım . Salak gibi sırıtması beni sinir etmişti . Sonra oraya da küçük bantlardan yapıştırdım.

Kalkması için beklerken gözlerime bakıyordu . Ne var adlı bakışımı attım. İsmin ne diyince sırıttım. Anonsu duymamıştı.

-Yarmagül

-Sen ciddi misin ?

Dedi yüzündeki şok ifadesini yok etmeye çalışırken . Gülmemek için dudağımı ısırdım. O sırada Poyraz kendini tutamadı kahkaha attı. Oha sen hep gül. Sonra tabi anladı Barkın şaka yaptığımı.

-Gerçek ismin ?

-Aden Soykan. TC ister misin ? 

-Sen Deniz 'ın kardeşisin .

-Evet o öküz .

-Hadi kalk sen gel Poyraz

Poyraz yerinden kalktı ve Barkın ' ın kalktığı yere oturdu . Elime başka bir pamuk alıp Kaşını, dudağını ve ellerini temizledim . Barkın 'a yaptığım gibi sertçe bant yapıştırdım. İçimden de "yaralarınız geçmesin de kimse sizi beğenmesin allahım çok amin diye geçirdim. "

Barkın la konuşmamız sırasında bizim sınıfta olduklarını anladım . Barkın çok kafa dengiydi. Poyraz 'ın ise BAD BOY olduğunu anladım . Neden yani? WHY?

Kütüphaneye geldiğimizde Barkın ' la hala konuşuyorduk . Çok da gıcık değilmiş kafa çocuk .

Kitapları yerleştirirken favorim olan kitapları ayırdım. Yani cinayet romanları. Barkın bana bakıp "psikopat mısın ?"bakışı attı . Artık bakış yoluyla anlaşabiliyorduk. Ben de ona "Yooo " bakışımı attım .

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin