rycbarme zynpwhobu bölüm size gelsin sırf Eymen ' in gözleri maviden laciverte döndüğü için ...
Multi :Eymen
şarkı :ali hanro jdjdjd.
Bölüm okunmuyorsa lütfen bildirin .
♡■♢♢□♢□♢●♢●♢●♢●♢□♡□♡□♡□♡□□
Sonra yeniden kasvetli halime döndüm . Elime telefonumu alıp karıştırmaya başladım sonra aklıma Eymen ' in bir şeyler yaptığı geldi . Hemen rehberden Barkın ' ın numarasına baktım . Yoktu . Engellenen kullanıcılara baktığımda Barkın ' ın orada olduğunu görünce şoka girdim . Ben engellememiştim. Eymen diye düşünüp kafa salladım . Altta Poyraz ismini görünce ondaki engeli kaldırmadım. Hep onun yüzünden Eymen' le aram bozuluyordu.
Rehbere girip arkadaşlarıma bakarken "sahibim " yazan bir numara gördüm . Kesinlikle Eymen ' di . Allam ya ne tatlı . İsmini "sahibim olduğunu sanan belalım " olarak değiştirecektim ki şifre olduğunu gördüm . Cidden o kadar saniyede nasıl yapmıştı bunları ? Ismini değiştirmeyim diye şifre mi koymuştu bide ?
Arama tuşuna basıp kulağıma götürdüm . Dördüncü çalışta açmasına sinirlenirken kendimi tuttum .
- Alo Eymen .
Dediğimde ,
-Efendim Aden' im
Dediğinde şaşırdım . Romantiklik vardı üzerinde sanki .
- Sen neden romantiksin ?
Dediğimde
-Gerçekleri söylüyorum .
Dedi . Araba çalışma sesi gelince ,
-Nereye ?
diye sordum . Anlamamam için yapmıştı öküz .
-Nereye olabilir ? Seni inciten Mertcan ' ın burnunu kırmaya .
Diye bağırdığında atladım .
-Sakın Eymen . Yanıma gel . Gitme Hayır . Kavgayla olayı büyütmeyelim.
Dediğimde daha büyük sinirle bağırdı .
- Anlamıyorum tamam mı ? Ben sana dokunmaya kıyamazken o seni incitiyor ve üzülmene ağlamaya neden oluyor . Ben nasıl burnunu kırmayayım şimdi .
Dediğinde atladım .
-Yanıma gel . Beril'le kavga etmişler .
kendinde değilmiş .Dediğimde ,
-Camı açık bırak . Ya da bırakma ben açarım . Beni sakinleştirmek için ne yapacaksın çok merak ediyorum doğrusu . Çok sinirliyim . Gerçek beni görmeye hazır olmadığını bu sabah gördüm zaten .
Deyip telefonu yüzüme kapattı .
Sinirle camı açtım . Camın önündeki pufu tekmeledim ve odanın diğer ucuna fırlattım .
Birkaç dakika sonra tıkırtılar gelmeye başladı . Eymen sargılı elini cama dayayıp içeri atladı . Poposunun üzerine düşmesi ile gülmeye başladım .
Sinirle ,
- Buradaki puf nereye gitti ?
Diye sorunca dudağımı ıssırdım . Az önce tekmeledim onu ben ya .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...