Oy verin
○♡○♤●♤●♡●♢●♢♢●♡
Barkın ' dan ,
Gözlerimi açınca daha sabahın körü olduğunu görüp geri yattım . Ama uyuyamadım . Yerimde gerinip uyuşuk adımlarla odanın banyosuna girip yüzümü yıkadım . Geri odaya şöyle bir baktım . Sanki niye bakıyorsam . Penguen gibi yürüyerek kapıyı araladım . Hala uykum vardı ama lanet olsun ki uyanmıştım . Kafamı kapının kenarına yasladım . Gözlerim yarı açık bir biçimde Aden ' in odasının kapısının açıldığını ve içinden Eymen ' in çıktığını gördüm . Hızlıca aşşağı indi . Gerçek olduğunu anlamak için gözlerimi kırpıştırdım . Aşşağı indiğimde salonda uyuyan Eymen gördüm . Ne yani hayal mi görmüştüm . Ya da numara mı yapıyordu ?
Bunu Aden ' e soracağıma dair plan yapıp uykulu adımlarla yeniden odaya girdim . Buraya el koyuyorum hem benim odam olmalıydı .
Hala çok uykum vardı yatak iki metre ileride olmasına rağmen çok uzak geliyordu . Ben de kendimi yere bıraktım . Yer daha rahatmış. Diyerek yan döndüm ve gözlerimi kapattım . Ben heryerde uyuyabilirim. Heryerde ...
Gözlerimi açtığımda Poyraz ayağıyla beni dürtükleyip duruyordu . İsyan ederek diğer tarafa döndüm .
Bu sefer Deniz geldi ve popoma tekme attı . Olmaz böyle ama . Poyraz nerde diye düşünürken kafamdan aşşağı kaynar su boşalttılar . Evet . Kaynar su .
Ben yerimden sıçrarken Poyraz ve Deniz çak yapıp güldüler . Onlara kötü bir şekilde bakıp kalktım ve banyoya koşup soğuk suyla yüzümü yıkadım . Ben soğuk su dökünce uyanmazdım. Sadece kaynar su işe yarardı.
Kıyafetlerimi giyinip aşşağı indim .
Eymen bir şeyler sipariş etmişti . Onları alıp mutfağa gitti ve bizimkilerin önüne bıraktı . Yemek diye sayıklayarak peşinden gittim .
Masanın üzerindeki lahmacunlara öyle bir baktım ki korkup kaçtılar .
Hemen sandalyeye oturdum . Dün pizza bu gün lahmacun . Midem bayram ediyor şhhh .
Elime hemen bir lahmacun alıp ağzıma tıkıştırdım. Ben Eymen ' ı çok sevdim yanlız .
- Eymen gel öpücem kanka.
Deyip ona uzandığımda bana güldü beni biraz itti . Deniz lafa atladı .
- Barkın gay olduğunu bu kadar belli etmesen .
Dediğinde kötü kötü ona baktım . Ya ben gay değilim ya . Gay olsam şu hayvanlardan etkilenirdim ama "etkilenmiyorum".
-Seninle ilgilenmiyorum Deniz . Beni uyumaya davet ettiğin günleri unutmam .
Dediğimde Deniz kötü kötü bana baktı . Tam karşımda oturuyordu .
- Almışım karşıma Deniz manzarasını elimde lahmacun . Mutlu öleyim gülüm .
Dedim kroca . Poyraz bana valla mal bu bakışları atarken deniz manzaram köpürmeye başladı . Ve aynı anda yüzüme bir lahmacun yedim . Evet yüzüme lahmacun fırlattılar. Ağzımı açıp ağzımın üzerine gelen yeri yedim ve devam ettim ,
- Elimde lahmacun yüzümde lahmacun . Mutlu boğuldum lahmacun tipli denizde gülüm . Ben deniz otobüsü olayım gideyim üzerinde içimde lahmacuncuklarla. Lahmacuncuklar ağzıma atlasın tuvaletim gelince denize yapayım gülüm . Bok suratlı Denizli günler . Sen vurursun boğulurum ben vururum denize düşersin .
Dedim gülerek .
Bir süre sonra Mertcan geldiğinde kafamda beş tane lahmacun vardı ama ben devam ediyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...