25 VOTE NE ZAMAN OLURSA ANINDA YENİ BÖLÜM GELİCEK BEKLETMİYECEĞİM. Bölüm şarkısıyla dinleyin .
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Kapının kenarına yaslanmış olan Barkın'a garip bir bakış attım . O kadar garip ki ismi yok.
Barkın benim bakışlarıma aldırmadan konuşmaya başladı :
-Neredeydin sen ? Burası kimin evi ? Biz seni ne kadar merak ettik haberin var mı ? Neden bizi aramadın?
-Öncelikle sus motorun soğusun. Kayboldum . Burası Kaan ve Yankı ' nın evi . Haberim yoktu ama tahmin etmiştim . Telefonlar çekmedi. Zaten geliyorduk. Peki sen beni nasıl buldun ?
Kafasıyla arka tarafı işaret etti . Ve yeni farketriğim Poyraz arabasına yaslanmış duruyordu.
-Kaan kim ? Yankı kim ?
O sırada Kaan ve Yankı kapıdan çıktı .
-Ben Kaan .
-Ben de Yankı .
-Barkın .
Dedi Barkın en son kısaca . Poraz'a baktığımda yanımdaki Kaan ' a ve Yankı ' ya sinirli bir bakış atıp arabasına bindi .
-Bizde tam çıkıyorduk. Aden'i eve bırakacaktım.
-Ben bırakabilirim saol .
Barkın bunu der demez kolumdan çekiştirerek arabaya bindirdi.
Bana düşünmek için zaman kalmıştı . Kaan ' a bir heyecanla öyle demiştim sanırım . Eminim kalp atışlarımın hızlanması hiç böyle bir şey yaşamamama bağlıydı .Onu kırmak istememiştim. Ama onu sevmenin arkadaştan öteye gidemeyeceğini anlayınca biraz geç olmuştu . Beni öpeceği zaman anlamıştım. Yankı ' ya içimden o anı bozduğu için binlerce kez teşekkür ederken Poyraz ilk kez konuştu :
-Seni çok merak ettiler .
-Sen merak etmedin yani .
-Ne anlarsan o .
Bana kötü davranması canımı acıtmıştı. Neden canımı acıttığı konusuna takılmamak adına ilk aklıma gelen şeyi söyledim.
-Hey siz küs değil miydiniz ?
-Poyraz hanım o kadar endişelendi ki benim yanında olduğumu unutmuş .
Poyraz Barkın ' a sinirli bir bakış atıp yola döndü . Hızlanan araba ile kemerimi takmak aklıma geldi . Yerimde kayarak orta tarafa oturdum ve oradaki kemeri bağladım. Ön taraftaki kavga ihtimaline karşı
kendimi konumlandırmıştım .
Kavgasız bir şekilde eve geldiğimizde
abimin tepkisini tahmin etmeye çalışıyordum .
Kapının önünde dikilirken kapının açılmasıyla tüm tepkilere hazırlıklıydım.
-Oha siz barıştnız mı ?
Bu kesinlikle beklediğim tepki değildi . Gözlerimi açarak yanıma baktım . Poyraz ' ın ifadesiz yüzü ve Barkın ' ın hüzün dolu yüzü bu hipotezi çürütüyordu.
Abim onlara dikkatlice bakarken aradan sıvışmaya çalıştım . Bu tabiki de başarısızlıkla sonuçlanmıştı. Kolumu yakalamış ve beni içeri çekmişti. Salona girdiğimizde peşimizden Barkın ve Poyraz da gelmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...