12. BÖLÜM ÇOK GÜZEL BİR HEDİYE GETİRDİ

846 69 30
                                    


Multi : Sonra anlarsınız . :)
Yazar şeysi : Ihım Ihım.  Dın dın dıptıs dıptıs.  Devam Ediyor.  Hiç yazasım yok aslında dersane ödevleri var ama yazıyorum . Değerimi bilin. Neyse .
SINIR : 20 VOTE

¿》¿》¿》¿《¿《¿《¿《¿《¿《¿《¿《¿《

Arkama şaşkın şaşkın bakarken Barkın gelip beni yerden kaldırdı . Sırıttı . Şimdi ben şunu anlamıyorum Barkın ve Poyraz düşman . Ama abim ve Barkın dost . Nasıl oluyor anlatsana biraz ssss .

Abim spor salonuna girince açıklama bekliyorum gibi baktım . Anladı tabii ki Barkın'a "anlatayım mı ? Hı hı" bakışı gibi bir şekilde baktı . Barkın kafasını onaylarcasına salladı   .

###10 dakika sonra###

Abim tüm olayı bana  anlatmıştı . Size de anlatmam gerekirse şöyle olmuş: Eskiden bunların üçü çok yakın arkadaşmış.  Ama Poyraz ve Barkın ' ın arasında bir olay geçmiş -bu olayı bana anlatmadılar zaten -. Bu olayda Barkın suçluymuş.  Poyraz ve Barkın düşman olmuş . Ama abim taraf tutmamış.  Suçlu olan taraf Barkın olduğu için genelde Poyraz'la takılıyormuş . Okulda da küs gibi davranıyorlarmış . Son . Bi de bana yalan söylemişler.  Ndn anltsna brz s.s

Abim içerden telefonunu almaya gidince hemen Barkın'a ,

-İnsanlar kendilerine yalan söylenmesinden hoşlanmazlar Barkın

- Hayır insanlar kendilerine söylenenin yalan olduğunu bilmekten hoşlanmazlar Aden .

-.....

Uzun  sessizliğin ardından abim elinde telefonu ile geldi .

-Size favori şarkımı açacağım

Dedi ve Ajdar Şah Damar şarkısını açtı . Ya üf. 

-Kapat şunu gerizekalı mal öküz hayvan iyrenç bir şarkı .

-İdolüme laf yok şşşh.

Barkın ' la ikisi salak gibi dans etmeye başlayınca sinirlendim .

-Gidiyorum ben zaten hep en son ben öğreniyorum.  Bana yalan söyleniyor .

Beni tınlamayınca spor salonundan çıktım . Çantama patenlerimi koydum. Şort yarım t-shirt bere konbini yaptım . Bilerek kapıyı çarpıp çıktım . Ama hala aşağıdan salak salak sesler geliyordu.

Biraz yürüdükten sonra patenlerimi taktım ve sürmeye başladım . Geri eve döneceğim tabiki . Blöf yaptım .

Sürmeye devam ederken hiç bilmediğim bir yere gemiştim ve hava kararıyordu.  Buraya geldim çünkü ben malım . Fffff s.s.s

Yağmur bastırınca daha hızlı sürmeye başladım bence yanlış yöne giriyorum derken daha da kayboldum.  Acele çıktığımdan telefonumu da almamıştım .

Yanımda bir araba durdu . İçinden çoook taş bir çocuk çıktı. Yani camı açtı . Bana baktı ve konuştu ,

-Bırakırım istersen .

-Sapık olmadığını nereden bileceğim? 

-Bilemezsin  . Ama bu kadar yakışıklıyım.  Neden birini kaçırayım ki ?Onlar bana gelir güzelim . Deyip sırıttı 

-Başka şansım olmadığı için biniyorum.  Dedim . Kafasını salladı . Adresi verdiğimde yine kafasını salladı.

Giderken bir anda durmamızla ona döndüm. 

-Ne oldu ?

-Yol çalışması var güzelim . Yani eve gidemiyorsun.  İstersen benimle gel .

-Sapık olduğundan şüphelenen birine bunları söylememelisin. 

- Zorunludur geliyorsun . Of sapık falan değilim .

-Zaten gelicektim . Başka şansım mı var ?

Yarım saatlik yolculuğun ardından bir villanın önünde durduk . Çok güzel lan burası .

Ben sırılsıklam bir şekilde kapıya vardığımda arkamdan gelip zile bastı . Kapıyı öyle bir çocuk açtı ki aman tanrım Didim. 

-Kardeşim bizi içeri almayacak mısın ?

-Aa tabi geçin .

Ben içeri geçtiğimde kapıyı açan taş beni tanıyormuş gibi süzdü . Yok tanışsak seni unutur muyum hiç ben ?

İki kardeş fısıldaşırken ben de "annesinin yanında film izlerken öpüşme sahnesi çıkmış çocuk gibi" başka taraflara bakıyordum .

Sonunda bana baktıklarında konuştular. 

-Aden Kaan sana kıyafet versin . Ben şu yol ne zaman biter sorayım . Beki hiç gelmem . Oradan arkadaşıma uğrarım.  Beklemeyin beni .

-Zaten beklemiyecektik.

-Bay kardeşim bay Aden .  

Ben buna ismimi söylemedim ki nereden biliyor ?

-Yankı bekle bir şey diyeceğim.

Deyip giden Kaan'ın arkasından baktım . Hayır kim tanımadığı birini evine alır ki ?  Ya ben tanımadığım birinin evindeyim.

Hava iyice kararmıştı  ve ben Kaan'ın bana verdiği kıyafetleri giymiştim.  Çuval gibiyim şu an s.s.s

Kaan masanın üzerine mumları koydu çünkü elektrikler kesilmişti .

- Aç mısın ?

-Evet kurt gibi .

Dolaptan pasta  çıkardı .

-Aslında bu gün benim doğum günüm . Abim hatırlamaz diye alıştım .

-Hatırladı mı ?

-  Evet evet . Çok güzel bir hediye getirdi . Dedi bana bakarak . Korktum be .

Mum ışığında sevgilim olmayan biriyle yemek yiyorum . Çok şaşırdım şu an .

Aslında mum ışığında televizyon izleyebiliriz.  Tabi elektrikler yok o ayrı .  Mallık diz boyu .

Zamanımızın çoğunu konuşarak geçirmiştik.  Ve ben sanki beni tanıyormuş hissine kapılmıştım. 

Yukarı kata çıkarken beklememi söyledi ben beklerken cebinden bir anahtar çıkardı o odaya gitti . Yanında fotoğraf makinasıyla geldi . Gülümse dedi ve selfie yaptık.

-. Ben şunu şarja takayım diyip içeri girdiğinde gülüp peşinden gittim . Amacım onunla elektrikler yok diye dalga geçmekti ama odayı görünce bu düşünce aklımdan bile geçmedi .

Odanın içindekiler beni çok şaşırtmıştı, ama bu davranışlarını açıkladı .

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Poyraz ve Barkın ' ın arasında nasıl bir olay geçmiş olabilir ?

Sizce odanın içinde ne vardı?

Okuyan oy versin ama . Emeğe saygı :♡

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin