22.BÖLÜM: Mişın complated.

503 44 6
                                    

Multi : Eymen yeşil gözlüyken. Fln fln .

Şu an İstanbuldayım normalde ankarada yaşıyorum ama kuzen ziyareti .

OY verin .

♤●♡●●♢○♢○♡●♤●♤|¿●●♢○[○♢♢○♢○

İzlenme hissinin verdiği huzursuzlukla uyandım .

Gözlerimi zorla açınca Eymen ' in beni izlediğini gördüm. Ben uyanınca gülümsedi .

- Saat kaç ?

Diye mırıldandığımda ,

-Sana da Günaydın . Öğlen oldu .

Dedi .

- Eee seni abimler görmedi mi ?

Diye sorunca başını iki yana salladı .

- Sabah erkenden üçü de çıktılar. Mertcan ve Beril markete gittiler . Biz de biryerlere gideriz diye düşündüm .

Dedi mırıldanarak.

- Tamam .

Deyip doğrulmaya çalıştım. Sonra ,

- Uykum var .

Diye mızmızlanıp tekrar başımı yastığıma bıraktım.

Eymen hadi diye mırıldanıp ilk beni sarstı .

Sonra yanağımı öptü . Ben tepki vermeyince boynuma burnunu sürttü . Çok uykum vardı ve gülecek halim bile yoktu .

Boynuma dudaklarını sürtünce titredim . Huzursuzca kıpırdandım. Güldü . Çeneme dudaklarını bastırınca gözlerim kapalı bir biçimde onu ittim . Lütfen bende de kalp var .

Tam rahat bıraktı dediğim sırada yanağımı ıssırdı . Evet bunu yaptı . Ben de de kalp var cidden . Onu sertçe iterken Bileğimden tuttu . O yataktan düşerken ben de onun üzerine düştüm . Burun buruna gelmiştik . Gözlerimi sonuna kadar açıp kötü kötü ona baktım . Sırıttı .

- Sonunda .

Deyip güldü .

Kalkmaya çalıştım . Bana yardım etti belimden tutup kalkmama yardım edip sonra kendisi kalktı .

-Giyin .

Dediğinde onun üzerine baktım . Ne ara eve gidip giyinip gelmişti ? Tabii karşısıydı.

Dolabıma yürüyüp elime bir tane şort aldım üzerime de saçma bir tişört alıp banyoya yürüdüm . Elimdekileri odamın banyosunda giyindim .

Kapıyı açıp odama girdim . Eymen ' in sinirli bakışları arasına dize kadar olan siyah bir çorap alıp dizime kadar çektim .

Dolaptan botlarımı alıp giyindim .

Eymen bana sinirle bakmayı sürdürüyordu.

Banyoya gidip saçımı düzelttim ve yüzümü yıkadım .

-Hazırım .

Dedim odaya girince .

- Altına hangi pantolonu giyineceksin ?

Dedi sinirle karışık alayla .

- Böyle . Kusura bakma Eymen .... Cezan .

Dedim hemen . Cezayı bahane etmek aklıma son anda gelmişti .

-Değiştir .

Dedi sinirle .

- İtiraz etmeyeceğim demiştin .

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin