Multi : uyumaları temsili.
Yazar şeysi :
Devam ediyor dın dın dıptıs dıptıs dıptıs. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Bazı şeyler açıklığa kavuşacak. Bu arada şunu eklemek isterim . Deniz=ablam . Yani Deniz karakterini yazarken ablamı düşünüyorum. Bana yaptığı işkenceleri falan . Asra selam sana ...SINIR KOYUYORUM : 20 VOTE 20 YORUM :)
♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤
Yanımda yatan kişi tahmin ettiğiniz gibi Poyraz ' dı. Hangi yüzle buraya gelmişti veya beni nasıl bulmuştu . Şu banyodan bir çıksın ben ona gösterirdim.
Saate baktığımda daha 05.00 olduğunu gördüm . Hadi ama bu saatte nasıl uyandım ki? Doğru erken yatmıştım. Düşüncelerimi bölen kapının açılması oldu . Hemen ayağı kalktım.
- ne hakla buraya gelebiliyorsun? Sana bir daha karşıma çıkma demiştim! !
-bir dinlese..
-Hayır ! Dinlemiyorum söylemeden önce düşünecektin.
-Hatırladın mı ?Bana borcun vardı.
-Ne olmuş varsa.
-Beni dinleyeceksin. Deyip kolumu sıkıca tuttu .
-Hayır . ASLA .
- Evet . Dinleyeceksin . Deyip sinirini kolumdan çıkarmak ister gibi daha da çok sıktı. Koluma saplanan ağrı ile inledim. Geri geri gitmeye başlayınca duvara denk geldim . Kolumu bırakmadan elini yandaki duvara koydu.
-Kulaklarını aç. Beni iyi dinle. Sadece dinle. Ondan uzak dur. Seni onunla görünce kendimi kaybettim . Tamam mı? Bir sinir anıydı. Ne söylediğimi fark etmedim. O s******m ağzımı kapatamadım ( arkadaşlar ağzım bozuk değildir. Kötü çocuk ya ondan böyle Nisa yaz dedi :) ). Zaten kapatamadığım için Deniz ağzımı burnumu kırdı. Seni üzdüm ya ne istersen yap bana ama nefret etme . Sen üzülünce içimden bir parça kopuyor . Hep o Rüzgar yüzünden . O seni kullanıyor anlasana. Üzülmeni istemiyorum. Sırf intikam için harcanmanı is-te-mi...
- Bana sürtük dedin . Sen bana sürtük dedin .Beni üzen sensin . Git burdan sadece git. Benimle ilgili herhangibir şey seni sinirlendirmemeli. Sadece git . Senden nefret bile edemiyorum . Sana karşı hiçbir duygu beslemiyorum. Artık hayatımda yerin yok.
Duvara yumruk geçirmesiyle donup kaldım. Ardı ardına birkaç yumruk daha geçirdi .
Onu itmeye çalışınca daha da yaklaştı. Eli kanıyordu. Gözlerimi sildiğinde ağladığımı yeni farkettim.
-Ağlama . Sakın ağlama .
-Git buradan. Yanlız kalmalıyım. Git.
-Borcunu ödemedin.
-Dinledim ya seni .
-Seni abinden kurtardım. Kapıyı açmadım.
-Of ne istiyorsun.
-Benimle uyu .
-Zaten uyudum ya seninle . Yeter Be .
- Umrumda mı? Deyip ifadesiz yüzünü gösterdi o an yüzünde morluklar ve yara izleri olduğunu gördüm.
-Abim yüzünü iyi dağıtmış. Deyip sırıttım.
-Önemli değil Hakettim.
-Önemli .
-Şşh sus uyuyacağım. Deyip beni yatağa çekti . Oha üzerinde tişörtü yok . Baklavalar Baklavalar Baklavalar . Şu an tek gördüğüm Baklavalar . Çünkü karnına bakıyorum. Gözlerimi zorla yukarı çıkardığımda sırıttığını gördüm.
-Sen yerde uyursun.
- Hayır senle uyuyacağım dedi şımarık çocuklar gibi .
- Banane . Sen sapıksın.
- Ellemem
- Ya yürü git bir de ellemem diyor. Yok bir de elle. Salak salak konuşma be yerde uyuyacaksın. Borç borç dedin Oha yani . Sonraki borcum ne olacak ? Töbest.
Birşey demeden yatağa atladı . Elinden tutup kaldırmaya çalışırken beni de çekti. Kolunun altına aldı . Bacağını üzerime attı . Ya öf .
Ben tepinirken sonunda ağzım koluna geldi ben de ıssırdım. İç sesim atladı tabii.
"Boşuna köpek demiyorum"
Karışma sen sus.
Kolunu çekmesiyle ayağı kalktım . Yastığı alıp kafasına vurmaya başladım . O da başka yastık alıp kafama geçirdi. Tabi ben yere yapıştım.
- ahh . HAYVAN !!
-uslu dur deyip beni kaldırdı yatağa yatırıp üzerimi örttü tam yanıma yatacakken araya yastıktan duvar yaptım. Oh be.
Artık bıkmış olacak ki duvarın diğer tarafına yattı .
●□●□●□□●□□□●□□□□●●□■■■¤●●》□●
Bu ses ne be ? Gözlerimi kırpıştırarak açtığımda kapıda dikilmiş bir adet abim görmeyi beklemiyordum. Cidden burası o kadar da gizli değilmiş.
- Aden , Poyraz ne halt yiyorsunuz burada? Diyip odanın içine daldı . Poyraz bana hayvan gibi sarılmış ben de kollarına sarılmışım . Poyraz ' la birbirimize Uzaylı görmüş gibi bakarken abim yanımıza gelip kafalarımızın önünden Tutup bizi ayırdı. Birbirimize sarılmış olduğumuz için ben yere düşünce Poyraz da üzerime düştü. AMAN TANRIM DİDİM. Ezildim ya .
- Ayrılın lan. Ben gidiyim hanımefendiyi arayım. O burada Poyraz beyle oynaşsın. Senin neden tişörtün yok Poyraz ? Aden sen neden Poyraz'la uyudun ? Hadi bu sapık sen ? Azıttın mı kızım?
- Ya abi gerçekten göründüğü gibi değil .
- Evet Deniz bak dinle.
-Yok yok sana yediğin dayak az gelmiş.
Deyip Poyraz 'ın üzerine atlamaya hazır olan abime baktım . No . No . No. Sabah neredeydin ?
Abimin yanına gidip durdurdum.
-Ya dinle bi . Benim Poyraz'a borcum vardı. Onu ödedim . Yastık vardı arada Hem onlar nereye gitti ki ? Anlattı bana herşeyi zaten . Ama onun hayatımda yeri yok.Derken Poyraz'a baktım .
-Borcunu da aldığına göre bir daha karşıma çıkma.
Abim biraz düşündü .
-Aden sen üzerini giyin Poyraz'la biz arabada bekliyoruz. Dedi
Poyraz yüzü düşmüş bir biçimde tişörtünü giyip çıktı. Abim de
- Yazık değilmiğğğ çocuk ne kadar üzüldüğğğ
-Daha demin dövücektin ne oldu ?
-Yok sen onu ne kadar önemsiyosun diye test ettim. Hayatında yeri olmasa dövmeme karışmazdın deyip sırıttı.Pislik.
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Sizce Aden Poyraz ' ı affetmeli mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...