20.BÖLÜM : Senin kuş beyinsizin ...

664 49 18
                                    

Oy verin .

Multi : Barkın ve mıhteşem kasları.   Sağdaki Barkın .
○●□■

Patlamış mısırları kaseye koyunca her şey hazırdı . Salona hazırladığım yere şöyle bir baktım . İdare ederdi . Kapı çalınca kapıya doğru üşengeç adımlarla yürüdüm.

Kapıyı açınca karşımda Barkın ' ı bulmayı bekliyordum tabii ki . Film günü yapmaya karar vermiştik. Ya da ben karar vermiştim . Ona zorla Supernatural izletecektim.  İzleyecekti de .

Mutfaktan kapıyı kapatması için Barkın ' a seslendim . Ses gelmeyince herhalde kapatmıştır diyerek salona gidip kendimi Barkın ' ın  yanına attım .  Bağdaş kurup arkama yaslandım .

Yaklaşık 4 bölüm izlemiştik ve akşam olmuştu . Ben Dean 'ın ne kadar tatlı olduğunu söylerken  Barkın yorumsuz bir biçimde filme dalmıştı. 

Bir süre sonra üşümüştüm ve yanda duran battaniyelerden birine sarıldım . Ve filme daldım .

Yine bir Dean vakası olarak tişörtünü çıkaran Dean görmem ile konuşmaya başlamam  bir oldu. 

-Oha . Deanaşkım ya . Nasıl tatlı . Nasıl yahuşuhli.  Nasıl kaslı . Nasıl taş . Tişört olmak istiyorum .

Yandan gelen ve Barkın ' dan olmayan ses ile sıçradım .

-Değil yakışıklı falan .

Diyen bir adet Poyraz beklemiyordum tabii ki de .

-Değil mi ? Şu gözlere bah . Şu kaşlara . Şu kaslaraaaa! !!

Dedim bağırarak .

- Kızları anlamıyorum .

Dedi Poyraz da .

Barkın  bir anda atıldı ,

-Abi adam benim bile ilgimi çekiyor . Kızların nasıl çekmesin? Tabii ben de çekiyorum . Ben ve mıhteşem kaslarım. Aynaya bakınca böyle kendimle öpüşesim geliyor .

Dedi alayla .

Poyraz ise bu laf girecek gibi sırıtarak ,

- Barkın senin tüm erkek ırkı dikkatini çekiyor . Kendin bile .

Dedi .

Barkın sinirle ,

- Neden herkes gay olduğum mesajını vermeye çalışıyor ?

Dedi .

Poyraz ,

-Değil misin ?

Dedi yapmacık bir şaşkınlıkla. 

Barkın bağırarak, 

- Değilim

Dedi .

Tek sessiz kalan bendim .

Poyraz ise tek kaşını kaldırarak ,

- Kanıtla .

Dedi . Barkın alayla ,

- Burada kız yok ki kanıtlayayım. 

Dedi .

Ben ??

Ellerimi koltuğa vurarak ,

-Neden laf arasında bana laf sokuyorsunuz?

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin