6.BÖLÜM BEYAZ ATLI SAPIK

951 88 7
                                    


Multimedya Aden ve bu gün giydikleri.

Yazar şeysi :

Troll yazarınız Zeynep ' ten :

Hikaye kapağı kalp ben :)

Bu bölüm uzun olacak .

(Teneffüs te yazdı)

(Matematik dersinde kağıda yazdı.)

Bu bölüm ekşınlı.

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□

Kütüphanedeki kitapları yerleştirirken benim ayırdıklarım bir yığın olmuştu. Berkan ikinci kez "psikopat mısın?" Bakışını atınca bu sefer bana onaylamak düştü.

Kitapları yerleştirmeye devam ederken en üstten kafama kalın ansiklopedilerden biri düştü . Ben de Dengemi kaybedip yere düştüm . Kafamı kaldırınca bana kahkahalarla gülen Berkan'ı farkettim . Kahkaha da kahkaha mubarek. Ben anırıyım siz melodik kahkaha oh mis. Al bana ekşınlı hayat . O kadar istedim ne oldu bu oldu . Bir daha aynaya karşı ekşın şeysi büyüsü yapmam heralde . Kara büyü oldu Lanetli.

Barkın kolumdan tuttuğu gibi hayvan gücüyle beni kaldırdı.

- benim gibi mikkemmel bir baby face in yüzünün pansumanını iyrenç yapmanın cezası . Bak çarpıldın.

Dedi ve elini havalı bir biçimde kitaplıklardan birine koydu . Ve kitaplık devrildi.ve kitapların üzerine düştü. Bu sefer anırmaya başladım .

-Insan bir kaldırır.

Dedi elini uzatırken. Ben de elini tutup kaldırmaya çalışırken beni de yere çekmesiyle kitapların üzerine düştüm. Hadi ama ben nasıl kandım böyle bir klasiğe? Bu sefer bileğim sızlıyordu.

Yerden kalkmış bana kalk mesajı veren Barkın ' a baktım.

- Kalkamıyorum hayvan aferin taşıyacaksın beni banane! Dedim.

Yapmacık bir tavırla :

-Seni ben taşımak. Hiç sanmıyorum. Belim tutulur.

Ben o sırada Barkın ' a sinirle bakan Poyraz' ı farkettim

-Poyraz beni taşırmısın revire kadar ?

Diyip küçük emrah bakışlarımı attım.

Barkın itiraz edemeden geldi ve beni kucağına aldı. Uçuyorum. Kütüphaneden çıkınca :

-Baş belası dedi

-Benle alakası yok bikere sizin yüzünüzden. Ban pansuman yaptım yüzüne de.

-İyiki bir iyilik yaptın baş belası. Ama o cezaydı şimdi bana borçlusun.

-Uuuu BAD BOY . Wattpad 'ın varmı ?

Al beni ye beni mi dememi bekliyo ki?

-Yok .

-Uuuuuu olmadı cool boy olamadı .

-Çok konuşma.

Dediğinde revire gelmiştik beni sedyeye bıraktı. Bu okulun hemşiresi Nerede? Yoksa Medet dede cimrilik yapıp hemşirenin parasını mı alıyo? Bu parayla karı kızla yatıp kızı yaşındaki karısını mı aldatıyor? Babam neden pasta yapamıyor ? Bu soru nereden çıktı?

" kafandan "

Oo içses nerelerdeydiniz?

"Tatile çıktım yoğun tempoda saçmalıyorsun mâlum"

Ben iç sesimle kavgaya girerken Poyraz ayakkabımı çıkardı.

İyiki ayaklarım kokmaz asddgsg .

-Bu okulda hemşire yok mu ?

-Var

-Nerde

-Müdürün yanındadır

-Neden

-Sence

-Oha yoksa ş--

-Yumruğum yüzünden.

-Ha ben de şey san--

-Duymak istemiyorum.

-Neresi ağrıyor

-Bileğim

Bileğime parmaklarını bastırınca

-Ah ya hayvan bastırma.

-Neresi olduğunu anlamaya çalışıyorum. Hakettin de

-Nasıl Hakettim be ?

-Barkın'a güvenerek. Dedi bileğimi daha çok sıkarken.

-Sizin aranızda ne geç- Ah

-Sus başbelası

Bu sözden sonra sustum bileğimi kıraydın?

Bileğime özenle krem sürüp sardı. Benim gibi içine etmedi yani.

Sonra beni kucağına aldı .

Birşey dememe izin vermeden okuldan çıktık. Lamborghini Gallardo LP sinin kapısını açtı. Evet hastasıyım.

Beni dikkatlice yerleştirdi. Kipar çıçık s.s.

Sonra yan yapıyı açıp hayvan gibi kapattı . Yazık arabaya ya . Sakin ol şampiyon . No problem ben evcil Dinazor'um.

Ben tam evi tarif edeceğim sırada

-Evini biliyorum dedi

OHA YOKSA SAPIĞIM MI VAR? THANKS GOD.

- Nasıl biliyorsun ? Yoksa 4 sene beni takip edip karşıma çıkmaya mı karar verdin ? Bende beyaz atlı SAPIĞIM nerde diyorum .

- ..

Ekşınlı yerde son :) meraktan ölün.

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin