21. BÖLÜM /2: Elini kast ediyor .

644 48 13
                                    

Oy verin . Uzun bir bölüm oldu . Karneleri aldık çok mutluyum 15 tatil boyunca olabildiğince sık bölüm yayınlayacağım.  Son 3 bölüm 30 oy olmamış . Bir baksanız diyorum . Yok artık stilinskiWife24. 

○♤●●♤●♤●♤□♤

Çikolata kokusunun etkisiyle bir an kalakalmıştım. Abim beni sollamış ve gidip Eymen ' in karşısına oturmuştu. Mertcan ve Beril ise didişerek iki yanımdan geçip ikili koltuğa yan yana kuruldular . Çok boş yer vardı . Ama çifte kumrular böyle istemişti. Eymen ile gözlerimiz kenetlenmiş bir biçimde birbirimize bakarken o hiç şaşırmamıştı. Gözlerimi kaçırdığımda abimin bana Kaş göz işareti ile oturmamı ima ettiğini anlamıştım. Bacaklarımı zorlayıp Eymen ' e en uzak olan köşeli koltuğun diğer ucuna oturdum . Bana öyle mi ? Dermiş gibi bakınca omuz silktim.

Abim konuşmaya başladı .

- Tanıştırayım Eymen. Aden şu kavga olayını hatırlıyor musun ? Kaan'ı dövdüğümüz. Hani grup da getirmişti ama bir grup bize yardım etmeseydi olmuyordu dediğim. İşte oradaki grubun lideri .

Dedi gözlerime bakarak .

Eymen bakışlarını gözlerimden ayırmamış büyük bir özlemle bana bakmıştı. Aynısını ben de kendi gözlerimde olduğunu biliyordum . O yüzden bu kadar çabuk tanıyabilmiştim.

Aynı bakışlarla karşılık verdim ben de ona . Özlemle ...

Eteğim izin verdiğince yerimde kıpırdandım. Lanet olsun ki etek giymiştim ve hiç rahat değildi . Eymen ' in gözleri bacaklarıma kaydı . Kaşları anında çatıldı ve gözlerini gözlerime kenetledi . Şimdiden tırsıp yerime sindim ve eteğimi aşşağı doğru çekiştirdim. Bu kış gününde en azından muz çorap giymiştim . Giyinmeseydim daha kötü olacağa benziyordu .

Kapıdan Poyraz girince herkesin bakışları ona kaydı . Eymen ' inki dışında . O hatta kaşlarını çatmış beni süzüyordu .

Poyraz Eymen ' in bakışlarını fark etmiş olacak ki sinirle Eymen ' e baktı . Eymen ise daha büyük bir sinirle ona . Poyraz ' ın da beni süzdükten sonra kaşları çatılmıştı. Etek giymeyi sevmeyen biriyim doğru ama abim ile iddaya girmiştik ve giymek zorunda kalmıştım .

Poyraz imalı ilmalı,

- Tanışmışsınız.

Dedi . Sinir gözlerinden okunuyordu .

-Evet .

Dedi Eymen soğukça tapılasıca ses tonuyla . Sesindeki soğukluk içimi titretmişti. Mertcan ise bana al sana badboy . Dermiş gibi bakıyordu . Bu durumda Mertcan'ın badboy olması için kırk kalıp buz yemesi gerekirdi .

Herkes birbirine bakarken benim bakışlarım Poyraz ve Eymen arasında gidip geliyordu . En sonunda başımı halıya eğip desenleri inceledim .

Barkın banyo kapısını korkarak açtı . Parmak uçlarına basarak salona kadar geldi içeri ürkek bir bakış atıp Eymen ' ı gördü . Hemen koşarak yanına oturdu .

-Beni şu mavi gözlü iblisten korur musun ?

Dedi hızlıca .

Ama onun aksine Eymen Barkın ' a kötü kötü bakıyordu . Sanırım mutfaktaki olaya şahit olmasındandı. Barkın ' ın bu salaklığı ona olan nefretini artırmış gibiydi . Hiç şansı yoktu . Yine şans ona götüyle gülmüştü.

Eymen başını iki yana salladı .

Abim ,

-Tamam affettim gel lan .

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin