Multi Aden'in abisi Deniz .
Yazar şeysi :
Bayramınız kutlu olsun 29 Ekim .
Devam ediyor dın dın dıptıs dıptıs. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum . lütfen .☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
-Hayır abinle yakın arkadaşız. hayallerini kırdığım için Üzgünüm baş belası ya da değilimdir.
"Zaaa göt oldun"
"Ben göt olduysam sende oldun . Bi de sen şimdi güldün mü? İçses biraz benim gibi ol cool girl."
"Sen mi cool girl?"
"Tabisi başka kim olcak?"
"senden başka herkez ben ben yine ben senden anca göt olan girl olur ."
"Ben sensin biliyosun dimi ?"
"İşte ben de şaşırıyorum nasıl senin gibi birine düştüm diye?"
"Git kendine kaşları birleşmiş mahmudiye girl bul o zaman ."
"Ok bys. "
Gereğinden hızlı sürmesi sayesinde eve gelmiştik . Arabadan indi beni kucağına aldı .
Evde abim vardı zaten . Benim ilk günde rezillik yapacağımı bildiği için gelmemişti.
Arabadan indiğimizde tabi beni kucaklayan bir meteor var saymıyorum onu s.s.
Eve doğru taşınırken Poyraz'a baktım . Yandan ne kadar tatlısın şekerim ..
Babanne sevmesi stayle avcumu yüzüne bastırıp iki yana salladım. Ben bunu yaparken bahçeyi geçip bizim evin kapısına gelmiştik . Zili çalıp bana sinirli bir şekilde baktı . Elim de hala yanağındaydı. O sırada kapı açıldı .
-Ne oluyo lan .
Evet bu öküz abim . Hemen elimi çekip önüme döndüm .
-Hoşgeldin kardeşim.
-Hoşbulduk abi.
-Sana demedim Aden. Öz olmayan ama senden daha özcük olana dedim
Biz o sırada içeri geçtik . Poyraz beni koltuğa oturttu.
-Yine ne oldu bu mala ?
- Ben bişi yapmadım Barkın yüzünden oldu banane.
Dıye atıldım hemen .
-Anlat .
Dedi keskin bir dille.
♧♧♧
Abime herşeyi anlattığımda kocaman anırdı Hayır kardeşin ayağı acıyor sen gülüyosun. WHY allam benim böyle bir abim var ?
Saolsun Poyraz beni odama taşımıştı ben de üzerimi değiştirmiştim. Sonra aşağı salona taşımıştı. Ay yerim ya .
Salonda spor şortum ve siyah tişörtümle koltukta yatıyordum. Ta ki abim gelene kadar.
Abim salağı gelip yanağımı öptü ben tabi buna trip atıyorum güldü diye.
Benim tepki vermediğimi görünce yanağımı yaladı.
-Iyyyyk giit .
Ben böyle şeylerden çok tiksinirim
-Affedene kadar şimdi o orada kuruyacak.
dedi ve ellerimi tuttu . Ben tabi ağlıycam artık. En sonunda ağlamaya başladım çünkü silemiyordum ve kuruyordu. Ağlamaya başladığımda Poyraz benim öküz abim Deniz'i tutup çekti . Benim heryerim hala tükürük ıy ıy ıy.
Kalkmaya çalışınca yere düştüm .
-Banyoya götür beni. Dedim ağlarken .
Kucağına alıp banyoya götürdü ben de elimi yüzümü kollarımı yıkadım.
Yeniden koltuğa oturunca kendimi halsiz hissediyordum . Hasta olcam kesin . Abim bana mikrop bulaştırdı. Gerizekalılık mikrobu .
Elime okuduğum Saklambaç kitabımı aldım çok manyak bir kitap.
5 dakika sonra abim yanıma geldi . Elinde makas var . No no no olamaz .
yanıma oturup kitabın ucunu tuttu . Makası hizasına getirdi .
-Kesiyim mi ?
-Hayır . Git hani senin şu kitabın bitti mi ? Onu kes .
- Evet bitti ama şimdi pire .
Diyip kahkaha atan abime salakça baktım .
-Iyyyy uzak dur git .
-Kestim
dedi ve kitabımın sayfasına küçük bir kesik attı
-Hayvan ayı öküz .
Dedim ve kafasına kitabı geçirdim.
Kaçıcam derken parkede ayağı kaydı . Şlap diye yere yapıştı tabi ben anırıyorum.
Sonra ayağımın sakat olduğunu unutup sanki peşinden koşacakmışım gibi tuvalete kaçtı. 5 dakika sonra kapıyı açmaya çalışınca kapı açılmadı . Bağırdı. Ben Poyraz ı ikna edip açmamasını sağladım. 15 dakika sonra açınca kalbini tutup.
-İçeride kalcam diye çok korktuuum. Huh.
Dedi rahatlamış bir ifadeyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...