1. TANITIM

3.5K 128 11
                                    

TANITIM (gerçek bölümler sonraki bölümler olaylar o zaman başlıyor)(İLK BÖLÜMLERİ BEĞENMEYEBİLİRSİNİZ ACEMİCE YAZILMIŞTIR. AMA SONRAKİLERİ BEĞENİCEĞİNİZDEN EMİNİM. İYİ OKUMALAR)

Hayır diye haykırmak geldi içimden . Gitme .

Yapamadım . Cesaret edemedim . Sadece "Git " dedim . "Gitmeni istiyorum "

Asla Gitmememi istiyorum . Demek istemiştim aslında .beni bırakma istiyorum . "

Gözyaşlarıma engel olamadan dizlerimin  üzerine çöktüm .

"Git artık git . Bırak beni ." Diye haykırdım . Tereddüt etti . Gitmeliydi kendi iyiliği için gitmeliydi.  Onun içindi bu yaptıklarım .

Gitme sakın gitme . Bırakma beni  demek istedim . Diyemedim .

Gözleri gözlerimle buluşunca içim titredi. Üzerimde yaptığı etkiydi bu .

"Sen benimsin Aden . Gidemem ." Dedi gözleri dolmuştu. 

"Kalbim sana ait değil artık . Başkası için atıyor . "Diye haykırdım yüzüne . Çimenler dizlerimi gıdıklarken ellerimi de çimenlere koydum . Elime gelenleri çekiştirdim .

"Gitmelisin " dedim istemeyerek . "Bana zarar vermek istemiyordun değil mi ? Kalırsan daha çok acı çekeceğim.  Beni biraz sevdiysen git ..."

Gitmemelisin  demek istedim . Bana zarar vermek istemiyordun değil mi ? Gidersen daha çok acı çekeceğim . Beni biraz sevdiysen gitme .

" Peki sen beni biraz sevdin mi ? " diye sordu gözlerimin içine bakarken . Yutkundum .

"Hayır . Hiç sevmedim . Oynadım ben seninle . Şimdi de sıkıldım işte ." Dedim üzüntümü gizlemeye çalışırken . 

Gözlerini bir süre sıktı . "Yalan söylüyorsun " dedi . Evet yalan söylüyorum .

"Seni bile inandırabildiğime göre gayet iyi bir oyuncu olabilirim  . " dedim gözlerinin içine bakarak . Gerçeği söylemek için büyük bir istek duydum . Ellerimin altında çimen kalmamıştı . Elime gelen toprağı tırnaklarımla kazıdım. 

"Git artık . Git.  Bana zarar veriyorsun . Seninle oynadım diyorum . Artık beni sevme . Git işte . Git . Sana karşı nefret bile hissetmiyorum . Git . " demek istememiştim.  Ama hemen gitmezse gerçekleri söylerdim . Bizi uzaktan izleyen  bundan hiç mutlu olmazdı . 

"Senin iyiliğin için gidiyorum " dedi . Devam etti . "Elveda öpücüğünü bana çok görme "dedi bana doğru hamle yaparken  .

"Olmaz . Hayır . İstemiyorum . " dedim hızlıca . Yapamazdım . Bu Elveda olamazdı . Ben onsuz yaşayamazdım.  Ama onun iyiliği için ölmeye hazırdım . Eğer biraz kafa yorarsa Elveda öpücüğü anlaşmamızı hatırlar ve geri dönerdi belki de . Hiç sanmıyordum. 

Gözlerime hayal kırıklığıyla baktı . "Unut beni . "Diye üsteledim. 

"Unutmak kolay mı sanıyorsun ? Tamam . Unut o zaman . Ama benden bunu isteme . "Deyip hızla arkasını döndü . Her adımda daha da uzaklara gitti . Arabasına bininceye dek onu izledim . Sonra hıçkırarak ağlamaya başladım .

Devamlı düşmanım olacak kişi yanıma geldi .

"Aferin." Dedi . "Aferin ."  

  $&$&&$*$*$*$#*(düzenlenmiştir)
Bir bölümden kesit . Normali mizah-romantik ağırlıklıdır.

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin