Yıldıza tıklayın arkadaşlar .
.
♢♢♢♢Tam ona ayak uydurdum derken kapı açıldı .
" OHA "
Dedi bir ses .
Eymen küfür edip kafasını çevirdi ve kapıya döndü .
Barkın ağzını kocaman açmış bize bakıyordu .
Benim şaşkınlıktan ve utançtan dilim tutulmuştu . Ve az önceki öpüşmenin etkisinden kurulabilmiş değildim . Yüzüm yanmaya başlarken Barkın sonunda konuştu .
"Telefonumu unutmuşum da . "
Ben dememiş miydim kesin telefonunu unuttu diye ? Gerizekalı .
Eymen benim gibi sırtını dolaba yasladı .
O kadar utanmıştım ki kendimi bi odaya kitleyip ölene kadar çıkmamak istiyordum .
" Telefonumu unutmuşum hahshshdhfu . Çok komik dimi yani . Iğh. "
Dedi. Eymen onu hiç tınlamadan bana bakmaya devam etti .
Barkın hemen eğilip telefonunu aldı .
Merdivenlerden inerken onu yakalamak için koştum .
"Barkın bekle . Barkın ! "
Kapının orada onu yakalamıştım .
Barkın ' ın yanına koşup kulağına fısıldadım .
" Sakın abime veya başka birine söyleyeyim deme . Ağzından da kaçırma . Sakın Barkın . Ölümün benim elimden olur . Cenazene bile gelmem . "
"Gelmez misin ?"
"Gelmem ."
"Gelmem demesen söylerdim . Ama söylemem . "
"Söz ver. "
"Boş yere söz vermek günah . "
"Barkın !"
"Tamam tamam . Söz . "
Hemen ellerine ve ayaklarına baktım . Tek ayağını kaldırmıştı .
" Indir o ayağını tekrar söz ver . "
"Söz . Veriyorum . Ama sen de anlatıcaksın. "
"Neyi ?"
Dedim yüzüm daha da kızarırken .
"Yüzünün kızarmasına sebep olan şeye sebep olan şeyi . "
"Kafam karıştı şimdi . "
Dedim anlatmamak için.
"Domates olduğuna göre anladın . "
Diye fısıldayıp göz kırptı Barkın . Ardından korna sesi geldi ve Barkın telaşla kapıdan çıkıp gitti .
"Poyraz 'a yaptığımı o Barkın'a da yapsam üzülür müsün ?"
Dedi Eymen .
Eymen 'in şişmiş dudaklarını görünce yüzüm kızardı . Iyice utanmaya başladım . Kafamı eğip yere baktım .
Bir cevap vermem gerekiyordu değil mi ? Soru neydi .
" Üzülürüm . "
Dedim ayaklarıma bakarken .
Eymen halime güldü . Bana doğru gelince ben de geri gittim . Sırtım kapıya yaslandı . Bu sahneyi bildiğimden ve daha fazla bu utanca dayanamayacağımdan hemen kolunun altından geçtim .
"Aç mısın ?"
Diye sordum mutfağa ilerlerken .
"Göster bakalım hünerlerini . "
Deyip gülümsedi ve arkamdan mutfağa geldi .
Yüzüm hâlâ yanıyordu. Yıkamadan geçecek gibi değildi .
"Ben yüzümü yıkayıp geliyorum . "
Deyip onay aldıktan sonra lavaboya doğru gittim . Yüzüne bakamıyordum .
Yüzümü soğuk suyla yıkadıktan sonra kendime baktım .
Dudaklarım şiş . Yüzüm hâlâ kızarık .
Parmaklarımın uçlarıyla dudaklarıma dokundum . Hâlâ yanıyorlardı.
Hâlâ karnımda kelebekler uçuşuyordu. Eymen 'i gerçekten seviyordum . Aşkın nasıl bir şey olduğunu bilmiyordum ama gelince anlarsın demişlerdi . Aşk beni çoktan bulmuştu . Bu zamana kadar ondan kaçan bendim .
Tekrar ve tekrar yüzümü yıkayıp içeriye doğru yol aldım .
Mümkün olduğunca yavaş gittiğim mutfağa girdiğimde Eymen un ve kek yapacak temel şeyleri çıkarmıştı . Neden unu ayrı söyledim bilmiyorum .
Yanına doğru gittiğimde musluğu açtığını gördüm .
"Hayır "
Dedim ama çok geçti .
Musluktan gelen sular aşşağı doğru değil Eymen 'in üzerine doğru akıyordu . Eymen uzanıp musluğu kapattı ama tişörtü sırıl sıklam olmuştu .
Bana döndü . Kendine gülüyordu. onu öyle şaşkın görünce gülmeye başladım .
"Bunun amacı neydi ?"
Diye sordu o da gülümserken .
"Barkın.... Deniz için .... tuzak kur....muştu.... Ama ondan önce ... sen yakalandın. "
Dedim kahkahalarımın arasından .
Beni kolumdan tutup tezgaha yasladı ve musluğu açtı .Hem gülüyor hem de ıslanıyordum. Eymen de benimle birlikte gülmeye başladı . Kafamı eliyle itip musluğun dibine tuttu . Boğazıma su kaçınca öksürmeye başladım ama gülmeyi de kesemiyordum .
Eymen öksürdüğümü görünce suyu kapattı . İkimiz de sırıl sıklam olmuştuk. Birkaç saniye daha öksürdüm. Sonunda öksürüğüm kesilmişti .
Bakışlarımı yukarı kaldırınca Eymen 'in bana baktığını gördüm .
Ben ne olduğunu anlamadan Eymen dudaklarıma bir buse kondurdu .Ben anın şokuyla orada dikilmeye devam ederken,
"Git üzerini değiştir . "
Deyip önümden çekildi . Birkaç saniye daha orada dikilip sendeleyerek odama doğru gittim .
Kıyafetlerimi değiştirirken tekrar yüzümü yıkamam gerektiğini anladım .
Birkaç defa daha yüzümü yıkayıp mutfağa indim . Eymen tişörtünü çıkarmış elindeki listeye bakarak bir şeyler yapıyordu . İlgimi çeken taraf tişörtünü çıkarmış olmasıydı . Yani .
Kapıya yaslanıp Eymen 'in kaslı sırtını keserken bana döndü . Bakışlarım baklavalarına kayınca gözlerimi çekmem zorlaştı .
" Önlük getireyim . "
Diye mırıldandım . Hem benim akıl sağlığım için daha iyi olacaktı .
Dolaptan önlükleri çıkarıp birini Eymen 'e attım.
Kendiminkini bağlayıp Eymen 'e döndüm .
Pembe kalpli önlükle şimdi tam hayallerimin erkeğiydi.
" Çok yakışmış "
Dediğimde üzerine baktı .
"Bence de . "
İkimiz de birbirimize sırıtarak baktık . Ve keki hazırlamaya başladık . Daha çok Eymen yapıyor ben ise onu izliyordum . Mutfak deneyimim hiç olmamıştı .
■■■
kısa biraz ama idare edin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...