11. BÖLÜM Hay mim

843 71 27
                                    

Multi : spor yaparken giydikleri.

Bölüm sınır :20 VOTE gelmeden yeni bölüm gelmez .
Yazar şeysi : Devam ediyor . İsim değişti. Yani daha iyi oldu sayılır . En azından adem demiyorlar bu da bişey tabi. Neyse . Bu bölüm çok uzun değil heralde . Bilmiyorum daha yazmadım . Belki kısa yazarım bilmiyorum yani . Bys.

♡■♡■♡■♡■♡■♡■♡■♡■♡■♡■♡■

Pislik abimin sözleri beni düşündürmedi. Aksine takmadım bile . Üzerimi değiştirip arabaya doğru gittim . Abim buraya nasıl araba soktuysa artık bilmiyorum.

Tek boş koltuk olan arka koltuğa yerleştim. Ya neden öne oturdu bu Poyraz? Ben oturacaktım.

Saate baktığımda saatin 12.09 olduğunu gördüm . Oha ben kaç saat uyumuşum? Aman neyse bu rekor değil . Rekorum yazın iftara kadar uyumam. Hiç unutmam o günü . Düşünsenize bir kalkıyorsunuz ezan okunuyor. Ne manyak olur. Ben yaşadım (bkz:she is kşbynsz and watty girl)

Hiç konuşmadan eve geldiğimizde acaba Poyraz neden evine gitmedi diye düşündüm. Düşüncelerimi okumuşcasına Poyraz yan eve girdi . POYRAZ YAN EVE GİRDİ. Kesin bununla odalarımız da karşılıklıdır şimdi . Şansıma. Camdan sapık gibi bakar . (Ndn? Bkz : there are wattpad )

Abim kapıyı açmaya çalıştıkça başarılı olamadı. Ve kapıyı kızgın bir adet momy açtı . Siz ne ara döndünüz . Şimdi yabancılar gibi sırıtıp "hay mim" diyesim var . Ama yapamam bkz Türk Olmak bunu gerektirir.

Eve girdiğimizde annem bize baktı .

-Neredeydiniz?

-Im aaa uuuu iii kçtık

-Ne Ne?

-Kçtık

-gevelemeden söyle ..

- KAÇTIK YA KAÇTIK. GITTIK GEZDIK IŞTE.

-Oy oy benim kuzularım abi kardeş kaçmışlar bu saate kadar eve gelmemişler mi ? Artık iyi mi anlaşıyorlarmış .

Oha iyi karşıladı. Ben şok . Ben iptal . Ben wefat . (Yapmazsam ölürüm) . Tabi biz pişmiş kelle gibi sırıtıyoruz. Tabi olm övülüyoss. Benim  üvey Annem çok modern. ...

- Cezalısınız 2 gün evden çıkmak yok . Şimdi çabuk odalarınıza. Sinirlendirmeyin beni .

What dedin gülüw? Bakışımı atınca üvey annemin terliğe uzandığını gördüm. Tehlike tehlike. Run run .

Usain Bolt edasında yukarı çıktım. Ben eskiden onu Hüseyin sanırdım. Bir öğrendim yıqıldım s.s. tek kelimeyle yıqıldım. Bu arada burayı şakaya vurmayacağım üvey annem böyledir . Eve geldiği zaman bize kızmaktan başka bi şey yapmaz . Bize kızarsa sanki iyi anne olacakmış gibi hep bunu yapar .

Odama girdiğimde rahat bir nefes aldım. Zaten ben evi severim . Kocaman ev alt katta spor salonu var daha ne isterim ki ??

Spor kıyafetlerimi giyip alt kata indim . Işıkları yaktım. Halter falan kaldırmıyorum sakin sakin.

Koşu bandını açtım koşmaya başladım. Kapı sesi gelince arkamı döndüm ve aman tanrım Didim . Salak gibi geri geri koştuğumdan kafamı çarptım koşu bandının üzerine düştüm ve sonra yere.

"Kuş beyinsiz "

Şşh iç ses şu an şaşırıyorum kapıdaki kişi is WHY coming ?

"İngilizce'nin içine ettin yanlız "

Benim İngilizcem senin ingilizcen mi var iç ses. Aynı kişiyiz sonuçta . Hem benim İngilizcem iyidir .

"Üzgünüm tanıdığım tüm Cem'ler Türk . "

İç sesime işkence ettikten sonra onunla konuşmayı bıraktım . Ve gelen kişiye döndüm.

♤♡♤♤♤♡♡□|}•~[¿•○[●¿□○[○■|♧¿ ,

Sizce gelen kişi kim ?

Aden'in iç sesi gerizekalı mı ?

Sizin de kafanızda deli sorular var ?

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin