24.BÖLÜM:İsim bulamadım ...

625 42 3
                                    

Gözlerimi açtığımda kendimi boşlukta gibi hissedince panikle sıçradım .

Eymen kollarını daha sıkılaştırarak merdivenleri çıkmaya devam etti .

Homurdanarak kıpırdandım.

Sırtım yumuşak biryere konulunca gözlerimi açtım ve oturdum .

Kollarımı açarak esnedim .

- Günaydın.

Dedi Eymen gülerek .

Oflayıp,

-Saat kaç ?

Diye sordum .

- Saat sekiz .

Dediğinde gözlerimi kırpıştırdım.

-Ne bokuna bu saatte uyumuyorum?

Diye sordum sinirle . Uyku önemlidir .

Gülerek ,

- Uyumak mı istiyorsun ?

Dedi .

-Sayende uykum kaçtı . Lanet girsin ya .

Dedim Oflayarak.

Kollarını açarak ,

-Uyuyacaksan gel diyecektim .

Dedi .

Atıldım ,

-Aniden uykum geldi sanki .

Dedim . Çikolataya sarılarak uyumaktan bahsediyorum lütfen .

Başını iki yana sallayıp ,

-Sayemde uykun kaçtı . Lanet girsin .

Deyip kalktı . Gülmemek için kendini zor tutuyordu . Ben de yeni uyanmış lanet girmiş tipimle Oflayarak kendimi geriye attım .

Eymoşum -bunu söylemeye bayılıyorum - dolabımın önüne geçip kapağını açtı .

Kıyafetlerimi karıştırmaya başladı. Şu an giyinme odamın olmasını çok isterdim ama maalesef abimle o oda için kavga etmiştik . Ve en sonunda uzlaşamamıştık. Beni tehtit ederek odayı o almıştı . Tabii bu 13 yaşlarında olduğundan korktuğum çok şey vardı .

Kafama bir şey gelmesi ile düşüncelerim dağıldı . Oturur hale gelip kafamdakini elime aldım . Dar siyah kot pantolonum elimdeydi . Anlamaz şekilde Eymen ' e baktım . Ve o sırada kafama siyah bir kazak geldi .

-Ne yapıcam ben bunları ?

Diye malca bir soru sordum . Şimdi çocuk al götüne sok dese hak veririm . Kıyafet ne yapılır cidden ? Giyilir .

Eymen bana çapkın bir sırıtma ile karşılık verdi .

- Ne yapacağını bilmiyorsan ben öğretebilirim.

Dedi sırıtmaya devam ederken . Harika sırıtmasını göz ardı ederek başımı iki yana salladım .

-Biliyorum .

Dedim o dolabı Karıştırmaya devam ederken.

- Eymen azma döneminde falan mısın ? Dün bir bu gün iki .

Dedim kaşlarımı kaldırıp. ima ettiği şeyi yeni anlamıştım .

Onu odadan kovduğumda sonunda kendinin giydirebileceği imalarını geri çekmişti ve gitmişti .

Yüzümü lavaboya gidip defalarca yıkadım . Çok zaman kaybetmiştim . Hemen odama giderek pantolonu giyindim . Tam tişörtümü çıkarmıştım ki kapı açıldı . Eymen ile göz göze gelince birkaç saniye öyle bakıştık . Ben şoku atlatınca hemen önümü elimdeki gömlekle kapattım .

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin