Arkadaşlar yeni Hikayem Karanlığın Formülü ' nü yayınladım . Desteğinize ihtiyacım var . Beğeneceğinize eminim . Bir göz atın.
■♤♤♤■
" Ben yaptım sen temizlersin . "
Diyerek içeri doğru giden tişörtsüz Eymen ' e bakakaldım. Evet tişörtsüz . Bunu özellikle belirtiyorum çünkü ... öyle.
" Ya ne alaka ya . Ben de yaptım . Eymen !"
Bağırırken Eymen 'in gülme sesleri geldi .
Üzerimdeki önlüğü çıkarıp içeri girdim .
Eymen koltuğa uzanmış kollarını başının altına koymuştu . Vicüdünü sergiliyordu sanki .
"Oha. "
Anlamazca bana bakınca yutkundum .
"Oh diyorum yani . Oh ne güzel baklaval... Yani şey diyorum . Şey... baklava olsa da yesek dimi? Hı ? "
Diye kafam baklavalarına takılınca saçmaladım . Eymen kahkaha attı . Zaten beni böyle etkiliyordu. Bir de bunu yapmasına ne gerek vardı ki ?
Kapının yanında durmuş onu izliyordum .
" Dokunabilirsin."
Dedi Eymen karnını göstererek .
Yanaklarım alev alırken cidden kabul etmeyi düşündüm .
"Tama...Yani saçmalama . Ben böyle iyiyim. "
Dedim gözlerimi kaçırarak .
Eymen kahkaha attı tekrar . Kalbim tekledi .
" Komik değil . Yapma şöyle şeyler . Çıplak çıplak geziyosun . Ben öyle gezsem etkilenmez misin ?"
Sırıttı.
"Gezsene çok iyi olur ."
" Ya Eymen . Soruyorum . Etkilenmez misin ?"
"Bilmem . Deneyelim bence . Hadi soyun."
"Ya Eymen ! Cevap versene ? "
"Pardon soruyu kaçırmışım seni öyle hayal edince . "
" Bilerek mi beni utandırmaya çalışıyorsun? "
"Evet "
"Her neyse . İşe yaramaycak çünkü utanmayacağım. "
Birkaç adımda yanıma geldi .
"Aslında kolay yolu var . "
Dedi bana bakarak . Bir anda belimden tutup beni kendine çekti.
Dudaklarıma uzanınca kafamı çevirdim ."Küsüm sana ben . "
Çenemi tutup sertçe kendine döndürdü .
"Bu halinle bile etkileniyorum."
Diyerek nefesini dudaklarıma üfledi .
Bile derken diye düşünüp çıkışacakken nefesiyle ne yapacağımı unuttum ." Kek . Ben keke bakayım . "
Diyerek gitmeye yeltenince Eymen kolunu sıkılaştırıp iyice kendine bastırdı . Ardından dudaklarını dudaklarıma bastırdı . Birkaç saniye karşılık veremedim. Ardından dudaklarımı aralayıp ellerimi omuzlarina koydum . Eymen bir elimi omzundan alıp kendi karnının üzerine koydu . Elimin altında kaslarının gerildiğini hissettim . Tamam dokunuyordum ama iznini almıştım değil mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...