Multimedya çarptığı çocuk.
Onu beklemiyordum . Kaç senedir görmemiştim 1-2 ? Evet ortaokul bff' m Derin . Ay özlemişim ya .
-Deriğğğiiiin
Arkasını dönmesiyle yerinden kalkması ve yanıma gelip üzerime ataması bir oldu . Boynuma dolanan kollarla geriye sendeledim . Sonunda ayrıldığımızda kantine inme kararı aldık . Kantinde oturmuş konuşurken hiç değişmediğini hala o çocuk olduğunu anladım .
-Of ben Doğa'yı unuttum . Bekle tamam mı ?
Cevap almadan koşmaya doğayı aramaya başladım . Nerdesin ay gülüw (assgahabshdxh). Koşarken bir duvara çarpmış olabilirim ki yere popomun üzerine düştüm. Seni oraya kim koydu duvar ...
-Dikkat etsene
Oha duvar konuşuyo . Kafamı kaldırınca duvar olmadığını anladım . Ayağa kalktım.
-Sen benim karşıma çıktın .
Diye sinirle bağırdım ve ayağa kalktım.
-Sen gelip bana çarptın
Dedi sırıtırken.
-Noldu yani yere düşen benim sana ne bişi olmamış ki."Dedim sinirle .
yerdeki kitaplarını gösterince ben de
-Eğil de topla biyerin eksilmez. Sıkı tutsaydın. Banane.
Mala bak köpeğin miyim senin ?
.
-Sen şu yeni gelensin değilmi ?-Evet .
-Belli zaten düştüğün yere alış çok öpüceksin.
-Sen de durduğun yere alışma . Çok
ağlayacaksın.Havalı bir çıkış yaparak oradan ayrılıyordum ki ayağım kaydı ve yeri tam anlamıyla öptüm . Kesin bunun yüzünden .yoksa bu büyücü mü. Korktum şimdi ben kime bulaştım.
Ayağı kalktığımda bana alayla bakan gözlerle karşılaştım . Çarptığım çocuk ve sabahki . Sabahki bana bi kötü baktı ki . "Sen kimsin köylü ,nerelerdensin "dedi sanki.
Çarptığım ise alayla baktı ve havalı çıkış yaptı . "Are you serious " bakışı olarak adlandırdığım yan bakışımı Attım.
Tek ben yapamıyorum bu havalı çıkışları . Dinazor oluyorum hep.
Doğa'yı aramaya devam ederken çok sıkılmıştım . Yok ki nereye gitti bu. Burada çok sarı kafa var be. Ve Etekleri yok . Doğa'nın eteği var bi sn s.s.. eteklere bakarak geçtim ve benim eteğim boyunda bir etek görmemle oraya gittim . Etrafa" burası neresi jüpiter "mi adlı bakışlarını atıyordu .
Yanına gittim .
-Nerdesin sen ?
Dedim sinirle .
- Buradayım . Ölüyorum aden herkez bana tip tip bakıyo.
-Halletcez onu . Gel benimle sana birini tanıştırcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...