Bu bi geri dönüş olsun . Normalde hiç başlamıcaktım ama evde sıkıntıdan moviestarplanet oynuyorum ve artık yeter . zdefne ismim ekleyin ahshshs. Ama diyin ilk başta ben watty den diye ayrıcalığınız olur .
●●●●●
Aden ' den
●●●●●●○○○
Kostüm Balosuna çok az kalmıştı . Önümüzdeki birkaç saat içerisinde balo başlayacak ve herkes hayalindeki karakter olacaktı .
Elsa gayet güzeldi. Sinemada Doğa'yla beraber gitmiştik ve en büyük biz olduğumuzu saymıyorum bile. O zaman da çok özenmiştim. Hayalim denemezdi ama yine de iyiydi .
İlk başta kuaföre gitmem gerektiğine karar verdim ve hazırlanıp çıktım . Hiç üşenmeden taksi çağırıp kuaförün önünde indim .
İçeri girip kadına resmi gösterdim . Saçlarımı sprey boyayla boyadı ve yıkayınca geçeceğini söyledi . Sarı saç bana yakışmıştı çünkü beyaz tenliydim . Açık ve net . Ama asla saçımı sarıya boyatmazdım. En azından boyatsam Doğa'nın diline düşerdim . Yok sen benim saçlarımı kıskanıyosun yok o yüzden benim saçımı bozup kendi saçını sarıya boyatıyosun demesini hiç istemiyordum.
Saçımı filmdeki gibi ördürüp kuaförden çıktım ve taksi çağırdım.
Eve gidip son 1 saat kaldığını görünce hızla elbisemi giyindim . Ayağıma topukluları giyince böyle asla yürüyemeyeceğimi anladım. Ve uzun elbiseyi fırsat bilerek altıma spor ayakkabılarımı geçirdim .
Aşşağı inince abimi gördüm . Yere düşen telefonunu almak için eğilince sırtındaki oklar yere düştü . Onları toplayıp ayağa kalktı .
Legolas olduğunu görünce bi sevindim bi sevindim . Hemen gidip koluna girdim .
"Vay Legolas . Bu günleri de mi görecektik. Saçlar güzel olmuş ."
"Dalga geçme Aden . İlla biri olacaksam en azından favori karakterim olayım dedim . "
"Bence sana en iyi Kirletici Azog olurdu . "
"Ha ha ha "
"Çıkar okları vur orgları Legolas"
Abim böyle kardeş olmaz bakışları atarken kolumdan çıktı .
" Ben gidiyorum hadi çıkalım "
Dediğinde tipimle değilsin diyecekken durdum . Legolas herkesin tipidir . Lütfen .
"Geldim tamam "
Diyip koşarak abimin yanına gittim kolunu omzuma attı ve arabaya bindik.
Yolu yarılamışken abim gözlerini kısıp karşıya baktı .
" Elf gözlerin neler görüyor Legolas ? "
"Kes ."
"TM "
"TŞK"
"ÖD"
Yola devam ederken abimin ne kadar komik olduğunu düşünüyordum . Beline kadar altın sarısı saçlar sırtında ok üzerinde Elf kıyafetleri kulakları sivri ve Elf kulağı . Daha ne olsun hani .
Parti yerine gelmeden önce abim bana mavi bir maske verdi .
"Bunu takman gerek . Herkes takacak kimse birbirini tanımayacak . "
Kafa sallayıp saçımı bozmadan taktım . Abim beni kapının önünde bırakıp arabayı park etmeye gitti .
Spor ayakkabılarım gözükmesin diye eteğimi çok fazla kaldırmadan parti alanına giriş yaptım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...