24.BÖLÜM/3 :Gülme krizi .

446 39 8
                                    

Lunaparkın kapısından girerken etrafıma bakındım . Eymen kolunu omzuma atmış ve ben de sırıtmama engel olamamıştım.

Önde bilet gişesini görünce Eymen kolunu çekip hızlı adımlarla sıranın sonuna değil de en başına bir kızın önüne geçti . Kızın dibi düşmüştü. Gidip şeker çocuk gibi önüne geçebilir miyim ? Demişti ya . Kız da tabii ben sana dayarım yavrum diyerekten kabul etmişti .

Ben neden burada bekliyordum ki ? Hemen adımlarımı hızlandırıp Eymen ' in yanına gittim . Kolunu omzuma atıp gülümsedim .

Kız şimdi izin verdiğine pişman olmuştu . Çıkın gidin diye bağıracakmış gibi bakıyordu .

Sinsi sırıtışımla Eymen ' in yanağını öptüm .

Eymen bana napıyon sen mal ? Adlı bakışlarını atarken sırıtmamı sürdürdüm . Tabii yani benim gibi öküzden beklemiyordu.

Sıra bize gelince Eymen yirmi tane dedi . Ben şok ben iptal ben vefat. Neye bincez o kadar ?

Eymen tüm biletleri elime tutuşturup yürümeye başladı .

- İlk bu .

Deyip çarpışan arabaları gösterdim . Eymen gözlerini devirdi ve peşimden geldi . Yine birinin önüne atlayarak (bu sefer benim Sayemde 5 yaşındaki bir çocuğu ayarttım.)

Önlere geçmiştik . Eymen çocuğa kötü kötü bakmayı ihmal etmemişti .

Sıra bize gelince gözüme kestirdiğim en hızlı arabayı kaptım . Eymen ise zar zor bir arabaya binmişti. Sığmamıştı bile hayvan .

Eymen son kez çocuğa kötü kötü bakıp ellerini direksiyona yerleştirdi .

Henüz başlamamasını fırsat bilerek onun fotoğrafını çektim.

Başladığı anda Eymen ' in peşine düştüm . Eymen ise bizim önüne geçmemize izin veren çocuğun peşine düşmüştü . Yanlışlıkla çocuğa çarptığımda çocuk bana öpücük attı . Çocuk bu yaşta azmış. Ben şok .

Çocuk ikinci öpücüğünü atmaya hazırlanıyordu ki arkadan Eymen çocuğa hayvan gibi çarptı . Çocuk sarsıldı . Ben o sırada geri geri gidip kilitten kurtuldum .

Fren yoktu zaten direk pedala basarak Eymen ' e doğru uçtum . Eymen sırıtıp öne doğru gitti . Ben de kaderime boyun eğip sınır olan yerle çarpıştım .

Sonra süre bitti . İçimden lanetler savuruyodum. Banane bu kadar kısa olmamalı .

Eymen 'le başka binecek şey ararken Eymen asansörü gösterdi.

- Hayır . Ölürüm de binmem . Kafana kusarım . Gerçekten kusarım .

Dediğimde Eymen beni sürüklemeye başladı . Eymen mıhtısım cazibesini kullanarak öne geçti. Ben de kızı izin verdiğine pişman ettim . Tabii .

Ben kendimi kızı pişman etmeye vermişken asansör aklımdan çıkmıştı . Ve hiç yalvaramamıştım .

Koltuğa oturduğumda aklıma gelmişti adeta .

Alet çalışmaya başladı . Önce yukarı çıktı sonra hızla aşağı indi . Ben korkudan çığlık bile atamıyordum aklıma son durak geliyordu . Ya düşüp ölürsek. Bende bu şans varken kesin .

Benim midem iyiden iyiye bulanmaya başladığında sonunda inmiştik.

Ani değişim sonucunda midem iyice bulanmaya başladı . Yanda duran lavobolara koştum . İçeri girip klozete eğildim.

Kusmaya başladım . Şimdi mideniz bulanmasın çoğunu geçiyorum .

Birinin saçlarımı tuttuğunu fark edince bakışlarımı çevirdim . 5 yaşındaki çocuk falan shdhdjdu. Kusarken bile espri yapabiliyorum. Neyse işte Eymen saçlarımı tuttu falan . Ben de hem kusuyordum hem de nefes almak yerine Eymen ' e saydırıyordum. Arada bir kafana kusuyım mı ? diye tehtit etmeyi ihmal etmiyordum tabii .

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin