Bu gün yeni okuluma başlıyorum .ben ve Doğa tabiki . Neden mi ? Ailemizin ortaklığı o Kolejle bitmiş o yüzden . Doğa da ben gidiyorum diye gidiyor . Aşqım ya .
Okul formasını giydim ve tipime lanet ederek yola koyuldum.
***************
Okul kapısından içeri Doğa ile giriyorduk ki bütün gözler bize döndü . Ne var troll mü gördünüz demek istesem de bu isteğimi bastırdım. Doğa da bu bakışlardan rahatsız olmuş olacak ki koluma yapıştı. Etrafa bakmadan okula girdik . Ilk müdürün odasına Doğa girdi . Ben dışarda duvara yaslanmış dikilirken bu duvarlarla ne kadar anım olabileceğini düşündüm. Olabilirdi ama bu okulda çok olay çıkarmamaya çalışacaktım. Dikkat ; çalışacaktım.
İçeri girdiğimde müdürü gördüm . Ay aşqım sen burda harcanmışsın. Müdüraşkım göbekli kel ve bıyıklıydı . Evet klasik müdür tipi . Masanın üzerindeki fotoğrafa baktığımda karısı veya kızı mi demeliyim bir kadın gördüm . Bu kadın kimse acıyorum yazık lan .
-Meraba Aden dimi .?
-Evet.
-Hm listen kabarık .
-Hm evet.
-Bu okulda böyle olmamasını isterim çünkü canlı örneği arkanda .
Arkama bakınca odaya görünce görmediğim (dikkat etmediğim )bir çocukla karşılaştım . Sende harcanma potansiyeli var çok tatlısın yerim . Örneği buysa kesinlikle böyle olcaaak .
Çocuk soğuk bakışlarını üzerime doğrulttuğunda bende aynı şekilde karşılık verdim . Ve önüme döndüm . Troll ve dinozor hikâyesinden sonra düşünecek bir şey daha . Bu meteorun ne kadar yakışıklı olduğu. Sonunda,
-Sınıfın 10/B gidebilirsin Aden kızım.
-Tamam. Medet değil mi ? bay bay . (sanada baybay bebelac.diyemedi)
Diyip Medet'in bişi demesine fırsat vermeden çıktım .
&**************
Bu okul daha güzelmiş be müzik odası galp phen (ergenliğe dönüş )
Müzik odasına girince renk renk enstrümanlar,video oyunları ve kırmızı duvarlarla karşılaşmayı beklemiyordum bir de tabi ki onunla ....
OY verin kamkiler. Yavaş yavaş düzenliyorum. İlk yazdığım bölümleri okudukça kendimden nefret ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~
HumorHayatı müdürün odasına gitmesi ile değişmiş onunla göz göze gelmişti . Hayatı sahile gidip ağlaması ile değişmiş ve kokusunu keşfetmişti. Kendine göre hayatı komikti . Mümkansızı yaşıyordu. Hayat kısaydı ,tadını çıkarmazsan boku çıkardı. KESİT...