8.BÖLÜM SÜRTÜK DEĞİLİM BEN

955 85 20
                                    

Multi : Rüzgar

Yazar şeysi :
Devam ediyor dın dın dıptıs dıptıs dıptıs. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Ekşınlı uzun bölüm . Yorum bekliyorum nereye gitmiş olabilir ? Nisa sen biliyorsun sus ...
♧♢♧♢♧♢♧♢♧♢♧♢♧♢♧♢♧♢

Saatlerim abimin benimle uğraşması ile geçmişti. Sonra Poyraz beni odama taşımıştı. Ben de uyuyabilmiştim .

》》》》》》》》sabah》》》》》》》

Sabah kalktığımda erken kalktığımı farkettim. O zaman ne yapalım abimden intikam alalım

Abimin odasına girdiğimde Poyraz ın koltukta uyuduğunu gördüm . Doğru bunlar sabahlıyacağız demişlerdi. Kesin ilk abim uyumuştu. Biz abimle ne zaman sabahlasak sabah olmadan uyumaya başlardı.

Elimdeki telefonda gezinirken ne zaman yüklediğimi hatırlayamadığım Ajdar şah damar şarkısına denk geldim . Tam intikamlık. Poyraz a yazık olacak ama neyse .

Ajdar şarkısını açıp dans etmeye başladım . Tabikide .

"Çok utandırıyorsun beni "

"Oh canıma da deysin "

Ben salak salak dans ederken Poyraz ' ın uyanmış bana alışveriş merkezinde annesini kaybetmiş çocuğa acıyarak bakarsınız ya aynen öyle bakıyordu. Bakışları yüzümü bulduğunda deli ya valla kafayı yemiş bakışını attı. Hep iç sesim yüzünden bikere.

"Kendi yediğin şeyleri bana atma pis köpek "

Her gün yeni bir laf peki

"Ne yalancı köpek "

sensin o

"Adındır soyadındır "

İyice bebeleştin iç ses olmadı .

Üzerime baktığımda ayıcıklı şortum yarım ayıcıklı tişortumle I am Bebe . İngilizce terk . Kendimi Rihanna ya mesaj atan Memcuk gibi hissediyorum .

Poyraz beni kesmeyi bitirdiğinde gözleri kararmıştı . Gülmemek için kendini zor tuttuğu belliydi .

Ben amacıma ulaşamamıştım abim homurdanıp bize götünü dönmüştü. Yani muhattapımıza.

Poyraz ın kolundan tuttuğum gibi odanın banyosuna götürdüm. Kovayı alıp musluğu açtım . Sonunda dolduğunda Poyraz a taşıttım. Yatağın kenarına koydu ben onu alıp abimin üzerine dökecekken ayağım kaydı kendi üzerime döktüm .

Islak ayıcıklı pijamalar. Gerçekten harikayım. Ama bu görev bitmeden olmaz . Kovayı yeniden elime aldım . Poyraz ' ın kahkahasına uyanmamış abime baktım . Kovayı bu sefer kendim taşıyıp tam abimin üzerine döktüm . Dökerken ilk damla damla döktüğüm için uyandı . Kovayı görünce ağzını açtı tam o sırada Kovayı boşalttım. Hayret Poyraz gülmemişti. Abim bana kızgın kızgın bakarken ben gülüyordum. (Hunharca gülmekten öldü)

Poyraz a neden gülmedi diye baktığımda benim ıslak beyaz ayıcıklı tişörtüme baktığını gördüm . Tişörtüme bakınca heryerim belli oluyordu. Aferin bana ben niye düşünemedim . Baya gözlerini ayırmadan bakıyo bu ya . Poyraz sert bir şekilde yutkununca abim onu farketti.

Abim de Poyraz ' ın nereye baktığını anlayınca Poyraz'a kızgın bir bakış attı . Yastığı elime verdi .

- git üzerini değiştir hasta olacaksın.

Kesin sinirlendi bu yoksa böyle davranmaz dalga geçerdi . Poyraz ise transtan yeni çıkmış gibi etrafına baktı . Abimin ona olan kızgın bakışlarını farkedince birkez daha yutkundu .

Sonra ben odadan çıktım . Duş alıp formamı giyindim.

Saçlarımı kurutup aşşağı inecekken konuşmaları duydum.

- Ben de erkeğim olamaz mı ?

-Benim kardeşimse olamaz . Tamam mı ? Hem siz de kardeş sayılırsınız artık . Deyip kısmetimi kapatan abime baktım . Sinsice sırıtıyordu. Poyraz 'ın yüzü düştü aniden .

Okula geldiğimizde bu gün kütüphane cezam olduğu aklıma geldi . Of be .

Kütüphaneye geldiğimde Barkın ' ı gördüm . Yanına girttim

-Selam.

-Selam.

Diye başlayan köyü sohbete daldık. O sırada ortamızdan atarlı ergen gibi geçen Poyraz a baktım . Hani ortaokulda yanyana yürüyen sevgililere gıcıklık olsun diye ortalarından geçersiniz ya . Aynen öyle yapmıştı. Biz aldırmadan konuşmaya devam ettik. Oradan bir çocuk bana seslenince yanına gittim .

- Merhaba

-Merhaba

-Aden değil mi ?

- evet sen Rüzgar olmalısın (Derin anlatmıştı okulun popilerinden biri diğerleri abim Barkın Poyraz )

Sırıttı .

- Şu ansiklopediyi bulabilir misin ?

- Tabi .

İsmine baktığımda benim kafama düşen ansiklopedilerden biri olduğunu gördüm . En üst raftaydı.

Uzanamadığım için merdiven koymuştum. Rüzgar ise merdiveni tutuyordu . Ağır ansiklopediyi elime almışken dengemi kaybettim tam düştüm bu sefer de götümü kırdım . Acaba Poyraz bana göt nakli yapılırken yardım eder mi ? Diye düşünürken Rüzgar belimden yakaladı . Ayaklarım yere basınca rahatladım . Ama belimi bırakmadı aksine beni kendine çekti . Geri çekilirken yandan kızgın bir şekilde geçen Poyraz ' ı gördüm . Ansiklopediyi verdikten sonra bişi demesini beklemeden Poyraz ' ın peşinden gittim . Neden gittim onu da bilmiyordum . Okulun koridorunda kızgın bir şekilde yürüyordu. Kolundan tutup kendime çevirdim

-Ne oldu bir anda ?

- Sana sormalı .

- Ne oldu da sinirlendin dedim .

- Senin yüzünden sinirlendim .

-Ben ne yaptım be?

- Bak kızım abin yakın arkadaşım diye birşey demiyorum ama sürtük gibi davranmaya devam edersen kötü olur .

Bana ne demişti ? Sürtük mü? Ben mi ? O an hangi güç ve cesaretle bilmiyorum elimi kaldırdığım gibi yüzüne tokadı indirdim . Herkes bize dönmüştü.

-SEN KİME SÜRTÜK DİYORSUN? ! KENDİNE GEL . BEN SENİN YANINDAKİLERE BENZEMEM. BEN SÜRTÜK DEĞİLİM. DÜŞÜNCE TUTTU SADECE . ANLADIN MI SAKIN BİR DAHA YANIMA YAKLAŞMA. !!! Dedim bağırarak.

Dönüp giderken abimin Poyraz diye bağıran sinirli sesi ve yumruk sesleri duydum . Ama dönüp bakmadım. Gebersin. ..

《》《》《》《》《》《》《》《》《》
DENİZ'İN AĞZINDAN (ADEN ' İN ABİSİ)

Duyduğum sesle şok geçirmiştim. Poyraz Aden 'e sürtük mü demişti ? " sürtük" benim kardeşime?

O an tek düşündüğüm Poyraz ' ın yüzünü dağıtmaktı.

Poyraz yüzüne indirdiğim yumruğa karşılık vermedi o zaman anladım pişman olduğunu ama umrumda değildi . Demiyecekti banane . Biraz inatçıyımdır .

°°°°°°°°°°°••••••••••°°°°°°°°°°••••••••••

Poyrazla beni ayırmışlardı. Hala ona sinirliydim. O olaydan sonra da Aden'i gören olmamıştı. Acaba ona ne olmuştu . Böyle şeyler olunca ne kadar sinirlendiğini bilirdim . Kendini kaybederdi. Evimizin görevlisine göre eve de girmemişti . NEREDEYDI¿¿¿ kafamda deli sorular .

♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡

KUŞ BEYİNSİZ ~Askıda~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin