Saat on ikiye gelirken evin önüne gelmiştik. Gülümseyerek Altay'a baktım.
"Çok teşekkür ederim. Bugün çok güzel bir gün yaşadım. İki yıldır böyle güldüğümü hatırlamıyorum." dedim.
"Buna çok sevindim. Senin böyle güldüğünü görmek de beni mutlu etti." dedi.
"Şey o zaman görüşürüz." dedim.
"Belki bir gün tekrar görüşürüz." dedi.
"Umarım görüşürüz." dedim ve apartmana doğru yürüdüm.
Tam apartmanın kapısını açmıştım ki arkama döndüm. Gözleri donmuş bir şekilde bana bakıyordu.
Hızlıca geri yanına döndüm ve boynuna sarıldım.
"Sakın üzülme. Böyle daha iyi olacak." dedim.
"Gitmesen olmaz mı?" diye sordu.
Gözünden akan yaşı elimle sildim ve "Altay bu hayatım çok zor. Bazı insanlar mazide kalmalı ve ben bu hayatımda sen hariç herkesi mazide bırakmak istiyorum. Bana bu hayatı iğrençleştiren hayatları hatırlayınca sadece mazide kaldılar demek istiyorum. Onlar benim için mazide kalanlar olacak." dedim.
"Sen mutlu olacaksan öyle olsun. Sadece beni unutma." dedi.
"Bana en güzel günümü yaşatan insanı asla unutmam." dedim.
"Seni çok özleyeceğim." deyince "Bende ama artık gitmem gerekiyor. Çantamı alıp otogara gideceğim." dedi.
"O zaman daha da duygulanmadam git. Bende eve döneceğim." dedi.
"Görüşürüz." dedim ve apartmana girdim.
Derin bir nefes alıp eve girdim ve hiçbir şey demeden odama gittim.
"Sen sabahtan beri neredesin!" diye bağırdı teyzem.
"Seni ilgilendirmez." dedim ve dolabımdan çıkardığım valize tüm kıyafetlerimi koymaya başladım.
"Ne yaptığınız sanıyorsun sen?" diye sordu teyzem.
"Senin olmadığın bir yere gideceğim." dedim.
"Bensiz yaşayamazsın." dedi. Evrakları aldığımı fark etmemişti bile.
"Artık benim masrafımdan kurtulacaksın." dedim.
"İşine gelir." dedi ve odadan çıktı. Tüm eşyalarımı valize koyduktan sonra evrakları ve diğer eşyalarımı çantama tıktım.
"Giderken kapıyı da kapat!" diye bağıran teyzeme inat kapıyı çarparak çıktım.
Evraklar bende olduğu için parayı daha sonra da çekebilirim.
Şimdi lokantadan para alıp otogara gitmeliyim. Teyzem cimrilikten ötürü dükkana kamera takmamıştı. Etrafta da kamera yoktu.
Yani elimi kolumu sallayarak dükkana girip para alıp çıkabilecektim. İyi ki yedek anahtarlar bende.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mazide Kalanlar
ChickLitYetim olduğu için dışlanan bir kız ve onu korumaya çalışan bir erkeğin birbirlerinden habersiz değişimleri ve yıllar sonra karşılaşmaları...