Hasan Bey "Olmadı!" diye bağırdı. Çekimleri Hasan Bey yönetiyordu.
Çağıl Bey derin bir nefes aldı ve birlikte çekim yaptığı kadına baktı. Pek uyumlu bir çift olamamışlardı.
"Yasemin bu çekimler böyle yürümeyecek. Üstünü değiştir ve eve dön." dedi Hasan Bey.
"Efendim eğer bir kez daha deneyebilirsem başarabileceğimi umut ediyorum." dedi Yasemin.
"Birazdan hava kararacak ve bizim bu çekimleri bitirmemiz gerekiyor. Şimdi sözümü ikiletme." dedi Hasan Bey.
Yasemin sinirle karavana giderken Çağıl Bey yanıma gelip oturdu.
"Hep böyle acımasız mıdır?" diye sordum.
Çağıl Bey "Sadece istediği olmadığı zaman." diye yanıt verdi ve masanın üstünden su şişesini alıp suyu bir dikişte içti.
"O zaman iyi ki tasarımcı olmuşum." dedim.
Çağıl Bey bu dediğime gülerken "Kıza ne olacak?" diye sordum.
"Başka bir proje için çalışır." dedi.
"Ne demek elimizde başka bir model yok! Bu çekimleri nasıl yürütmemi bekliyorsunuz!" diye bağıran Hasan Bey'e bakarken Çağıl Bey'e "Sende arada kaynamazsın, değil mi?" diye sordum.
"Yasemin'in aksine benim sözleşmem var." dedi.
Hasan Bey "Çağıl nerede!" diye bağırarak etrafa bakındı.
Bizi görmesiyle hızla yanımıza geldi ve bana "Sende kimsin?" diye sordu.
"Benimle geldi." dedi Çağıl Bey.
"Makyözlere haber verin. Hemen seni hazırlasınlar." dedi Hasan Bey.
"Ben model değilim, tasarımcıyım." dedim.
"Bunu sormadım. Şimdi karavana git. Sana kıyafeti verecekler. Giydikten sonra makyaj yapacaklar." dedi.
Tam itiraz edecektim ki "Daha oturuyor musun? Kalk." dedi.
Çekinerek Çağıl Bey'e baktım. Çağıl Bey konuyu bilmiyormuş gibi farklı bir yere bakınca köşeye sıkışmış gibi hissettim.
"Hadi, karavana git. Hava kararmadan bu çekimleri bitirmek istiyorum yoksa sizi yarında burada tutarım." dedi Hasan Bey.
Ayağa kalktım ve karavana gittim. Karavanda gördüğüm elbise ile gözlerim kocaman açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mazide Kalanlar
ChickLitYetim olduğu için dışlanan bir kız ve onu korumaya çalışan bir erkeğin birbirlerinden habersiz değişimleri ve yıllar sonra karşılaşmaları...