Marjinal

2.6K 200 57
                                    

Altay'ın çalışma odasına girdiğimde gülerek etrafımda döndüm ve "Nasıl olmuşum?" diye sordum. 

"Mükemmel olmuşsun da sana bedenine uyabilecek kıyafetler göstermiştim. Hoşuna giden bir şey bulamadın mı?" diye sordu. 

Üstüme oldukça büyük gelen Altay'ın tişörtüne bakarak "Aslında sadece senden giyinmek istedim." dedim. 

"Peki bir soru daha sorabilir miyim?" diye sordu. 

"Tabii, sorabilirsin." dedim. 

"Niye pijamanın altını giymedin?" diye sordu. 

"Eşofmanlarının paçaları çok uzun geldi. Şortlarının ise belini ayarlayamadım. Hem tişört elbise gibi oldu. Bak dizimin bir karış üstünde." dedim. 

Altay bu dediğime gülerek "Çok yakışmış." dedi. 

Yanına giderken "Senin çizimin ne durumda?" diye sordum.

"Tıkanmışlık devam ediyor." dedi. 

Çizimine baktığımda bir eşofman takımı çizdiğini gördüm. Uzun kollu olarak tasarladığı üst tamamlanmıştı ama eşofman takımının altı yoktu. Bu şu anki halimi andırıyordu. 

"Nasıl bir şey yapmak istiyorsun?" diye sordum. 

"Çok klasik olmasını istemiyorum. Daha marjinal bir fikir arıyorum." dedi.

"Peki şu fikre ne dersin? Hani yırtık pantolonlar oluyor ya onlar gibi yırtık eşofman. Bence aradığın marjinallik bu olabilir." dedim. 

"Kotlardaki gibi bir imaj oluşturamayız. Hedefim şaşar. Hem spor esnasında zorluk çıkarabilir." dedi. 

"Mesela diz kapağında ince bir yırtık olur. Hiçbir ip falan da sarkmaz. Hani ilk yırtık pantolon moda olduğunda büyükler yırtılmış mı bu falan diyordu ya bu soruyu bu sefer de eşofmana karşı soracaklar." dedim.

"Dahiyane." deyip çizmeye başlayınca "Bence bir şeyi unuttun." dedim. Teşekkür etmesi gerektiği hatırlatmaya çalışıyordum. 

"Ha doğru." dedi ve dudağıma ufak bir öpücük bıraktı. 

"Bunu kast etmemiştim." derken Altay sırıtıyordu.

"Teşekkür etmeni kast ettiğimi anlamıştın. Fırsatçı!" dedim. 

"Bende seni çok seviyorum." dedi gülerek.

"Peki hangi renk yapmayı planlıyorsun?" diye sordum. 

"Askeri yeşil nasıl olur?" diye sorunca "Güzel olur ama podyumda askeri yeşil kreasyona uymaz. Sıcak renklerden biri olmalı. Ten rengine ne dersin?" diye sordum.

"Daha koyusu bence olur." deyince "Bence de." dedim. 

"O zaman gidip mısır patlatmak ister misin? Bende birazdan geliyorum. Film izleriz." dedi. 

"Gittim bile." dedim gülerek.

Mazide KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin