Şirkete girdiğimizde Sibel'e "Burası harika lan!" dedim.
"Biliyorum." diye cevap verince "Ünlü var mı ünlü?" diye sordum.
"Geri zekalı burası model ajansı. O dergilerdeki, reklamlardaki insanlar burada." dedi.
"İşe alınmasam bile kapının önüne kamp kurarım." dedim.
"Salak." diyerek gülen Sibel'e tam cevap verecektim ki gördüğüm adam ile "Maşallah maşallah. Bu kim?" diye sordum.
"O Çağıl Yılmaz. Buranın en iyi insanı diyebiliriz." dedi Sibel.
"Niye?" diye sordum.
"Birçoğunda şımarıklık var. Çağıl ise hem eğlenceli hem de yardımsever." dedi.
"Günaydınlar." diyerek bize selam verince Sibel "Günaydın." diyerek gülümsedi.
"Arkadaşın işe yeni mi başladı?" diye sordu.
"İş görüşmesi için geldim." dedim.
"Modellik için mi?" diye sorunca gülerek "Tasarım kısmı için geldim." dedim.
"Yanında örnek çizim var mı?" diye sorunca çantamdan dosyalarımı çıkarıp ona uzattım.
Çizimlerime baktıktan sonra "Yeteneklisin. Yine de bu çizimleri iş görüşmesinde gösterme." dedi.
Endişeyle "Niye? Olmamış mı?" diye sordum.
"Sadece işe alınmazsan fikirlerin çalınabilir." dedi.
"Ben bunu düşünememiştim." dedim.
Dosyalarımı geri verdi ve "Tasarım işi olmazsa modellik için bana gelebilirsin. Tanıştırabileceğim birçok dostum var." dedi.
"Modelliği düşünürsem ilk size geleceğim efendim." dedim.
Çağıl "Şimdi gitmem gerekiyor. Çekimler başlayacak." dedi ve yanımızdan uzaklaştı.
"Sana demiştim. Sevecen birisi." dedi Sibel.
"Evet, öyleymiş." dedim.
"Senin iş görüşmen şu en sondaki odada. Git ve o işi kap." dedi Sibel.
"Bana şans dile." dedim ve yürüyerek odaya ilerledim.
Derin bir nefes aldım ve kapıyı tıktıkladım.
İçeriden gelen "Gel." sesiyle içeriye girdim.
"İyi günler. Buraya Sibel Aslan'ın aracılığı ile iş görüşmesine gelmiştim." dedim.
"Bizde seni bekliyorduk. Geç, otur şöyle." dedi adam.
Masanın önündeki sandalyeye oturdum. Heyecandan sesim titremesin diye uğraşıyordum.
Adam "İçecek bir şey ister misiniz?" diye sordu.
"Su olabilir." dedim.
Eğer sorularına karşı verecek bir cevabım olmazsa su içerken düşünüp zaman kazanabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mazide Kalanlar
Literatura FemininaYetim olduğu için dışlanan bir kız ve onu korumaya çalışan bir erkeğin birbirlerinden habersiz değişimleri ve yıllar sonra karşılaşmaları...