İmza

2.3K 193 55
                                    

Ajansa geldiğimizde Bilge hayranlıkla çevreyi inceliyordu.

Çağıl'ı görünce heyecanla "İmza isteyebilir miyim?" diye sordu.

"Tabii, isteyebilirsin." dedi Altay.

Bilge heyecanla çantasından not defteri çıkarıp Çağıl'ın yanına gitti.

"Şey Çağıl Bey imza verebilir misiniz? Hayranınızım." dedi Bilge.

Çağıl "Tabii." deyip Bilge'ye imza verirken Sibel uzaktan kaşlarını çatmış Bilge'ye bakıyordu.

"Sibel uzaktan bakmak yerine gelsene yanımıza." dedim.

"Dalmışım." dedi Sibel ve yanımıza geldi. Çağıl'ın elini tutmasının yanı sıra koluna da sarılınca gülmemek için kendimi zor tuttum. Kendince kıskançlığı tutmuştu.

Bilge imzasını alınca "Bilge bu koridorda düz ilerle sondan ikinci oda benim çalıştığım yer. Orada beni bekle." dedim.

"Tamam abla." dedi Bilge ve dediğim yönde ilerledi.

"Sibel anladık senin sevgilin. On yedi yaşındaki kızdan da kıskanmazsın." dedim.

"Kıskanmadım ki." diyen Sibel'e inanmayarak baktım.

"Çağıl biz odamda şu ortaklığı konuşabilir miyiz?" diye sordu Altay.

"Tabii." diyen Çağıl ile Altay'ın odasına gittiler.

"Bu kız kim? Bu sabah gelip seni sordu. Ne olduğunu sorunca da bulmasının çok önemli olduğunu geveledi." dedi Sibel.

"Kız kardeşim. Uzun hikaye. Sana ne olduğunu eve gidince anlatırım." dedim.

"Meraktan çatlatacaksın illa." demesiyle sırıtarak "Hadi ben kaçtım. Bilge yalnız kalmasın." dedim.

"İyi bakalım. Dediğin gibi olsun." dedi Sibel.

Onun bu meraklı haline gülerek odaya gittim. Bilge odanın ortasında durmuş, beni bekliyordu.Diğer tasarımcılardan da iki kişi gelmişti.

Kendi yerime oturup masanın önündeki sandalyeyi gösterip Bilge'ye "Sende otur hadi." dedim.

Bilge sandalyeye oturduktan sonra "Ben ne yapacağım?" diye sordu.

"Senin yapman gereken bir işin var mı?" diye sordum.

"Yok." deyince "Böyle yanımda oturmak sıkacaksa ajansta gezebilirsin. Başka ünlüler görürsen imza istersin. Sonra çizimlerimizi inceleyebilirsin. İstersen de Çağıl'a söylerim, bugün çekim ajansta olacaktı onu seyredersin." dedim.

Heyecanla "Şu anlık ajansta gezme fikri güzel. Sonrasında da çekimleri izlerim." dedi.

"Dikkatli ol ve kimseyi rahatsız etme." dedim.

"Merak etme abla. Uslu uslu gezerim." deyince gülümsedim.

O yokken gerekli aramaları da yapabilirdim.

Mazide KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin